lol, ik zit er ook mee, heb nu al een afspraak gemaakt met mijn begeleider morgen... Die ik anders niet gemaakt had... Denk dat ik nu maar een weekje ga knallen om volgende week meer vrij te kunnen nemen...quote:
Geef ff wat usernames door, want die van jullie heb ik allemaal niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:
Dat scheelt in ieder geval maandagmorgen (want ja we zijn allemaal vrij ivm 2e pinksterdag) een flinke update en kunnen we gelijk hard aan de slag.
met zijn allen zo snel mogelijk in een party en de partylevel naar 20+ en ranken maar.
eind van de dag ben je zekers level 35+ zo
Mijn nick in Rose is: Speedski (kan ook niet anders) en ik wordt een Bourgeois Dealerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Weizz het volgende:
[..]
Geef ff wat usernames door, want die van jullie heb ik allemaal niet...
Tja .. zelf ben ik maandag nog niet thuisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:
Dat scheelt in ieder geval maandagmorgen (want ja we zijn allemaal vrij ivm 2e pinksterdag) een flinke update en kunnen we gelijk hard aan de slag.
met zijn allen zo snel mogelijk in een party en de partylevel naar 20+ en ranken maar.
eind van de dag ben je zekers level 35+ zo
1 2 3 4 | Shilizous_88 Shilizous Speedski Speedski DaFan Malfunction Weizz VVeizz |
Lijkt me wel het beste ja;quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef DaFan het volgende:
Mijn ingame nick wordt weer Malfunction en ik word een Artisan (Crafting) Dealer.
Shili, als we aan het eind van de dag met 15 man spelen, hebben we zeker een lvl 30+ (zeker met party en quests) en 1 miljoen, kunnen we meteen VAffanculo oprichten. Wel zo makkelijk voor de communicatie
Ligt er van mijn kant een beetje aan of er voor p2p ook een reset is..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef Speedski het volgende:
Gaan jullie ook als het strakjes P2P - tijd is, betalen ??
Hangt er vanaf hoeveel het kost en hoe ver ik tegen die tijd ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef Speedski het volgende:
Gaan jullie ook als het strakjes P2P - tijd is, betalen ??
*Jaloers* ... ach .. khaal je dinsdag wel weer inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:51 schreef Weizz het volgende:
Ik ben er maandag de hele dag, kzie mensen wel verschijnen...
Ik denk dat dat wel het geval zal zijn. Of iets in de zin van: als je niet betaald, wordt je account verwijderd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ligt er van mijn kant een beetje aan of er voor p2p ook een reset is..
Zo ja, dan waarschijnlijk niet![]()
Hoeveel zou je per maand willen dokken ??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel het kost en hoe ver ik tegen die tijd ben.
Dat neem ik ook wel aan, als je niet betaald gaat je account weg. Zou flauw zijn voor de mensen die wel betalen, qua serverbeschikbaarheid etcquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel het geval zal zijn. Of iets in de zin van: als je niet betaald, wordt je account verwijderd.
[..]
Hoeveel zou je per maand willen dokken ??
10 euro is voor mij ook wel een beetje de max. Strakjes speel je dat spel een jaar .. ben je 120 euro kwijtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat neem ik ook wel aan, als je niet betaald gaat je account weg. Zou flauw zijn voor de mensen die wel betalen, qua serverbeschikbaarheid etc
En mijn max? 5 - 10 euri ;x
Ik denk dat ze van te voren het hele systeem zullen resetten, tenzij ze bij jrose en krose hebben gezien dat ze dat veel mensen kost, die zonder reset wel bleven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:57 schreef Speedski het volgende:
Ik denk dat dat wel het geval zal zijn. Of iets in de zin van: als je niet betaald, wordt je account verwijderd.
We zullen zien hoe onze mede-testers uit het oosten zullen worden behandeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:01 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van te voren het hele systeem zullen resetten, tenzij ze bij jrose en krose hebben gezien dat ze dat veel mensen kost, die zonder reset wel bleven...
Dan mag je ook in de partyquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:22 schreef Gabez het volgende:
Ik ga Gabez de cleric worden.. lekker jullie buffen enzo
hmm ik ben er de eerste dag niet, moet bij mn oom logeren want kmag niet alleen thuis blijven ¬¬, maar mijn broer zegt dat ie ook niet wil waar hij naar toe moet. Dus zegt mn moeder: dan blijf je maar in de auto en nu maak ik ff een dealtje dat hij me dan komt ophalenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:39 schreef DaFan het volgende:
Mijn ingame nick wordt weer Malfunction en ik word een Artisan (Crafting) Dealer.
Shili, als we aan het eind van de dag met 15 man spelen, hebben we zeker een lvl 30+ (zeker met party en quests) en 1 miljoen, kunnen we meteen VAffanculo oprichten. Wel zo makkelijk voor de communicatie
Roflquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:44 schreef jorryt het volgende:
[..]
hmm ik ben er de eerste dag niet, moet bij mn oom logeren want kmag niet alleen thuis blijven ¬¬, maar mijn broer zegt dat ie ook niet wil waar hij naar toe moet. Dus zegt mn moeder: dan blijf je maar in de auto en nu maak ik ff een dealtje dat hij me dan komt ophalen
Kheb dr ook aan gedacht om Artisan te doen. Maar aan de andere kant. Kwil wel wat in te brengen hebben in een gevecht, en niet als dealer continu aan de zijlijn te staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef DaFan het volgende:
Shilizous en Wincenty, ik ga puur Artisan doen, zodat ik op high lvl veel skill voor craften heb. Dus ik neem geen Gathering Skill. Ik heb dus ook oa jullie nodig voor spullen, zodat ik kan masscraften voor 2/15 7/7 6/5 (die ik zelf hou)
Mijn stat verdeling wordt CON:SEN 1:1 voor Gun Artisan.
Levelen gaat langzamer, maar ik denk dat ik een betere toevoeging ben aan de clan als ik hiervoor gaOok gezien het feit dat er al 2 Bourgious zijn.
Gun Artisan wordt geacht het sterkste te zijn qua PvP, op Champs na... Dit omdat een Artisan zoveel Sen heeft, dat ie met Triple Shot vaak wel 3 Criticals krijgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kheb dr ook aan gedacht om Artisan te doen. Maar aan de andere kant. Kwil wel wat in te brengen hebben in een gevecht, en niet als dealer continu aan de zijlijn te staan.
Das waar. Als je niet aan een launcher doet, dan heb je nog meer punten in je SEN zitten. Maar .. kvind die launcher altijd zo leuk dr uit zienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gun Artisan wordt geacht het sterkste te zijn qua PvP, op Champs na... Dit omdat een Artisan zoveel Sen heeft, dat ie met Triple Shot vaak wel 3 Criticals krijgt.
Je moet het natuurlijk zelf weten
En als je 2/15 outfits hebt en misschien wat Garnets of Rubies gaat je damage ook omhoog. Als je dan kan craften stap je over op Emerald en 6/5 outfits.
Dus als ik het goed begrijp, kan je dan nog steeds gratis spelen (als je alleen hoeft te betalen voor items).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef Tweek het volgende:
https://payment.roseonline.co.kr/ItemMall/ItemMall.asp?QUERY=&QUERYSTR=&Mallidx=1&intNowPage=1
Zooitje items, waar je blijkbaar voor moet betalen als je ze wil hebben, iig dat zei de gene die het bij freeboards posten.
Ook dat het dus geen maandelijkse kosten zijn, maar meer een system als gunbound heeft.
Tenminste die begonnen met items voor cash aanschaffen(echt goede items moest je nog steeds verdienen). Maar daar kan je ook een soort van abbonement nemen en dan krijg je meer xp en gold als je wint.
Voor mij eigenlijk allebei een stuk interesanter dan maandelijks betalen.
Hoe kan je CHA nou met gear compenseren? Ik neem aan dat je gewoon voor +Str gems en +Con gems gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Das waar. Als je niet aan een launcher doet, dan heb je nog meer punten in je SEN zitten. Maar .. kvind die launcher altijd zo leuk dr uit zienen omdat ik ook wat in STR stop, gaat mn HP ook omhoog. Dan hoef ik dat niet de hele tijd dmv gear te compenseren. Ik compenseer mn CHA liever met gear.
Dat is zo ongeveer het idee er achter ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, kan je dan nog steeds gratis spelen (als je alleen hoeft te betalen voor items).
Items die m'n CHA voorzien van vele blije gezichtjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoe kan je CHA nou met gear compenseren? Ik neem aan dat je gewoon voor +Str gems en +Con gems gaat![]()
En ja launcher ziet er tof uit, maar minder STR idd, iets meer damage maar zwaardere en duurdere ammo...we zullen het zien.
lijkt me een goed plan! ik vind bergen met grondstoffen en die mag je allemaal van me hebben voor die ene 3/15 laucher...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef DaFan het volgende:
Shilizous en Wincenty, ik ga puur Artisan doen, zodat ik op high lvl veel skill voor craften heb. Dus ik neem geen Gathering Skill. Ik heb dus ook oa jullie nodig voor spullen, zodat ik kan masscraften voor 2/15 7/7 6/5 (die ik zelf hou)
Mijn stat verdeling wordt CON:SEN 1:1 voor Gun Artisan.
Levelen gaat langzamer, maar ik denk dat ik een betere toevoeging ben aan de clan als ik hiervoor gaOok gezien het feit dat er al 2 Bourgious zijn.
best wel vet die autosquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:07 schreef Tweek het volgende:
https://payment.roseonline.co.kr/ItemMall/ItemMall.asp?QUERY=&QUERYSTR=&Mallidx=1&intNowPage=1
Zooitje items, waar je blijkbaar voor moet betalen als je ze wil hebben, iig dat zei de gene die het bij freeboards posten.
Ook dat het dus geen maandelijkse kosten zijn, maar meer een system als gunbound heeft.
Tenminste die begonnen met items voor cash aanschaffen(echt goede items moest je nog steeds verdienen). Maar daar kan je ook een soort van abbonement nemen en dan krijg je meer xp en gold als je wint.
Voor mij eigenlijk allebei een stuk interesanter dan maandelijks betalen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:40 schreef jorryt het volgende:
DaFan artisan is echt wel het beste, maak 4 van die +30 peridots stop er 1 in je gun en 3 in ringen enzow
ga dan pimpen met je 220attack speed
Dan kan ik launchers bij jullie kwijt, bows bij Wincenty, staffs bij Jorryt en Gabezquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:29 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan! ik vind bergen met grondstoffen en die mag je allemaal van me hebben voor die ene 3/15 laucher...
![]()
Laat hem vanacht lekker aanstaan op de offi downloadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie weet enkele mirrors voor 't spel?
1 2 3 4 5 6 7 8 | Shilizous_88 Shilizous, Bourg Dealer Speedski Speedski, Bourg Dealer DaFan Malfunction, Artisan Dealer Weizz VVeizz, Katar Hawker Tweek Closeminded, Magician Gabez Gabez, Cleric Garlec Lorne, Bow Hawker Jorryt Jorryt, Magician |
Ja zeker. Ik ben van de 310 CP die we nu hebben voor zeker 150 verantwoordelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:32 schreef shilizous_88 het volgende:
Standaard dagje clanfield?
Hm gewoon Skype op de achtergrond en dan met zn allen in een kanaaltje ofzo? (Kheb geen Skype gi hoe het werkt xD )quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:54 schreef shilizous_88 het volgende:
Als standaard voor de FoK/ Vaffanculo clan: Game channel 2...
En misschien is Skype teamspeak een optie?
Dat gebruikten we hiervoor en werkt er ontspannend. vooral de responstijd voor een museheal is er korter door
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Shilizous_88 Shilizous, Bourg Dealer Speedski Speedski, Bourg Dealer DaFan Malfunction, Artisan Dealer Weizz VVeizz, Katar Hawker Tweek Closeminded, Magician Gabez Gabez, Cleric Garlec Lorne, Bow Hawker Jorryt Jorryt, Magician ChapterV Hutsefluts, Champ Romalo Romalo, Raider MasterWindu MasterWindu, Scout |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |