Ze-zei-het-tegen-mij!quote:
Klinkt best fout, toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef Auticia het volgende:
Ik ken alleen Buffy the Backside Slayer.
Baffy the Bard's Taylerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef Auticia het volgende:
Ik ken alleen Buffy the Backside Slayer.
Ik vind het zo godsgruwelijk geil als je dat zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Get back to bed fraghead and let's use the locks
Ok dit sloeg alles
Wo000t nog een fanquote:
Roarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het zo godsgruwelijk geil als je dat zegt..
Net als: "Nee, sorry, er is een wachtlijst.".
Oeh jij ook alquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb alleen seizoen 1 t/m4 moet de rest nog eens kopen...ik wil zoveel
En dan doet Ripley t met faith-buffy.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wo000t nog een fan![]()
![]()
Ik ga zometeen aflevering Who girl ofzo van seizoen 4, buffy heeft met lichaam verwiseld met faith..
okej ik ga te ver
Seriuesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
En dan doet Ripley t met faith-buffy.![]()
jaaa die wil ik ook... Ik zit nu eerst te wachten op CSI Miami seizoen 2 en Er seizoen 1 t/m 4quote:
Ja, maar dan wel evil Spike die het met Buffy doet. Niet de softie die het later word. Toch issie dan nog een van de leukste.quote:
Ik pak je ! en als ik je heb doe ik je broekje naar beneden en dan ga ik weer snel wegrennen zodat iedereen in het winkelcentrum je kan uitlachenquote:
CSI mmh die wou ik eerst ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaa die wil ik ook... Ik zit nu eerst te wachten op CSI Miami seizoen 2 en Er seizoen 1 t/m 4
maar daarna....
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik pak je ! en als ik je heb doe ik je broekje naar beneden en dan ga ik weer snel wegrennen zodat iedereen in het winkelcentrum je kan uitlachen
En Taraquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel evil Spike die het met Buffy doet. Niet de softie die het later word. Toch issie dan nog een van de leukste.![]()
Isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Tara was idd zeer cute...
hey daar zit ik nog nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef Together-Alone het volgende:
Andrew Jonathan en die andere waren ook zo lekker fout.Oehoehoeh en Faith!
![]()
quote:
Waht the fuck?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef Auticia het volgende:
Ik weet ook niet wat ik hier doe.. Ik schrok net, en zei: "Het is helemaal geen woensdag!"
.
Nou succes en laser ze.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef bar_rel het volgende:
Maar i kga weer
Ik meot er morgen weer vroeg uit want ik moet naar het ziekenhuis ik wordt gelaserd!!
Nou wish me luck
Tot ziens en slaap ze
Ze zijn toch altijd al naar eigen zeggen Buffy's "arch-nemesises-ses".quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
hey daar zit ik nog niet
Wanneer worden Andrew en Jonathan slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |