Daar heb ik het niet over, ik heb het over het feit dat de PSV supporters de landelijke media als de grootste vrienden zien van Ajax. Dat de media tegenwoordig goed bericht over PSv en ook AZ is aan de hand van hun prestaties natuurlijk niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Studio Sport, dat de laatste maanden niks anders doet als positief over lampjes blaten? Niet echt pro-Ajax hoor, eerder pro-Nederlandse-clubs-die-het-goed-doen.
Wij ook dus dan zal het een nek-aan-nek-race worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee joh, wij gaan gewoon komend seizoen afbraakvoetbal spelen en worden vliegend kampioen...
Sorry hoor maar dan ken je PyTh niet goed genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef BZ het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of Pyth hier morgen nog komt als PSV roemloos met 3-0 ten ondergaat vanavond.........
Hoe wou je het spel van ajax de afgelopen 2 seizoenen betitelen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nu ben ik weer de boodschapper met het slechte nieuws, maar je hebt kennelijk echt iets gemist ja
Dat was toch oogstrelend combinatievoetbal? Of heb ik nu weer iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe wou je het spel van ajax de afgelopen 2 seizoenen betitelen dan?
*momepelt iets over intikkertjes missen*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*momepelt iets over Zlatan en kansen geven*.
Ja, dat is niet zo gek als je er net staat he.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef BennieK het volgende:
[..]
*momepelt iets over intikkertjes missen*![]()
Hoezo eigen topic? Dit gaat toch over Ajax, dit is toch niet alleen voor ajacieden? Kan er niks over in de policy vinden namelijk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kunnen die frusti-lampjes niet in hun eigen topic compulsief gaan lopen kutten,.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat was toch oogstrelend combinatievoetbal? Of heb ik nu weer iets gemist?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nu ben ik weer de boodschapper met het slechte nieuws, maar je hebt kennelijk echt iets gemist ja
Sinds wanneer spelen Gomez, Farfan en co bij Ajax?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoezo eigen topic? Dit gaat toch over Ajax, dit is toch niet alleen voor ajacieden? Kan er niks over in de policy vinden namelijk...
Of Farfan wel of niet van psv is vindt ik weinig met ajax te maken hebben,,,,,quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoezo eigen topic? Dit gaat toch over Ajax, dit is toch niet alleen voor ajacieden? Kan er niks over in de policy vinden namelijk...
Zoals al eerder aangehaald is het iemand van jullie die daarover begint.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of Farfan wel of niet van psv is vindt ik weinig met ajax te maken hebben,,,,,
Sorry,,, heb niet heel het topic doorgelezen, maar we zullen er nu maar over ophouden en weer over Ajax aanverwante zaken gaan hebben!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald is het iemand van jullie die daarover begint.
Dan is het toch logisch dat er een reactie op komt of niet?![]()
PSV afzeiken mag. Argumentatie geven ter uitleg niet. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangehaald is het iemand van jullie die daarover begint.
Dan is het toch logisch dat er een reactie op komt of niet?![]()
Eindelijk iemand die het snapt......quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
PSV afzeiken mag. Argumentatie geven ter uitleg niet. Is dat nou zo moeilijk?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Volgens mij is Heitinga een uitstekende vervanger ... als die weer het zelfvertrouwen weet te vinden. Volgens mij is Hatem dan snel vergeten.
Hoelang gaat dit argument nog gebruikt worden??quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo gek als je er net staat he..
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:12 schreef BennieK het volgende:
[..]
Hoelang gaat dit argument nog gebruikt worden??
Dat wordt allemaal door de media verzonnen en is niets van waar..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden want hij wordt van de zomer denk ik verkocht als ik al die interesse van ajax in verschillende spitsen zie
Ach BZ laat je toch niet zo op de kast jagen manquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:19 schreef BZ het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal door de media verzonnen en is niets van waar..
Volgens de theorie van onze Pyth
Vooral als daar de betere spelers tussen zitten....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar feit blijft wel dat ajax een serieus probleem heeft als er 4 of 5 van de 6 met nog maar 1 jaar contract vertrekken.
Zijn we het toch over een ding eens.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar feit blijft wel dat ajax een serieus probleem heeft als er 4 of 5 van de 6 met nog maar 1 jaar contract vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |