abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 14:08:26 #51
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54989367
Vraagje vraagje vraagje.. ik heb voor de ondernemingsraad op m'n werk mooi briefpapier ontworpen enzo. Kan ik dat nu op de 1 of andere manier als sjabloon achtig iets importeren in word?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54991383
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:08 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje vraagje vraagje.. ik heb voor de ondernemingsraad op m'n werk mooi briefpapier ontworpen enzo. Kan ik dat nu op de 1 of andere manier als sjabloon achtig iets importeren in word?
Waarom zou je dat willen? Ga met je briefpapier naar de drukker, laat een groot oplaag drukken en tada
ne okuyon, bokmu var?
  zondag 2 december 2007 @ 16:06:14 #53
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54992247
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:37 schreef saban het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Ga met je briefpapier naar de drukker, laat een groot oplaag drukken en tada
Nou, omdat het dus idd gedrukt wordt, maar ik moet wel iets maken in Word zodat alles op de goeie plek komt te staan.. of is dat gewoon ff uitproberen enzo? Ik heb daar niet zo veel verstand van .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54992309
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou, omdat het dus idd gedrukt wordt, maar ik moet wel iets maken in Word zodat alles op de goeie plek komt te staan.. of is dat gewoon ff uitproberen enzo? Ik heb daar niet zo veel verstand van .
Inderdaad uitproberen. De posities van je tekst uitvogelen en je bent done.
ne okuyon, bokmu var?
pi_57449719
Schop!

Hi heb even een dringend vraagje...

ik ben bezig een document op te maken in indesign (cs 2). Ik heb alleen een probleem met afbeeldingen van MS Word te kopiëren naar Indesign! Het gaat om een aantal grafieken in Word die wanneer ze gekopieerd worden in Indesign, niet zichtbaar zijn als als ze geëxporteerd worden naar pdf. Als ik het indisign bestand exporteer krijg ik bijvoorbeeld alleen de legenda te zien en niet de staven zelf!!

Goeie genade wat een geouwehoer!

Iemand enig idee hoe ik die grafieken(afbeeldingen) van Word soepel in Indesign kan krijgen?

Mijn dank is groot
pi_57452879
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 11:35 schreef Fibonacci22 het volgende:
Schop!

Hi heb even een dringend vraagje...

ik ben bezig een document op te maken in indesign (cs 2). Ik heb alleen een probleem met afbeeldingen van MS Word te kopiëren naar Indesign! Het gaat om een aantal grafieken in Word die wanneer ze gekopieerd worden in Indesign, niet zichtbaar zijn als als ze geëxporteerd worden naar pdf. Als ik het indisign bestand exporteer krijg ik bijvoorbeeld alleen de legenda te zien en niet de staven zelf!!

Goeie genade wat een geouwehoer!

Iemand enig idee hoe ik die grafieken(afbeeldingen) van Word soepel in Indesign kan krijgen?

Mijn dank is groot
Dat is sowieso geen work-around!
Gaat kopiëren naar Photoshop wel goed?
Indien ja -> Oplossing gevonden.
Indien nee -> Word omzetten naar PDF -> Vervolgens met Photoshop openen, grafiek eruit croppen en importeren in InDesign.
ne okuyon, bokmu var?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:07:34 #57
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_65456852
Ik heb een probleempje. In een Indesign document staat tekst, maar op één regel pakt ie extra witruimte boven de tekst. Ik krijg deze witruimte met geen mogelijkheid weg. Het ziet er nu erg lelijk uit.
Weet iemand hoe ik dit wegkrijg?
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:02:26 #58
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_87181303
Ik heb een probleem met InDesign. Bij het splashscherm in het begin klapt ie er elke keer uit bij Starting up service registry. In zowel CS4 als CS5 gebeurt dit. Kan op internet geen werkende oplossing vinden :'(.

Iemand hier een idee?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')