Waarom zou je dat willen? Ga met je briefpapier naar de drukker, laat een groot oplaag drukken en tadaquote:Op zondag 2 december 2007 14:08 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje vraagje vraagje.. ik heb voor de ondernemingsraad op m'n werk mooi briefpapier ontworpen enzo. Kan ik dat nu op de 1 of andere manier als sjabloon achtig iets importeren in word?
Nou, omdat het dus idd gedrukt wordt, maar ik moet wel iets maken in Word zodat alles op de goeie plek komt te staan.. of is dat gewoon ff uitproberen enzo? Ik heb daar niet zo veel verstand vanquote:Op zondag 2 december 2007 15:37 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ga met je briefpapier naar de drukker, laat een groot oplaag drukken en tada
Inderdaad uitproberen. De posities van je tekst uitvogelen en je bent done.quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, omdat het dus idd gedrukt wordt, maar ik moet wel iets maken in Word zodat alles op de goeie plek komt te staan.. of is dat gewoon ff uitproberen enzo? Ik heb daar niet zo veel verstand van.
Dat is sowieso geen work-around!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:35 schreef Fibonacci22 het volgende:
Schop!
Hi heb even een dringend vraagje...
ik ben bezig een document op te maken in indesign (cs 2). Ik heb alleen een probleem met afbeeldingen van MS Word te kopiëren naar Indesign! Het gaat om een aantal grafieken in Word die wanneer ze gekopieerd worden in Indesign, niet zichtbaar zijn als als ze geëxporteerd worden naar pdf. Als ik het indisign bestand exporteer krijg ik bijvoorbeeld alleen de legenda te zien en niet de staven zelf!!
Goeie genade wat een geouwehoer!![]()
Iemand enig idee hoe ik die grafieken(afbeeldingen) van Word soepel in Indesign kan krijgen?
Mijn dank is groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |