Dat begrijp ik allemaal wel. Maar door jouw afwachtende houding gaat het jou straks ¤ 300,- per maand kosten die je niet kunt missen en waar dat mens niets van ziet. Laat staan Nick.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick heeft een goede moeder, zolang er geen problemen zijn
Probleem met de wetenschap die ik heb is dat de kleine zijn mond voorbijgepraat heeft, zijn woorden terug wilde nemen, ze kan echt heel hard zijn tegen hem als ze erachter komt.![]()
Dus ik heb hem belooft het niet te zullen zeggen....
Kinderen hebben veel aandacht nodig, dat wordt wel eens onderschat, zelfs onze partime moeders hebben problemen om de planning van kinderen naar en van school te combineren met werk, laat staan een full time vader die een baan heeft van 47 uur per week.![]()
Klopt dat niemand er wat van ziet. Gaat rechtstreeks naar de gemeente, of ik nou niets betaal of de volledige uitkering van rond de 900 euro....quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dat begrijp ik allemaal wel. Maar door jouw afwachtende houding gaat het jou straks ¤ 300,- per maand kosten die je niet kunt missen en waar dat mens niets van ziet.
Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.quote:Als ze straks gekort wordt in haar uitkering, dan gaat dat echt niet ten koste van Nick. Zij houdt, net als jij, van hem. Het is ook haar zoon namelijk en ik kan me niet voorstellen dat ze hem ook maar iets tekort wil doen.
Jezus Pep, een goede ouder cijfert zichzelf weg voor haar/zijn kind(eren) he? Ook als het even niet lekker loopt het kind mag daar nooit de dupe van worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.
Dus er mag daar gewoon niets mis gaan.![]()
Toen het vorig jaar met iemand uit was moest hij de foto van hem verscheuren.
Nou dan gaat er wel wat door je heen als hij dat verteld.![]()
En vaak is ze al zo streng als ik hem terug breng na het weekend.
Peacelaat iedereen zichzelf maar bedruipen en helpen.
![]()
quote:
Eerst zeg je het bovenstaande meteen aangevuld met onderstaande quote en zo ga je nog even verder.quote:
quote:zolang er geen problemen zijn
quote:ze kan echt heel hard zijn tegen hem als ze erachter komt.![]()
quote:Zij oefent al haar stress op hem uit, dat kan je merken en horen.
Tussendoor zeg je dit:quote:Toen het vorig jaar met iemand uit was moest hij de foto van hem verscheuren.
Nou dan gaat er wel wat door je heen als hij dat verteld.![]()
En vaak is ze al zo streng als ik hem terug breng na het weekend.
Ik kan niet oordelen op basis van een paar posts (dat kan en wil ik niet) maar een idee heb ik er wel bij. Kijk er nog eens goed naar naar wat je allemaal in je posts zegt.quote:Dus er mag daar gewoon niets mis gaan.![]()
Benne lastige zaken, heb nog meer belastende info, maar kom even niet uit mijn woorden om het duidelijk en begrijpend uit te leggenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat jullie uit elkaar zijn gegaan en hoe lang zijn jullie bij elkaar geweest?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
Benne lastige zaken, heb nog meer belastende info, maar kom even niet uit mijn woorden om het duidelijk en begrijpend uit te leggenen ik heb ook nog wat schuldgevoelens over het verleden, dus dat speelt ook mee...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Heb trouwens ook nog een dochter die ik nooit zie/ mag zien...........![]()
Normaal toch als je 33 bent.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
![]()
How fucked up is your life?
Je bent een maand ouder en hebt twee kinderen.........
Tering![]()
Aaightquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Normaal toch als je 33 bent.![]()
Ik heb een klote jeugd gehad, en wilde zo snel mogelijk huisje, boompje beesje om het beter te doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:50 schreef Patrick281 het volgende:
En al natte dromen over een andere motor Luc?
quote:
Hmmm ze hadden je op tijd bij moeten brengen dat je dit niet beter kan doen dan je eigen ouders, je kan het hoogstens op een andere manier dan zij doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een klote jeugd gehad, en wilde zo snel mogelijk huisje, boompje beesje om het beter te doen.
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Srad 600 staan voor 4.750,00......
........ even dacht ik: zal ik ..... zal ik niet..![]()
Hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
* Stiekum jaloers is op PatM en RB met hun 2 cilinder v-twins *
Story of my life, gaat hier de hele dag zo door op de zaak.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Heel soms kan ik je weer even volgen, voor de rest is jouw denkwereld voor mij 1 groot mysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |