quote:
Dat is jouw goed recht...quote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef Ruis het volgende:
ik denk, doe ik ook ff lekker mee!
fijn !quote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef Ruis het volgende:
ik denk, doe ik ook ff lekker mee!
ja en dan moet ik op fok romantisch gaan doen .. nee dat hou ik wel voor mezelfquote:Op zondag 8 mei 2005 21:41 schreef Ruis het volgende:
BB, laat [zusje van] zich anders ook ff op Fok! reggen, dan hoef je niet zoveel op MSN te zitten terwijl je niet op Fok! of IRC te bekennen bent.
quote:
tsss ga je nu al stokenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:51 schreef Ruis het volgende:
tssk, wil je je Fok! verslaving soms verbergen voor d'r?
quote:
quote:
nooit geweestquote:Op zondag 8 mei 2005 22:08 schreef Ruis het volgende:
zijn we alweer boven N.A.P.?
Ja alle wop wop 's en hakketee's eruit mixen en dat bundelenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
owja, het GPD-samenvattings-topic-idee van SM, zou dat wat zijn?
Ma.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:47 schreef QyRoZ het volgende:
Zo.
ALS dingen in een verder stadium geraken maak ik wel een logje ofzoquote:Op maandag 9 mei 2005 11:37 schreef QyRoZ het volgende:
BB. Ik heb nog geen mail gehad met alle details.
Tuurlijk niet, wat gaat dat iedereen nou aan!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ALS dingen in een verder stadium geraken maak ik wel een logje ofzo
whehehe ik bepaal zelf wel aan wie ik wat loslaatquote:Op maandag 9 mei 2005 12:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat gaat dat iedereen nou aan!
Wel natuurlijk mij alles vertellen op msn
Pff, jij wilde ook alles weten en daarom liep je helemaal mee naar het station. Nu mogen wij ook alles weten.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe ik bepaal zelf wel aan wie ik wat loslaat![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pff, jij wilde ook alles weten en daarom liep je helemaal mee naar het station. Nu mogen wij ook alles weten.
waarvoor excusses !quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pff, jij wilde ook alles weten en daarom liep je helemaal mee naar het station. Nu mogen wij ook alles weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |