abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:42:06 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727176
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is het 'm nou juist. Dat is precies wat ik bedoel. Maar ook dan zeg ik:"Blijf positief." Ik denk dat er niemand baat bij heeft als er losgelopen hitsige Marokkaanse entiteiten van tussen de 15 en 23 jaar herrie gaan schoppen. Dat soort types houden nl. van aandacht, die moet je ze dus niet geven. Overigens blijf ik erbij dat het om een stel losbollen ging die wilden raaskallen, gewoon old-school doerakken
Ik denk dat het zelfs al helpt als er naar dat soort tripjes geen meiden meer gaan, in ieder geval niet samen met de jongens. De hormonen van die gasten springen op hol en dat leidt weer tot diverse kattekwaadzaken, uiteraard onder het mom van "stoer zijn".

het was geen verplichte trip. ik vind dus dat ze de volgende keer geen capoucons meer mogen laten meegaan. ik ken overigens het 'stoerdoenerij' maar al te goed. misschien dat hun ouders hen nog wat kunnen leren over gewoon normaal doen zonder de eeuwige macho te moeten uithangen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:42:34 #222
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26727195
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef Vitalogy het volgende:
Men vindt het nu vanuit Marokkaanse kant nieuws dat 300 van de 350 zich wel kunnen gedragen?

Da's hetzelfde als dat een Marokkaan die z'n middelbare school afmaakt als 'hoogopgeleid' wordt gezien
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:43:20 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26727222
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Da's hetzelfde als dat een Marokkaan die z'n middelbare school afmaakt als 'hoogopgeleid' wordt gezien
Dan ben ik hoogopgeleid. Heb ik daarom die auto van de zaak ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26727223
quote:

Ik denk dat het zelfs al helpt als er naar dat soort tripjes geen meiden meer gaan, in ieder geval niet samen met de jongens. De hormonen van die gasten springen op hol en dat leidt weer tot diverse kattekwaadzaken, uiteraard onder het mom van "stoer zijn".
Misschien is het een goede zaak als die meiden juist speciaal onderwijs krijgen, waarbij onder meer dergelijke speciale tripjes worden georganiseerd. Die meiden weten zich nl wel iig diplomatiek op te stellen en de ernst van de zaak in te zien. Dat is een erg belangrijke eigenschap voor leiderschap. Ik denk dat het daarom een goed idee is dat die doerakken voornamelijk onderwijs krijgen om arbeid te verzorgen en die meiden meer onderwijs volgen gericht op (politiek) leiderschap en het verzorgen van diplomatieke betrekkingen.
pi_26727269
Doerakken in Westerbork. Hoe debiel kan je zijn?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26727324
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wie moet anders de groenten rondbrengen?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26727357
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien komt het scheve gezicht omdat het doodnormaal is dat 300 zich nederlander noemende gasten zich op een normale manier gedragen op westerbork en het helemaal niet normaal is om te gaan lopen rellen. maar het zal wel de schuld van de media zijn, of van de overheid, of van de kaassies, of van de herasmus mag weten wat allemaal.
Een paar weken geleden was er ook nauwelijks aandacht voor de tienduizenden supporters die zich wel naar behoren gedroegen voor/tijdens/na de wedstrijd Feyenoord-Ajax.
Was dat ook zeiken om het zeiken?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:47:05 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727360
quote:

[..]

ooooooh vertel eens, jij bent mijn eerste marokkaantje dat ik ken met een auto van de zaak. wat voor soort is het? rijdt ie lekker? kan je al tanken? trekt ie lekker op? kan je er een beetje beheurlijk in neuken?
pi_26727415
quote:

[..]

Dat is het 'm nou juist. Dat is precies wat ik bedoel. Maar ook dan zeg ik:"Blijf positief." Ik denk dat er niemand baat bij heeft als er losgelopen hitsige Marokkaanse entiteiten van tussen de 15 en 23 jaar herrie gaan schoppen. Dat soort types houden nl. van aandacht, die moet je ze dus niet geven. Overigens blijf ik erbij dat het om een stel losbollen ging die wilden raaskallen, gewoon old-school doerakken

Als jongeren niet eens gemeenschappelijk (gemengd) naar een oorlogsmomument kunnen gaan kan ik het dragen van een sluier en de gedachte erachter steeds beter begrijpen...
Yeah baby Yeah!
pi_26727425
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sterker nog: het is ook gewoon zo. Gisteren was er een vrij hitsige Marokkaanse jongen bij Barend en van Dorp die dat mooi verwoordde. Het kwam er op neer dat de media altijd het negatieve op zoekt en meldt. De media had ook kunnen melden dat er 300 Marokkaanse jongeren vreedzaam zijn geweest op het Holocaustcentre en veel respect toonden, maar nee, dat scoort niet.

Dit is dus iets wat ik haat, ook Hirsi Ali lust hier wel een goed bord Brinta van: scoren over de ruggen van (nobele) Moslims.
Dat scoort niet?? Dat is gewoon geen nieuws! Dat 300 Marokkaanse jongeren vreedzaam zijn geweest en veel respect toonden bedoel ik, dat is ze geraden ook! Natuurlijk is dat geen nieuws!
Sjongejonge zeg, als we al gaan berichten wanneer alle Marokkanen zich goed gedragen, dat zou echt nergens op slaan, dat gebeurt bij autochtonen ook niet. Als een autochtoon iemand om niks dood mept komt dat in 't nieuws, en als een Marokkaan iemand om niks dood mept komt dat ook in 't nieuws. Dát is nieuws namelijk.
Mijn punt is dat ik het een beetje zeiknieuws vind, het had van mij niet gemeld hoeven worden.
Nu is het gemeld, en dat mag dan misschien alleen gedaan zijn omdat het hier Marokkanen betreft, nou prima, dáár heb ik geen problemen mee. Ik vind 't gewoon komkommernieuws.
Verder wíl ik ook precies op de hoogte worden gehouden van misdaden, en van de daders, en ja, zelfs van de afkomst van de daders. Ik wil dat wel weten.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:49:58 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727468
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een paar weken geleden was er ook nauwelijks aandacht voor de tienduizenden supporters die zich wel naar behoren gedroegen voor/tijdens/na de wedstrijd Feyenoord-Ajax.
Was dat ook zeiken om het zeiken?
moedeloos word je er wel van, van die poepmarokkaan gister bij bvd die denkt dat wij naar hem moeten luisteren inplaats van andersom.
pi_26727485
quote:

[..]

Zegt geen fluit over je opleidingsniveau, alleen met welke zaken je in je functie te maken hebt en welke beleid er binnen het bedrijf wordt gevoerd tav onkostenvergoeding en secundaire arbiedsvoorwaarden.
Yeah baby Yeah!
pi_26727540
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ooooooh vertel eens, jij bent mijn eerste marokkaantje dat ik ken met een auto van de zaak. wat voor soort is het? rijdt ie lekker? kan je al tanken? trekt ie lekker op? kan je er een beetje beheurlijk in neuken?
Het heeft geen zin om een topic op een dergelijke wijze te verneuken, Banshee meent niet alles wat ie zegt.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:53:49 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727623
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om een topic op een dergelijke wijze te verneuken, Banshee meent niet alles wat ie zegt.
ik reageerde slechts vol medemenselijkheid op dit unieke persoon.
pi_26727629
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moedeloos word je er wel van, van die poepmarokkaan gister bij bvd die denkt dat wij naar hem moeten luisteren inplaats van andersom.
heb er niets van gezien, wat zei hij dan?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:55:09 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26727661
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:46 schreef Calella het volgende:

[..]

Wie moet anders de groenten rondbrengen?
Het is afwisselend werk. Dus waarom niet
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ooooooh vertel eens, jij bent mijn eerste Marokkaantje die ik ken met een auto van de zaak. Wat voor soort is het? Rijdt ie lekker? Kan je al tanken? Trekt ie lekker op? Kan je er een beetje behoorlijk in neuken?
Wat een rare off-topic vragen zeg. Ik ken zo in mijn vriendenkring wel minimaal 5 Marokkaanse jongens met een auto van de zaak

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:55:59 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727682
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

heb er niets van gezien, wat zei hij dan?
ik ga niet alles herhalen, daar heb je herhalingen voor, maar dat snap je wel. waar het weer op neerkwam was wat banshee al postte en waar ik op reageerde en waar jij nu ook weer op hebt gereageerd. lees ff terug ok.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:56:45 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26727706
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Wat een rare off-topic vragen zeg. Ik ken zo in mijn vriendenkring wel minimaal 5 Marokkaanse jongens met een auto van de zaak

ik wel 10 als het er niet meer zijn. kijk maar eens naar de auto van sadik van forum. mooie audi.
pi_26727911
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

van welke 'zaak'

Auto's komen oorspronkelijk allemaal van een zaak haha..

laat deze discussie maar varen en laten we ons bezigen met de draad.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:08:19 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26728126
soms is het tentijde van verhitting best fijn om semi-ontopic ff de spanning te breken. relativeren enzo. derhalve gaat mijn dank weer uit naar banshee die precies dat weet te zeggen waardoor er allemaal semi-ontopic geschrijfsel komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')