Atak ik heb ook nog atak muntjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede was tof. Allemaal slechte bands, veel vrienden en later flink bier zuipen in de Atak. Kei-tof.
In dat geval neem ik aan dat er supermarkten open zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:29 schreef Ruis het volgende:
hoezo SW, moeten we weer bier voor je meenemen?
Paul met een oosters accentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Ommen was weer okay. Paul de Leeuw nog tegengekomen in de trein!
quote:
Gelukkig maar ! Waar zou ik zijn zonder ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Uiteraard.
in zwolle, bij een vaag café zonder bekenden om je heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gelukkig maar ! Waar zou ik zijn zonder ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
in zwolle, bij een vaag café zonder bekenden om je heen.
vertel eens, wat had je precies voor boze post in gedachten, mocht SM niet net een patatje speciaal besteld hebben op het station?quote:
iets over waarom mensen niet verdomme 10 minutjes op 1 plek kunnen blijven nadat er een spliting is opgetreden !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
vertel eens, wat had je precies voor boze post in gedachten, mocht SM niet net een patatje speciaal besteld hebben op het station?
ja en wat is er met mijn paraplu gebeurdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:16 schreef Ruis het volgende:
de klootzakken
mits bier !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:18 schreef Ruis het volgende:
vakkundig vernietigd door een tweetal sloebers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |