abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:53:46 #51
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26748822
Maar Zuiverloon zal echt nog niet vertrekken, dat willen zijn ouders namelijk niet en Zuiverloon is een Rotterdammer, dan wil je bij Feyenoord spelen.

Behalve als je van Persie bent en meer Marrokaan voelt. .
The Most Incredible, Baby
pi_26749920
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Zoveel heeft Zuiverloon nog niet laten zien.
Voor de toekomst is het wel een goeie en ik denk dat Arsenal hem liever zelf alvast haalt dan dat ze hem laten verpesten door Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26752052
Bernard Hofstede naar RKC, Roda JC of De Graafschap.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26752570
Arsenal deed dat toch wel vaker? Bij jonge spelers net doen alsof ze geinteresseerd zijn?
pi_26753598
Xavi naar Chelsea schijnt zeer concreet te zijn. Een clausule van 24 miljoen, Chelsea wil het betalen, Barcelona krijgt Van Bommel en heeft geld nodig voor de aankoop van Julio Baptista, Luque, William Gallas, Gabriel Milito en Vincent Kompany.

Aston Villa wil Dado Prso.

Shota Arveladze naar Al Rayyan in Qatar, bij zijn vrienden van De Boer.

Miguel Angel van Málaga naar Betis.

Pandiani permanent naar Birmingham, Musampa permanent naar Man City

Vedran Runje van Standard naar Frankrijk, Standard haalt dan Silvio Proto van La Louvičre.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26753651
Runje gaat naar Toulouse of St Etienne. Proto zou een goede vervanger zijn, maar ik moet het nog zien aangezien er veel belangstelling is voor Proto.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:21:33 #57
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_26757335
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Xavi naar Chelsea schijnt zeer concreet te zijn. Een clausule van 24 miljoen, Chelsea wil het betalen, Barcelona krijgt Van Bommel en heeft geld nodig voor de aankoop van Julio Baptista, Luque, William Gallas, Gabriel Milito en Vincent Kompany.
dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 mei 2005 @ 17:54:05 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_26757989
Ja zou een goeie zet zijn van Barca

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26759581
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:21 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

dat lijkt mij geweldig voor barca. Xavi liet samen met oleguer zien dat zij in de champions league niet tot de top behoren en zij waren dan ook vooral schuldig aan de uitschakeling. Dus ik zou die knul zo verkopen.
Xavi?? Dat was tegen Chelsea 2 x één van de besten.
www.thuisuiteten.nl
pi_26759718
Maar Xavi is wel te vervangen en 24 miljoen is niet niks.
That's all folks!
pi_26759995
24 miljoen van Roman vind ik niet veel. Drogba was duurder...
www.thuisuiteten.nl
pi_26773577
Ook Celtic heeft zich gemeld voor Co Adriaanse. De koploper in schotland wil de coach die na dit jaar vertrekt bij AZ, aantrekken als opvolger van Martin O'Neill.

Celtic is na Porto en 1.FC Köln de derde club die geďnteresseerd is in Adriaanse. De Amsterdammer zegt dat hij nog nergens een contract kon tekenen. “Ook niet bij Celtic. Soms is er ergens interesse. Maar vervolgens hoor je weer helemaal niets meer.” Bij de veelvoudig schotse kampioen gaan ze er vanuit dat de 53-jarige O’Neill zijn contract na vijf seizoen niet wil verlengen. Daarom is de aandacht verlegd naar Adriaanse die er volgens Celtic een zelfde manier van werken op nahoudt en al enige tijd met grote interesse wordt gevolgd. Adriaanse zal daar zeer verguld mee zijn. Eerder dit seizoen, toen AZ in de Uefacup won van Glasgow Rangers, liet hij zich al eens ontvallen hoe mooi het moest zijn bij één van de twee Schotse topclubs te werken. Waarbij het klassieke karakter van Celtic bij hem licht favoriet was.
azfanpage.nl

Ik heb toch al het vermoeden dat ie rond is met porto en dat ie dat na de competitie openbaar maakt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:50:29 #63
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26774266
Als ik Co was zou ik naar Köln gaan, echt een club om mee te verassen.
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:02:58 #64
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_26774580
weet niet of dit al gepost is, maar .......
quote:
Kalou ziet Valencia zitten
Uitgegeven op 06 mei 2005 om 11:58 uur

(Novum/Infostrada) - Salomon Kalou heeft tegenover het Spaanse radiostation Radio Valencia gezegd dat hij het een "enorme eer" vindt als Valencia CF hem wil contracteren. Volgens de aanvaller van Feyenoord heeft Valencia hem een serieus aanbod gedaan. Het contract van de Ivoriaan bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2007.

Er hangt dan ook een flink prijskaartje aan de spits, die dit seizoen negentien keer scoorde in de eredivisie. Volgens Las Provincias, een Spaanse krant uit Valencia, is tien miljoen euro niet voldoende voor Kalou. De krant schrijft dat Feyenoord in januari een bod van vijftien miljoen euro van Chelsea accepteerde, maar dat de transfer niet doorging omdat Kalou geen EU-speler is.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:04:33 #65
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_26774624
atouba naar HSV
vignal naar Newcastle, stuttgart of marseille
De ridder op leenbasis naar Newcastle of tottenham
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:35:51 #66
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_26776625
Als kalou naar het buitenland gaat, dan kan hij zijn nederlandse paspoort wel vergeten lijkt me....
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_26777874
Gentenaar staat in de interesse van Konyaspor en Trabzonspor
pi_26778277
Kezman wil in Engeland blijven mocht hij bij Chelsea vertrekken.
pi_26778376
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:35 schreef Elvislives het volgende:
Als kalou naar het buitenland gaat, dan kan hij zijn nederlandse paspoort wel vergeten lijkt me....
Dan wordt hij Spanjaard
pi_26778622
Celtic is wel een club voor Co ook.

Rangers wil Traianos Dellas van Roma, is transfervrij.

Lazio wil David Odonkor van Dortmund.

Charlton Athletic wil Bergkamp, aldus Daily Star.

Chelsea zou Kaká en Cristiano Ronaldo willen.

Real Madrid zou weer gaan pogen Steven Gerrard te halen.

Arsenal volgt Aliaksandr Hleb van VfB Stuttgart, moet 12 miljoen pond kosten.

Juventus volgt Marco Pisano en Francesco Antonioli van Samp en Palermo's Andrea Barzagli

Chelsea wil Essien voor 16 miljoen pond.

[ Bericht 2% gewijzigd door methodmich op 06-05-2005 15:28:53 ]
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:27:57 #71
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_26779267
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:

Liverpool zou weer gaan pogen Steven Gerrard te halen.
he?

bedoel je chelsea?
Vamos el TRI!
pi_26779279
Nee. Ik bedoel Real Madrid. Even aanpassen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:31:36 #73
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_26779380
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:38:15 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26779573
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef Elvislives het volgende:
Het is wel een rage he......engelse spelers naar spanje, spaanse/portugese spelers naar Engeland
Ja, terwijl engelse spelers bijna nooit echt slagen in het buitenland

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:02:16 #75
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_26780234
Gerucht (of grap?) op t vitesse forum: Lido Schuffelers (wie?) naar vitesse
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties