tuurlijk welquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Punt is dat Microsoft zèlf helemaal niet "geheimzinnig" loopt te doen. Microsoft doet helemaal niks... tòt 12 mei.
Microsoft is niet verantwoordelijk voor al dat gehype en die halve onduidelijke plaatjes.
Als ie maar gewoon horizontaal te plaatsen is vind ik het best.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
nog maar een plaatje van een eventuele xbox 360
Volgens mij is dat nooit bevestigd, het zou zelfs wel bevestigd zijn door een medewerker dat de controllers gewoon een draadje krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef Xrenity het volgende:
Jammer van de controller ports... Zou toch draadloos worden?
Kijk die vind ik dan wel weer errrruug vet!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Hoe bedoel je, een onaangepast design.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
De enige dingen die hetzelfde zijn, zijn de disc lade en de X bovenop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, een onaangepast design.
Zoals de demopods van de eerste versie van de xbox ook altijd deden? Amped any1?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
* mikando18 hoopt stiekem dat de xbox360 op de presentatie vastloopt![]()
En ik hoop dat de PS3 of Revo vast loopt bij de presentatie. Whehehehe dat zou pas phat zijn, homiequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
Er was eerder helemaal geen band eigenlijk, maar alleen de DVD had inderdaad een wat grijzere kleur dan de rest. Ik vind deze beter. Nu hopen dat de controller er nog wat stijlvoller uit gaat zien in plaats van een mislukt gipsmodel zoals op FOK!Games staat, en ik vind 'm dan best mooi hoorquote:Maar het werd een donkergrijze band en niet een groene als we de eerdere foto's mogen geloven heh?
zo fout om dat in een xbox topic te postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
Dat vastraken gebeurt wel vaker... had je ook tijdens de CES 2005 dacht ik. Zat Bill Gates daar met Conan O'Brien met een 1 of ander ding. Drukt Bill Gates steeds op de afstandsbediening. Maar hij deed het gewoon niet...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef King_of_cubes het volgende:
zo fout om dat in een xbox topic te posten![]()
Volgens mij hoort dat gewoon bij een presentatie van Microsoftquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vastraken gebeurt wel vaker... had je ook tijdens de CES 2005 dacht ik. Zat Bill Gates daar met Conan O'Brien met een 1 of ander ding. Drukt Bill Gates steeds op de afstandsbediening. Maar hij deed het gewoon niet...Was erg pijnlijk om te zien, zelfs voor een Microsoft-hater als ik! Gelukkig kwam Conan wel met een paar goede grappen.
Dit is idd best een redelijk mooi ontwerp, alleen vind ik het raar om de eject knop helemaal aan de andere kant van het apparaat te plaatsen en het lijkt alsof dit ontwerp groter gaat worden dan de huidige xboxquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
En ik hoop dat de PS3 of Revo vast loopt bij de presentatie. Whehehehe dat zou pas phat zijn, homie
Nu weer ontopic met constructieve posts graag.
[..]
Er was eerder helemaal geen band eigenlijk, maar alleen de DVD had inderdaad een wat grijzere kleur dan de rest. Ik vind deze beter. Nu hopen dat de controller er nog wat stijlvoller uit gaat zien in plaats van een mislukt gipsmodel zoals op FOK!Games staat, en ik vind 'm dan best mooi hoor
Ah, leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
zelfs voor een Microsoft-hater als ik!
ik ga er toch vanuit dat ie kleiner word, een van de grootste punten van kritiek van de huidige xbox is/was toch z'n omvang, lijkt me niet dat MS nog een keer dezelfde fout maakt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is idd best een redelijk mooi ontwerp, alleen vind ik het raar om de eject knop helemaal aan de andere kant van het apparaat te plaatsen en het lijkt alsof dit ontwerp groter gaat worden dan de huidige xbox
Eerder een uitzending over Forza bij Conan, liep ook de demo vastquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat gewoon bij een presentatie van Microsoft
Het ziet er behoorlijk uit als een photoshop productie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:34 schreef twi het volgende:
Het lijkt mij niet standaard de bedoeling 'm verticaal te zetten, anders waren de teksten erop wel zo gericht. Is dit trouwens een officieus officieel (ourcolony) plaatje of is dit gewoon een door een fan geimproviseerde 3D render?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |