Ik had ook Ierland en Denemarkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef PLAE@ het volgende:
ow ik heb Ierland en Denemarken daarbij omdat er daar alleen lijnen liepen uit 1 centraal punt naar andere landen en helemaal niet in het land zelf![]()
Ik had water, en ik kon echt niks anders verzinnen dus heb ik maar kernenergie ingevuldquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:08 schreef s0k het volgende:
ik dacht sneller, en je krijgt er een grotere rijkwijdte door.
wat waren trouwens die 2 duurzame energie bronnen?Ik had waterkracht en de warmte van de aarde zelf
Had ik kernenergie toch nog goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef PLAE@ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alternatieve_energie
staat zowel kernenergie als warmte van de aarde bij![]()
Ullmann:quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:20 schreef s0k het volgende:
trouwens, wie is die ullman nou weer? Zit ik die toets te maken, komt er opeens zo'n wijsneus langs met zn eigen theorien
Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat over die lidstaten, er stonden gewoon van elke regio naar regio onwijs veel SUPER lichte grijze lijnen, zelfs dat van ierland en denemarken. Zou dus zwaar oneerlijk zijn als dat de goeie antwoorden waren.
die had ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:34 schreef Jelminho het volgende:
Hmm.. was te doen, Vervoer en Migratie was heel veel bronnen, die kon ik makkelijk doen. Natuur en Milieu was echter kut, maar daar heb ik vast ook wel wat goed.
Ullmann, wie is die vent, nooit van gehoord![]()
Verder had ik Ierland en Denemarken...
Kernenergie en waterkracht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |