Niemand weet hier iets vanaf? Zeker nepklachten danquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Remzz het volgende:
Ja zag ik ook bij het Laks terwijl het hier volgensmij wel meevalt.
Denk het wel zou nl niet weten waar je over zou moeten klagen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:12 schreef -Doewie- het volgende:
[..]
Niemand weet hier iets vanaf? Zeker nepklachten dan![]()
Ik dacht dat ze precies het tegenover gestelde bedoeldequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef Dark4ever het volgende:
Die was toch niet zo heel moeilijk? Ierland en Denemarken... om dat ie die landen geen pijltje van het land in het zelfde land bleven maar allemaal naar het buitenland gingen. Ik had trouwens het compex examen gedaan (gedeeltelijk op de pc) en dat was echt zwaar kut :S(ook al lukte het na een tijdje bij mij welalleen andere uit me klas ging het niet zo goed bij) wees blij dat jullie het gewoon schriftelijk hebben gedaan.
Moest datquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef Koentje3 het volgende:
Is niemand trouwens vergeten bovenaan neer te zetten welke druk vd atlas je had ??![]()
Ik zag op mijn blaadje nergens staan dat het moest en ik heb die vraag toch fout.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:02 schreef Koentje3 het volgende:
Is niemand trouwens vergeten bovenaan neer te zetten welke druk vd atlas je had ??![]()
Dank Uquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:56 schreef Ri-Klain het volgende:
Nee dat hoeft inderdaad niet. Ik heb zelf 'Atlantis' en daar is t ook een heel hoofdstuk in Actieve Aarde.
Maar dat hoeft dus niet
Hoe dom ben je dan niet? Op 't voorblad staan hoeveel vragen d'r zijn en je kijkt toch altijd of je alles hebt gemaakt tot het woordje einde?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:07 schreef Steppingout het volgende:
Zijn er meer mensen in geslaagd om bij HAVO AK te stoppen na vraag 26?
Ik wel![]()
Er stond ongeveer 1/2 blad wit, onder die vraag, en verder stond er alleen in de standaard lay-out "lees verder" maar niet zoals bij bv. EC12 "Let op: de laatste vragen van dit examen staan op de volgende pagina."
Heb daar dus 1,5/10 punten laten liggen![]()
Ik mijn blikje redbullquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:48 schreef mrsteijn het volgende:
Ik heb mijn koffiekopje omgedraaid om een cirkel te kunnen tekenen![]()
Wat een hoop nonsens vragen zeg...
mja.. ik heb 2 keer geklaagd, zo zullen er wel meer mensen zijn denk ik?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
1 op de 3 AK leerlingen van het VWO heeft geklaagd
Yup, maar nu lijkt het veel meerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:42 schreef superheist het volgende:
[..]
mja.. ik heb 2 keer geklaagd, zo zullen er wel meer mensen zijn denk ik?
mja, eerste klacht was beetje algemeen, tweede ging over een specifieke vraagquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:06 schreef Skv het volgende:
Ik gewoon 1x.
Meerde keren is gewoon zielig.
Dat helpt heus niet meer, hebben izj daar ook wel door.
Oh zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:11 schreef superheist het volgende:
[..]
mja, eerste klacht was beetje algemeen, tweede ging over een specifieke vraag
dan ben je wel zielig bezig jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh zo.
dat kan wel.
Ik bedoel dat je niet 20 mailadressen aan moet maken, en dan 20x dezelfde klacht insturen, in de hoop dat ze het niet doorhebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |