oftewel: jullie hebben wat gemistquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Foto's feest Niels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Geloof dat de meesten daar wel zo'n beetje op staan..quote:
Dat belooft nog wat..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef Koobus het volgende:
Griekenland heeft vooral boemeltreintjes die loeihard over gammele spoortjes rijden. Een hele belevenis. Treinen rijden weinig (sommige plaatsjes maar 3 op een dag) en vrijwel nooit op tijd. Maar het is wel een charmante manier om Griekenland te leren kennen. In 1994 ook niet echt duur, staat mij bij.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geloof dat de meesten daar wel zo'n beetje op staan..
Ongelofelijk, wat een toeval.quote:
Zo was je ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een toeval.
Sta er voortdurend 'slapend' op, dus vandaar.
Het is meer een kwestie van timing, even niet knipperen als er een foto wordt gemaakt.quote:
We hebben voor de vakantie nog een lichtgewicht tent nodig en bij de lidl is voor 35 euro een 3-persoons tent te koop. Of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:08 schreef NerdoNielso het volgende:
Waarom wil je / willen jullie dat?
Niet dat het wat uitmaakt, maar ik sta er ook niet op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geloof dat de meesten daar wel zo'n beetje op staan..
Dat dus...quote:Henkie says:
1x 2 persoons tent (hebben kees/ ik wel... alleen als 'slaapruimte' )
Henkie says:
dat is 1 tent voor 2 personen
Henkie says:
1x lidl tent (redelijk ruim, om met z'n 5en in te zitten / gemeenschappelijke spullen opslag)
[N]iels $ di·lem·ma (het ~, ~'s) says:
wtf, 30 seconden geleden stond er nog 2* 2 persoons
Volgens mij ben jij ook niet helemaal helder Hans.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef errrrr het volgende:
Ik heb het idee dat Niels B een beetje dronken is:
1. hij zit met lissane en sylve Silve te chatten
2.
[..]
Dat dus...
Nouja, hopen dat hij morgen beter is
Het is zeg maar de bedoeling om met een groep vrienden ruim 2 weken met de trein naar Italië en Griekenland te gaan. Daar hebben we dus tenten voor nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:22 schreef DearPrudence het volgende:
Wat zijn jullie allemaal wel niet van plan met die tenten?
Dat soort dingen hebben wij ook wel liggen... we willen alleen graag een 3 persoons tent waar je wel met z'n allen in kan zitten -> die van de lidl heeft een voortent en kost maar 35 euro, dus dat is wel goed... het probleem is dat leon en niels teveel luxe willen, en dan twee van die tenten, ipv gewoon nog een 2 persoons tent erbij om in te slapen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef MrAli het volgende:
Trouwens, mochten jullie nog tenten te kort komen, ik kan misschien ook nog wel wat regelen. Wij hebben hier nog een tweepersoonstentje liggen, dat is alleen om te slapen of alleen voor bagage ofzo. En mijn vader heeft dacht ik (op de kleur na) precies zo'n zelfde, en hij heeft sowieso nog een koepeltentje voor drie personen. Dus als jullie nog wat nodig hebben kan ik wel eens vragen.
Edit: We hebben ook nog een gigantische tent voor 4 of 6 personen waar je rechtop in kan staan etc. maar die weegt 20 kilo dus dat lijkt me niet heel ideaal.
Goeie film he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef DearPrudence het volgende:
Nou Suuz, Ik heb net Elephant gezien...
Shite man.
Hey, is dat niet dat meisje dat bij Midzomernachtsdroom aan het zingen was? Waar ken jij die van Niels?quote:
Nou ruben, ik ken d'r van midzomernachtdroomquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey, is dat niet dat meisje dat bij Midzomernachtsdroom aan het zingen was? Waar ken jij die van Niels?
Netjes geregeld hoor, dat is nog eens netwerken zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nou ruben, ik ken d'r van midzomernachtdroom![]()
En weet je zeker dat je het verhaal wil horen![]()
![]()
-edit: ach ik vertel het ook wel gelijk eventjes
Haar zang solo zit dus net voor de pause die we op school niet hadden... En in de pause had ik dus een sms gestuurd naar Ariane of ze 'die zingende elf' niet mee kon nemen naar m'n verjaardagsparty... Na afloop bleek dus dat ze dat al geregeld had... (ze had m'n sms gelezen en d'r mee gevraagd) En zondag stond ze ineens binnen
Tja, ik vind het nog steeds lullig dat ik geen korting krijg op m'n bioscoopkaartje als ik haar een zoen geefquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Netjes geregeld hoor, dat is nog eens netwerken zo
Moet ik ook nog eens zien, misschien vandaag nog, of morgen ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:21 schreef DearPrudence het volgende:
Nou Suuz, Ik heb net Elephant gezien...
Shite man.
Haha, ik ben ook niet meer helemaal helder hoor, zat maat wat te baselen net in die gesprekken.. Alles verkeerd lezen etc... maargoed, ik ga maar eens pitten en kom morgen de schade nog wel tegenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet helemaal helder Hans.
Tsja, maar een tent voor 35 euro waar je toch een hele tijd mee moet. Weet niet of je dat moet vertrouwen. Dat is namelijk niet veel. Maargoed, zelf weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat soort dingen hebben wij ook wel liggen... we willen alleen graag een 3 persoons tent waar je wel met z'n allen in kan zitten -> die van de lidl heeft een voortent en kost maar 35 euro, dus dat is wel goed... het probleem is dat leon en niels teveel luxe willen, en dan twee van die tenten, ipv gewoon nog een 2 persoons tent erbij om in te slapen...
1. Waarom is dat bij mij niet zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:55 schreef errrrr het volgende:
Waarom gaat discussieren over MSN toch nooit?
1. Al je typ / spelfouten worden verbeterd.
2. Sommige mensen willen met 5 mensen tegelijk chatten
3. Niels zegt bijna niks...
Maar er is toch besloten, gelukkig... Niels en Leon gaan morgen naar de lidl, kijken of het te doen is er twee mee te nemen (op vakantie), en kopen er dan dus 1 of 2
qua niet te veel kosten bedoel ik... een hele tijd -> 2 en een halve week, dat is niet zoveel voor een tentquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, maar een tent voor 35 euro waar je toch een hele tijd mee moet. Weet niet of je dat moet vertrouwen. Dat is namelijk niet veel. Maargoed, zelf weten.
Ik wens je succes, heb er sinds afgelopen weekend meer ervaring mee dan me lief is dus als je hulp nodig heb...quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook niet meer helemaal helder hoor, zat maat wat te baselen net in die gesprekken.. Alles verkeerd lezen etc... maargoed, ik ga maar eens pitten en kom morgen de schade nog wel tegen![]()
Omdat jij niet met Kees praatquote:
Bij Niels gaat dat dus helaas niet, hij kan niet meer lezen, en hij zegt eens per vijf minuten ietsquote:2. Gaat prima, doe ik hier regelmatig, zegt eerst niemand wat tegen je en 5 min laten praat je met 5 mensen.
Dat kan....quote:3. Dat ligt meer aan jou denk ik.Daar heb ik iig geen last van.
Of misschien omdat het onderwerp waar wij het over hebben Niels meer intresseert.
Is voor een goeie tent idd niet veel nee, maar als je hem elke dag gebruikt, hem elke keer weer opnieuw moet uitpakken en opzetten, moet afbreken en moet inpakken. Verder heb je er ook geen ervaring mee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
qua niet te veel kosten bedoel ik... een hele tijd -> 2 en een halve week, dat is niet zoveel voor een tent
En verder 1 woord: ducktape
Niet veel nee.quote:
Sinds wanneer heeft het aantal personen waarmee je praat te maken met het feit of je wel of niet nog kan lezen?quote:[..]
Bij Niels gaat dat dus helaas niet, hij kan niet meer lezen,
Dit is waarschijnlijk weer gebaseerd op het feit dat die anderen met Niels praten of onderwerpen die hem meer intresseren.quote:en hij zegt eens per vijf minuten iets
Hoe lang duurt het nog voordat je me bij de andere punten ook gelijk geeft?quote:[..]
Dat kan....
1. we gaan niet iedere dag opzetten / afbrekenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Is voor een goeie tent idd niet veel nee, maar als je hem elke dag gebruikt, hem elke keer weer opnieuw moet uitpakken en opzetten, moet afbreken en moet inpakken. Verder heb je er ook geen ervaring mee.En slapen in een tent die met ducktape bij elkaar gehouden wordt dat gefabriceerd is door óf Hans, óf Niels óf Leon... tsja, dan slaap ik nog liever in de open lucht.
![]()
Als je op trektoch gaat, o.i.d. zal je iig vaker als een keer je tent opzetten en afbreken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
1. we gaan niet iedere dag opzetten / afbreken
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg dat je geen ervaring heb met die tent opzich. Elke tent is weer anders met opzetten, maar dat is niet zo'n probleem. Maar misschien is het wel een vrij slap ding waarbij de kleinste beweging een scheur oplevert. Als je een tent meeneemt waar je al vaker mee gekampeerd heb heb je er wel ervaring mee en weet je wat je er van kan verwachten. Nu weet je dat niet, of iig niet goed.quote:2. ik heb heus wel kampeer-ervaring hoor... hoe kom je erbij dat ik nooit kampeer? Tot twee jaar geleden kampeerden we ieder jaar minstens twee vakanties (zomer altijd, vaak herfst / voorjaar)
Ik hoop idd ook voor jullie dat de ducktape niet gebruikt hoeft te worden.quote:3. Ik hoop ook geen duck-tape nodig te hebben..
In sommige opzichten misschien ja, maar zeker niet in alle. En je hoeft ook geen tent van 500 euro te kopen.quote:maar we kunnen beter zo'n lidl-tent slopen dan een dure tent...
Dat je het ff weet.quote:En ja, tuurlijk heb jij gelijk Ali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Welke film?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:36 schreef errrrr het volgende:
Zo, slapen... terwijl mijn pc even divx naar dvd aan het omzetten is (als cadeau voor Henk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |