Babelfish kan bovenstaande tekst niet vertalenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
Damn, kan nu pas met de laptop op schoot voetbal kijken, Tabte van mijn vriendin is een week over uit Vancouver. Ff lijmen zodat ik daar een keer goedkoop heen kan
Mja ik keek er ook van op, en voelde mij heel lullig tegelijk dat ik daar stond met mijn jas en rugprotector, maar ze amper nodig heb in vergelijking.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Over het algemeen mag ik mensen niet die zonder beschermende kleding stuntenVind het altijd zo triest, als je de crashvideos bekijkt @ internet. Sportschoenen, spijkerbroekje en t-shirt
Okay, noem me schijnheilig, maar als je gaat stunten moet je gewoon beschermende kleding aan doen vind ik
![]()
Behalve Riet en PatM heb ik ook nog serieuze tegenstanders.quote:Waar ga je trouwens nu weer aan werken
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Dan gaan we een stuntelmeet op de Maasvlakte houden
Mooie plaat, maar als dit al goed gaat dan houd je dat met een Supersport nooit alle bochten van het circuit vol, daar is de soort motor en gewicht niet naar, en probeer het ook nog eens dat het toegevoegde waarde heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
who needs a SM to slide![]()
[afbeelding]
De middelvinger is een tijdje de Fok! MC groet geweest. Zware jongens onder mekaar he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
Groeten jullie elkaar nog op een bepaalde manier tijdens meets of is het gewoon "Hoi, alles goed?"Hier in Amsterdam-West zijn we gewend altijd elkaar een hand geven. Volgens mij doen jullie dat alleen bij de eerste kennismaking (en dan nog niet altijd, moest zelf op Ralf en Lars afstappen
)
Hand geven doe ik meestal alleen bij de eerste kennismaking, lastige is natuurlijk dat ik jou ook via hier ken en je broertje al eerder gezien heb. (en de hand geschudquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
Groeten jullie elkaar nog op een bepaalde manier tijdens meets of is het gewoon "Hoi, alles goed?"Hier in Amsterdam-West zijn we gewend altijd elkaar een hand geven. Volgens mij doen jullie dat alleen bij de eerste kennismaking (en dan nog niet altijd, moest zelf op Ralf en Lars afstappen
)
Is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hand geven doe ik meestal alleen bij de eerste kennismaking, lastige is natuurlijk dat ik jou ook via hier ken en je broertje al eerder gezien heb. (en de hand geschud) Gezien jullie gelijkenis klopt het dan zeg maar niet echt in mijn gedachten.
![]()
Blijft apart een tweeling erbij te hebben die je echt bijna niet uit elkaar kan houden. Moest bij die meet even jullie kleding aan de naam koppelen wilde ik geen vergissing maken.![]()
Of werkloos zijn en er dan zo vroeg uit zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
Je zou trouwens maar vakantie hebben, en er toch nog zo vroeg uitmoeten.![]()
![]()
Zolang ze bij hun motor staan niet nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk?
tweeling 1: ZX6R @ 24 kW
tweeling 2: Bandit @ 22 kW
Je kan toch allerlei kosten op gaan voeren die op je inkomsten drukken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:23 schreef Patrick281 het volgende:
Behalve Riet en PatM heb ik ook nog serieuze tegenstanders.
Ik hoop nu eindelijk de administratie afgerond te hebben betreffende een rechtzaak deze maand of ik de rest van het jaar door kan luieren, of een baantje erbij moet nemen om de sociale dienst te kunnen betalen.
Mijn ex krijgt een uitkering en die verhalen ze op mij, voor het deel van de kinderen.
Nou woont zij al een half jaar samen met iemand die een volledige baan heeft, werkt ze 5 uur officieel, en de rest zwart dus houden ze meer over per maand dan ik binnenkrijg.![]()
Maar het systeem is dat ik mag betalen, alleen de claim van 300 euro per maand is mij wat te gortig.![]()
If you don't get to them they get to you.quote:En ik ga niet mijn wetenschap over haar misbruiken om'r een hak te zetten ofzo.
Die kent ook wel wegen, maar ik moet wel alles met bankgegevens en rekeningen kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:16 schreef hollander172 het volgende:
Je kan toch allerlei kosten op gaan voeren die op je inkomsten drukken?Verzin er maar wat bij zou ik zeggen, geef alleen brutobedragen op etc.
Je advocaat zal ongetwijfeld nog meer wegen kennen die naar Rome leiden.
![]()
quote:Jullie zijn uit elkaar, jij hebt ook recht op een bepaalde kwaliteit van leven en je moet de ruimte hebben om voor Nick financieel in te staan. Aan het bovenstaande stukje te zien heeft zij ook geen medelijden met jou en zal ze het niet slecht hebben dus...........
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef digitalfrog het volgende:
If you still need a photographer next time you pass around Amsterdam drop me an email (digitalfrog@gmail.com)
Hope you will like those:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I want to be able to make pictures like that.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef digitalfrog het volgende:
If you still need a photographer next time you pass around Amsterdam drop me an email (digitalfrog@gmail.com)
Hope you will like those:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voordat die vent in beeld kwam kocht ze in een paar maanden tijd al een vrij nieuwe autoquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die vent van d'r heeft een fulltime baan en zij moet dan ipv 5 uur wit maar 20 uur wit gaan weken oid.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordat die vent in beeld kwam kocht ze in een paar maanden tijd al een vrij nieuwe autonieuwe computer met TFT scherm, nieuwe televisie, 2 en 3 zits bankstel, nieuw computermeubel.
Terwijl al het bestaande spul ook maar 2 jaar oud was.![]()
![]()
Bijstandsmoeders hebben het zwaar.
Partly analog, or Photoshop, or an expensive lens from only ¤ 1900quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
I want to be able to make pictures like that.
Only I don't have ¤ 1900 to buy a camera like yours.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:35 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
naai dat wijf hard, zo hard dat ze het ook echt merkt!
ze laat jou ook lekker de stront in zakken. Dus........
[TK] Nikon D2H digital cameraquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
Partly analog, or Photoshop, or an expensive lens from only ¤ 1900
Kun jij voor Nick zorgen?quote:
Çameralens?quote:
Nick heeft een goede moeder, zolang er geen problemen zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kun jij voor Nick zorgen?
Ik bedoel dan, in je eentje?
Zo ja, naaien dat wijf! Dan heeft Nick hoe dan ook een goed leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |