quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht is vrijwel rond met een 19-jarige Tunesische Duitser van Aachen, een spits. De naam ben ik even kwijt.
quote:Anderlecht heeft zijn eerste transfer gerealiseerd met het oog op het komende seizoen. Anderlecht legde Sami Alagui onder contract.
Sami Alagui speelt in de Duitse tweede klasse bij Alemania Aachen. Hij is nog maar 19 jaar en aanvaller. Anderlecht heeft Alagui niet aangetrokken om Aruna te vervangen maar ziet in hem eerder een talent voor de toekomst.
Bron: belgiumsoccer.be
Zonde, ik vond het een goede getalenteerde speler, dit was zijn sterkste seizoen tot nu toe. Hij mag zomaar weg. Ik vraag me af waar hij terecht komt. Hij lijkt me wel een speler voor NAC (i.p.v. de nutteloze Lurling)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:44 schreef PogueMahone het volgende:
Jason Oost weg bij RKC
Engelse media. Niet al te serieus nemen, maar soms hebben ze ineens gelijk.quote:
bron: Voetbalplusquote:Van der Vaart in serieuze belangstelling Hamburg
[09/05/2005] Speelt Rafael van der Vaart volgend seizoen in de Bundesliga voor Hamburg? Volgens diverse Duitse media is het een optie voor de middenvelder van Ajax. Rafael van der Vaart bekeek afgelopen weekend aandacht het competitieduel tussen Hamburg en Borussia Mönchengladbach met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby en zijn vriendin Sylvie Meis.
De 22 jarige speler is bij Ajax niet langer zeker van een plaats in het eerste elftal. Er werd al aangenomen dat de speler komende zomer zou vertrekken naar een andere competitie. De Duitse Bundesliga werd echter nooit genoemd. Aangenomen werd dat Van der Vaart naar een club uit de Engelse Premiership of de Spaanse Primera Division zou vertrekken.
Door nu samen met zijn zaakwaarnemer en zijn aanstaande vrouw een thuiswedstrijd van Hamburg te gaan bekijken is het tijd voor de geruchten. Hamburg is op zoek naar een aanvallende middenvelder en Rafael van der Vaart past precies in dat plaatje. Nummer 1 kandidaat Andres d'Alessandro (Wolfsburg) lijkt te duur, maar dat lijkt niet het geval voor Rafael van der Vaart. Ajax zou 4 miljoen euro vragen voor de speler van het Nederlands Elftal.
Hamburg benadrukt dat Van der Vaart onder de indruk was van de sfeer in het stadion maar dat onderhandelingen nog niet aan de orde zijn. Bij Hamburg zijn ze in ieder geval allemaal positief over een mogelijke komst, zo ook onze landgenoot Khalid Boulahrouz. Het is nu afwachten wat er nog meer gaat gebeuren de komende maanden. Van der Vaart heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2006.
Och nein! Da soll doch nicht war sein?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef Peregrijn het volgende:
bron: Voetbalplus
Lijkt mij dat er ondanks de matige seizoenen de laatste paar jaar er toch wel een betere club voor VDV is? Transfersom lijkt mij ook wat aan de lage kant, maar ja, het is beter dan niets vangen voor een gefrustreerde speler.
Of naar utrechtquote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nelisse naar Groningen.
quote:Bron: Utrechts Nieuwsblad, 9 mei 2005
FC Utrecht aast op AZ-spits Robin Nelisse
UTRECHT - FC Utrecht hoopt zich te versterken met AZ-spits Robin Nelisse. De 27-jarige voetballer is na dit seizoen transfervrij. Ook FC Groningen is in de race voor Nelisse, die een aanbieding voor een langer verblijf in Alkmaar afsloeg. Hij wil vaker spelen dan bij AZ...
laat hem a.u.b. naar united gaan. alles is beter als wat er nou loopt daarquote:Op maandag 9 mei 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Barcelona en Man Utd willen Gomes, volgens A Bola.
oowja te weinig interlandsquote:
dede is die transfer vrijquote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef PogueMahone het volgende:
Dede -> chelsea
Dan gaat ie er wel flink op achteruit denk ikquote:Op maandag 9 mei 2005 20:52 schreef brighton het volgende:
Gerrard blijft bij Liverpool, tekent een contract voor vier jaar waarmee hij Ł5 per jaar gaat verdienen
Dede is ook geen international, dus het is maar afwachten of die naar Chelsea gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |