Het plaatje staat er toch echt Ramon.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:55 schreef Ramon73 het volgende:
Erwin: ik zie geen plaatje oid.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het plaatje staat er toch echt Ramon.
Of ergens een los draadje zodat jou comp. dat plaatje niet pakken kon?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:43 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, nu staat het er wel. Vanochtend was er helemaal niets te zien. PC met ochtendhumeur misschien?
Deze dame, en vele anderen douchen gewoon zonder veel problemen hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef Ramon73 het volgende:
Tjee, zomaar 230Volt door je hele lichaam, van top tot teen. Weer eens een andere massagedouche.
Maar Erwin, ik kan me toch niet voorstellen dat mensen zo'n schok overleven! Of zit er een aardlekschakelaar tussen die de spanning afschakelt, in dat geval kom je tenminste nog met de schrik vrij. Of zit er een trafo tussen die de boel naar 42Volt omlaag brengt ofzo?
Toch ben ik er niet dol op de Combinatie ... vooral niet als je ook nog een defecte aardlek hebt .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze dame, en vele anderen douchen gewoon zonder veel problemen hoor![]()
[afbeelding]
Ik heb onder de douche geen kleren aan ....weet niet hoe dat met jou zit ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
Met 230V en met water als goede geleider lijkt het mij niet dat je het zonder kleerscheuren naverteld.
Ughum ... uhhh... fout dus hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef SpeedyRich het volgende:
Nieuw
L1 = Bruin
L2 = Zwart
L3 = Zwart/ Wit
N = Nul
PE = Aarding
Oud
L1 = Rood
L2 = Geel
L3 = Blauw
N = Groen
PE = Geel/Groen
L "en zijn de fasés die T.O.V. elkaar 120 graden verschiven zijn.
N is de nul/neutrale leider bij wissel stroom die voert de stroom af
en is gekoppeld in trafo huis aan de PE.wardoor
er contact tusen de fase en de aarde gevaarlijk is voor de mensen
Correctie: Water is eigenlijk een zeer slechte geleider. Het zijn de opgeloste zouten in (vervuild)water die voor de geleiding zorgen. Met andere woorden: drinkwater uit de kraan valt nog best mee, maar zeewater is wat dat betreft echt tuig...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
Met 230V en met water als goede geleider lijkt het mij niet dat je het zonder kleerscheuren naverteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |