truequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Roberto Carlos?
Kan beidenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Chapuisat is goed, bedoel je Zwitserland in 34 of West-Duitsland in 90?
Jij bent Varken ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke voetballer vroeg eens:
"Tu as pigé?"
Liptonice Ice Tea toch ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hint: het was in een reclame voor een frisdrank
was toch geen play off voorquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Dopekoe het volgende:
Wie scoorde de winnende goal in de playoff voor een ticket naar ek 88 ?
Bedoel je 96 tegen Ierland ? Dat was Kluivert.quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Dopekoe het volgende:
Wie scoorde de winnende goal in de playoff voor een ticket naar ek 88 ?
maar die scoorde 2x bij een 2-0....dus "de winnende..."quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedoel je 96 tegen Ierland ? Dat was Kluivert.
waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
(Fanneke, wat doe jij voor werk eigenlijk)?
eentje heet Antar. ander schiet me niet te binnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Iashvili en Zkitishvili zijn goed.
Hoe heten de 2 Libanezen van Freiburg?
(Fanneke, wat doe jij voor werk eigenlijk)?
Ik zit op dit moment in de ziektewet na een bedrijfsongeval. Begin binnenkort met 'arbeidstherapie'.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Gewoon, interesse.
Okee. Maar niets dat direct met voetbal te maken had dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment in de ziektewet na een bedrijfsongeval. Begin binnenkort met 'arbeidstherapie'.
Halve dagen en aangepast werk dus.
Nee. Voetbal is puur hobby.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar niets dat direct met voetbal te maken had dus?
Ik zie nu tussen alle posts deze vraag staan...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Is ook al goed hoor.
Wat is de gebruikelijke opstelling voor Hertha BSC dit seizoen?
tijdens de CL finale in 95 toen Desailly het hoofd van Litmanen er bijna afschopte !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:22 schreef RayMania het volgende:
Iedereen kent natuurlijk wel de karatetrap van van Gaal.
Maar in welke wedstrijd deed hij dit, wie deed hij hier na en op welke speler werd deze overtreding gemaakt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tijdens de CL finale in 95 toen Desailly het hoofd van Litmanen er bijna afschopte !
3quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef methodmich het volgende:
Goed zo!
Hoeveel bekers won Ronald Koeman? Als trainer dus.
iedere ochtend 1 gevuld met koffiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Plus een JC-schaal, maakt 4.
Hoeveel bekers mocht Co Adriaanse vasthouden?
martin haar denk ik daar hijzelf de koffie juf heeft ontslagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij kreeg onlangs zijn eerste beker. Maar van wie?
eurootje valt niet ...sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef methodmich het volgende:
Nee. Die bedoel ik niet. Strikvraag.
Van Ron Jans.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, hij kreeg onlangs zijn eerste beker. Maar van wie?
ha ha ha ha ......... tja, you got mequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Het bekertje van Ron Jans!!
Ali Daei ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Wie waren nou ook al weer de spitsen van Iran tijdens hun WK deelname in 1998?
Natuurlijk (of Nijmeegse).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef dolle_hond het volgende:
nijmegen eendracht combinatie
Wat zei je? Jij bent de eerste profvoetballer waarvan ik niet bang ben dat ie m'n vriendin afpikt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tegen van Straalen gespeeld speelde in NEO-4
Rensenbrinkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef RayMania het volgende:
Wie werd ook wel het slangenmens genoemd?
Nu: Alles gelijk of veel verliezen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef brighton het volgende:
Wat betekende AGOVV vroeger en wat betekent het nu?
En waar stond Advendo voor...?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef RayMania het volgende:
Noad Advendo Combinatie.
quote:
Vroeger was het iets van:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef brighton het volgende:
Wat betekende AGOVV vroeger en wat betekent het nu?
Klopt. Nu is het Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verderquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger was het iets van:
Apeldoornse Geheel onthouders Voetbal Vereniging
Nu weet ik niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef RayMania het volgende:
Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning.
Hans Kraaij jr.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander werd in 2000 gekozen in het elftal van de eeuw bij Brighton ?
Ja hoe slecht was de rest dan welnietquote:
Eindhoven, Den Bosch, Dordrecht'90 en nog wel meer volgens mijquote:
Ik vroeg waar die international nog meer speeldequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven, Den Bosch, Dordrecht'90 en nog wel meer volgens mij
Sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg waar die international nog meer speelde
na de degradatie van brighton is hij vertrokken, maar weet niet meer waarheen.quote:
Wie miste in de blessuretijd van de eerste wedstrijd van die cupfinal zo'n grote kans dat zelfs Brighton's fanzine nu nog "And (naam speler) must score...." heet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
hij speelde ook mee in de beide cupfinals tegen man.utd waar muhren in de replay een strafschop scoorde.
steve foster
gordon banksquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ken alleen Gordon Strachan en Gordon de homofiele znager
Hoe kon ik hem vergeten ?quote:
niet helemaal van mezelf hoor tongquote:
piet keizer was wel van mezelf hoorquote:
jaja dat bedoel ik...quote:
Juistem!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:39 schreef pos het volgende:
kaka?
Correct!quote:
allofsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:27 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde namens Duitsland twee keer tegen Nederland op het WK-78 en wie deed het 2 jaar later drie keer tegen Oranje ?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
noem nog eens 1 speler van HSV toen ze de EC1 wonnen (behalve horst, mannie en felix dus)
Beiersdorfer ? Van Heesen ? Speelde Keegan er toen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
noem nog eens 1 speler van HSV toen ze de EC1 wonnen (behalve horst, mannie en felix dus)
ernie scoorde 2xquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef tong80 het volgende:
Welk historisch WK-feit gebeurde er in de wedstrijd tegen Oostenrijk op dat WK ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |