quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:00 schreef errrrr het volgende:
Good bye, Lenin is bestwel indrukwekkend,Idd, best wel goed gedaan door die gast idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, hoeft toch niet in een spoiler?Die download ik ook, op dvd, al op 84,7%!quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:01 schreef -Mzraki- het volgende:
National Treasure was vermakelijk, nu slapen,.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
Het drama op Columbine highschool is inderdaad echt gebeurd, een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:03 schreef MrAli het volgende:
Net ook Elephant gezien, duurde niet zo lang dus kon mooi nog ff want het was toch nog niet zo laat.
Best wel aangrijpend en erg.Zeker wel een hele aardige film iig.
Is het eigenlijk een waargebeurd verhaal? (Niet dat zich zoiets in de werkelijkheid nooit voordoet, jammergenoeg, maargoed.)
Wie niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Goedemorgen Kees, jij bent er vroeg bij
Ach ja, was toch wakker.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Goedemorgen Kees, jij bent er vroeg bij
Zeg, een beetje gewicht rondslepen kan ook geen kwaad hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees / Hans, die tent is dus goed verdeelbaar: 3 delen
1x 1.2 kg
1x 1.3 kg
1x 1.4 kg
Dacht ik dat leon net zei (hij belde)
Ah, dat is mooi. Valt weer mee dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Kees / Hans, die tent is dus goed verdeelbaar: 3 delen
1x 1.2 kg
1x 1.3 kg
1x 1.4 kg
Dacht ik dat leon net zei (hij belde)
Na uren in de trein gezeten te hebben en 30+ graden telt elke kilo als je nog 5 km bergop naar je camping moet lopen. Dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeg, een beetje gewicht rondslepen kan ook geen kwaad hoor.
Het moet wel een beetje een uitdaging blijven hequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Na uren in de trein gezeten te hebben en 30+ graden telt elke kilo als je nog 5 km bergop naar je camping moet lopen. Dus.
Wie werkt daar sinds 2 dagen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, ik vind het nog steeds lullig dat ik geen korting krijg op m'n bioscoopkaartje als ik haar een zoen geef![]()
Ze werkt er ondertussen al 2 dagen, dus moet toch wel eens kunnen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:00 schreef errrrr het volgende:
Good bye, Lenin is bestwel indrukwekkend,Dat is idd wel een mooie filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Feauteaux* *I'm a FEZ!*
quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:03 schreef MrAli het volgende:
Net ook Elephant gezien, duurde niet zo lang dus kon mooi nog ff want het was toch nog niet zo laat.
Best wel aangrijpend en erg.Zeker wel een hele aardige film iig.
Is het eigenlijk een waargebeurd verhaal? (Niet dat zich zoiets in de werkelijkheid nooit voordoet, jammergenoeg, maargoed.)
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het drama op Columbine highschool is inderdaad echt gebeurd, een paar jaar geleden.
Roos Drosquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wie werkt daar sinds 2 dagen?
[..]
Dat is idd wel een mooie film
Ah, gaaf.. mag ik ook mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is zeg maar de bedoeling om met een groep vrienden ruim 2 weken met de trein naar Italië en Griekenland te gaan. Daar hebben we dus tenten voor nodig.
Ik heb nog wel een kapotte 2 persoonstentje (meer 1 pers.) die ik op Lowlands moest delen met mijn zus en onze bagage..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
als je bij Hans, Kees, Leon, Niels Witte en mij in een tent durft![]()
fok it! Daar had ik ook al gesolliciteerd een hele tijd terug, en toen hadden ze niemand nodig. The bastards!quote:
De inschrijving is nog niet geslotenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kapotte 2 persoonstentje (meer 1 pers.) die ik op Lowlands moest delen met mijn zus en onze bagage..
als jullie nog tenten zochten, ik heb er nog 1 van werchter, met extragratis gaten erin, kapotte stokken en een ontbrekend grondzeil!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kapotte 2 persoonstentje (meer 1 pers.) die ik op Lowlands moest delen met mijn zus en onze bagage..
Zal er zo eens in beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje een uitdaging blijven he. Veel plezier met Het Bernini Mysterie iig
.
Muhaha, ik denk dat ze voor Roos d'r lach zijn gevallenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
fok it! Daar had ik ook al gesolliciteerd een hele tijd terug, en toen hadden ze niemand nodig. The bastards!
Ja, íedereen wil daar werkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
fok it! Daar had ik ook al gesolliciteerd een hele tijd terug, en toen hadden ze niemand nodig. The bastards!
Dan mag je meequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ach, ducktape en lijm doen wonderen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De inschrijving is nog niet gesloten, maar een kapotte tent lijkt me toch niet echt handig.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
als jullie nog tenten zochten, ik heb er nog 1 van werchter, met extragratis gaten erin, kapotte stokken en een ontbrekend grondzeil!
Ja, die ligt nog bij werchter.
't gaat toch niet regenenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
De inschrijving is nog niet gesloten, maar een kapotte tent lijkt me toch niet echt handig.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Muhaha, ik denk dat ze voor Roos d'r lach zijn gevallen![]()
quote:
Dat heb ik vaker gehoord, gelukkig had Rick ook nog een tent mee,quote:
Wat een muziekquote:Ik wil je pijpen pijpen pijpen, ik wil je pijpen van je broek wat korter maken want ze zijn te lang
Nouja, als je iedere film 200 keer kijkt lijkt het me ook wel vervelen, maar het is in ieder geval wel verleidelijk, ik zou me er prima kunnen vermaken, af en toe beetje popcorn maken enzo, simpelquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jep, en ze mag nog gratis naar de film ook! mazzelaar
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, als je iedere film 200 keer kijkt lijkt het me ook wel vervelen, maar het is in ieder geval wel verleidelijk, ik zou me er prima kunnen vermaken, af en toe beetje popcorn maken enzo, simpel.
Hahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord, gelukkig had Rick ook nog een tent mee,.
Jij moet niet zeuren, je verdient notabene het meeste van ons allemaal per uurquote:
Ach, Hans Frank was er volgens eigen zeggen in totaal 4 à 5 maanden geweest en het heeft misschien één keer geregend, dus dat zal wel meevallen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord, gelukkig had Rick ook nog een tent mee,.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, als je iedere film 200 keer kijkt lijkt het me ook wel vervelen, maar het is in ieder geval wel verleidelijk, ik zou me er prima kunnen vermaken, af en toe beetje popcorn maken enzo, simpel.
Ja, maar ik kan pas in de zomervakantie werken.. en en.. eh.. en.. het zijn geen vaste tijden, dus ik weet niet van tevoren of ik dan veel of weinig ingeroosterd zal worden of niiiehiet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, je verdient notabene het meeste van ons allemaal per uur.
quote:
DOllars And Cents van Radiohead, wat een muziekquote:There Are Many Things
To Talk About
Be Constructive
Bear Witness
We Can Use
Be Constructive With Your Blues
Even When It's Only Warnings
Even When You're Talking War Games
Why Don't You Quiet Down X3
Quiet Down
You Don't Live In A Business World
You Never Go Out And You Never Stay
We'll Have Goals In A Liberal World
Living In Times When I Could Stand It Babe
It's All Over Baby's Crying It's All Over Baby
I Can See Out Of Here
All Of The Planet's Dead
All Over The Planet So Let Me Out Of Here
All Over
We Are The Dollars And Cents
And The Pounds And Pence
And The Mark And The Yen And Yeah
We're Going To Crack Your Little Souls
And The Pounds And Pence
And The Pounds And Pence And Yeah
Crack Your Little Souls
Ik word toch wel nieuwsgierig danquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, je verdient notabene het meeste van ons allemaal per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |