ik hoorde er iets van ja dat hij zijn vriendin mishandeld had ofzo iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef nozem het volgende:
De zanger zal de komende tijd wel niet op vrije voeten komen denk ik. Hij was niet bepaald lief voor zijn vriendin.
Goede muziek, dat wel.. Ik heb Visages des Figures op CD.
Tot uiteindelijk de dood er op volgde. Voorlopig zullen er waarschijnlijk geen nieuwe cd's van Noir Desir meer verschijnen of het zou met een andere zanger moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef this-is-life het volgende:
[..]
ik hoorde er iets van ja dat hij zijn vriendin mishandeld had ofzo idd
Hij was in ieder geval niet erg aardig tegen Marie Trintignant. Ik neem aan dat dat ook z'n vriendin is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Actrice Marie Trintignant r.i.p.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:24 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Maar van wat ik er van ken is dat niet een typerend voorbeeld van hun muziek. De rest van die cd is veel somberder/zwartgaliiger dan dat nummer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik denk dat één van hun bekendste nummers Le vent nous portera is, daardoor heb ik ze in ieder geval leren kennen.
oei dat is erger als dat ik had gehoord dan wat een zieke gast :Squote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot uiteindelijk de dood er op volgde. Voorlopig zullen er waarschijnlijk geen nieuwe cd's van Noir Desir meer verschijnen of het zou met een andere zanger moeten zijn.
Ja vanwege deze cd kickte ik het topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Lenoir het volgende:
Sinds kort volgens mij ook in Nederland verkrijgbaar:
- Noir Désir: En public
[afbeelding]
Dubbel-cd van live-optredens. Beter dan de studio-albums (m.u.v. 'Europe')
Ik heb daar totaal geen last van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb Des Visages Des Figures. Hoewel een vreemde eend in de bijt van mijn cd-verzameling echt een prachtplaatje.
Alleen die bijsmaak he ("die vent heb zn vriendin om zeep geholpen...")
Las vanochtend in de Pers dat de platenmaatschappij het contract tijdens zijn detentie had verlengd, dus er zal wel nieuwe muziek gaan komen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef Little_Acorn het volgende:
Ookal heeft hij iets verschrikkelijks gedaan ik hoop dat Noir Desir weer verder gaat met muziek maken.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:05 schreef Batsnek het volgende:
Mn favoriete band, ben er helemaal verknot aan sinds ik ooit voor 5 euro veillez rendre l'ame la oui elle appartient gekocht heb.
Ik ken geen enkele band die zoveel emotie en persoonlijkheid in hun nummers legt. Ze hebben geen enkel slecht album, en live is het een verschrikkelijk mooie ervaring. Ik kan uren doorlullen over deze band
top 5 nummers:
Aux sombres heros d'amer
Ernestine
Lazy
Des visages des figures
Comme elle vient
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |