quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef pilske01 het volgende:
....Ik heb er al eens een keer een Green performance kit sportluchtfilter opgehad en dat klonkt wel redelijk, maar door die filter kwam hij niet door de keuring (ivm milieu eisen)
De vraag is: Wat heb je aan zo'n uitlaat met een 1,4 liter, kunnen wel 6 van die blokjes tegelijk gebruik van makenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef Vegito het volgende:
koop een Greddy of Apexi uitlaat ofzo 10000X beter dan die troep remus uitlaten.
Wat heeft dit met kansloze patser te makenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef Little_Meanie het volgende:
kansloze patser met je 1 liter motortje, koop een echte wagen
Waarom zou je een high-performance uitlaat onder een 1.4 zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef Vegito het volgende:
koop een Greddy of Apexi uitlaat ofzo 10000X beter dan die troep remus uitlaten.
en waar moet ik aan denken qua kosten als ik de middendemper vervang...? Heb geen idee wat zoiets kostquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:58 schreef Redbaron het volgende:
ik heb onder mijn auto een remus zitten en de middendemper heb ik vervangen...nu klinkt ie netjes en niet te hard. katalysator gaat ie meer van zuipe en je komt niet door de apk...dus misschien toch maar middendemper vervangen?!
stuk rvs tussenpijp op maat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:06 schreef pilske01 het volgende:
[..]
en waar moet ik aan denken qua kosten als ik de middendemper vervang...? Heb geen idee wat zoiets kost
je bedoelt . . dat aso-geluid. . waar iedereen in die 10 straten zich de tyfus aan ergert . ..???quote:Het moet nu ook niet zo zijn dat ze me 10 straten verder aan horen komen
ja dat ja...want daar zou ik een hekel aan hebben...dat vind ik ook IETS TEquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:17 schreef Flierp het volgende:
[..]
je bedoelt . . dat aso-geluid. . waar iedereen in die 10 straten zich de tyfus aan ergert . ..???
negen straten dus...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:19 schreef pilske01 het volgende:
[..]
ja dat ja...want daar zou ik een hekel aan hebben...dat vind ik ook IETS TE
nee hij zit er een jaar onder nu...en ja het klopt dat die na wat behoorlijk wat Km's wat anders ging klinken ja...maar nog niet naar tevredenheidquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:23 schreef Jereon het volgende:
Is die Sebring net nieuw?
Na een aantal kilometer zal de sebring wel iets meer (en lager) geluid gaan geven. niet erg veel hoor, maar wel goed waarneembaar
Mijn sebring begon na 2 jaar pas meer te brommen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef pilske01 het volgende:
[..]
nee hij zit er een jaar onder nu...en ja het klopt dat die na wat behoorlijk wat Km's wat anders ging klinken ja...maar nog niet naar tevredenheid
Hahaha sjonge jonge.. Er zijn dus serieus gasten die dit doen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef nogeenmaarten het volgende:
als je herrie wilt, dan boor je toch gewoon een gat in je uitlaat? begin net voor de einddemper en hoe meer je naar voren richting de motor gaat, hoe harder volgens mij de herrie wordt.
als je het bij 1 gat kan houden zou je er een moer op kunnen lassen om hem te kunnen dichtdraaien voor de apk.
Nu ben je de manquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
Wat dan nog. Ik rij met mijn 1.3 Gti swift een bmw boerensjonnie opgeleukte 318 vierkant kwijt en het klinkt nog beter dan zon bak ook
Je bent dan ook een enorme Prutserquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
Wat dan nog. Ik rij met mijn 1.3 Gti swift een bmw boerensjonnie opgeleukte 318 vierkant kwijt en het klinkt nog beter dan zon bak ook
mijn 0.5 liter trekt ook porsches eruitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
Wat dan nog. Ik rij met mijn 1.3 Gti swift een bmw boerensjonnie opgeleukte 318 vierkant kwijt en het klinkt nog beter dan zon bak ook
gohquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef SpookY22 het volgende:
Wat dan nog. Ik rij met mijn 1.3 Gti swift een bmw boerensjonnie opgeleukte 318 vierkant kwijt en het klinkt nog beter dan zon bak ook
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef Tjabbo het volgende:
Kunnen de hatelijkheden achterwege blijven?
dank u.
Daar kan je je wel eens lelijk in vergissen... Maar goed, je hebt voor de rest gelijk... Het is zijn keus. En als het inderdaad niet storend is dan heeft niemand er wat op aan te merken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef Gose het volgende:
Al die mensen die nou zo neerbuigend reageren draaien allemaal hun nek om te kijken naar een auto met een mooi sportief geluid en dan niet om die gast in die wagen uit te lachen.
dank jequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:30 schreef Jereon het volgende:
[..]
Daar kan je je wel eens lelijk in vergissen... Maar goed, je hebt voor de rest gelijk... Het is zijn keus. En als het inderdaad niet storend is dan heeft niemand er wat op aan te merken...
Niet storende herrie bestaat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef Gose het volgende:
Zo anders reageert 80% ff triest, wat maakt het nou uit of hij er een sportuitlaat onder wil, het is duidelijk dat hij het niet wilt voor vermogenswinst, maar alleen voor het geluid. Hij geeft al aan dat het geen storende herrie moet zijn, nou dan maak je mij niet wijs dat iemand hier iets op tegen kan hebben.
Zal best goeie kwaliteit zijn..quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef -Muse- het volgende:
Remus is geen troep
Uhm volgens mij maken zij alleen uitlaten voor Japanse auto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef Vegito het volgende:
koop een Greddy of Apexi uitlaat ofzo 10000X beter dan die troep remus uitlaten.
Whehe ja mn ex had ook een 205 gti met een remus uitlaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef -Muse- het volgende:
Ja oke, dat kan.
Maar als je het geluid uit mijn 205 GTi hoort, dan hoor je dat het ook anders kan
Heb kat ertussen uit gehaald, en nu komt er met een 100mm ronde Remus, echt een mooi zwaar geluidje uit.
Niet overdreven hard, want daar erger ik mijzelf ook aan.
Ja kijk das vet! Originaliteit. Een gti mag ook best een beetje gillen. Je hebt immers de power om het geluid een beetje waar te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef -Muse- het volgende:
Ja oke, ik zit er ook over te denken om een Group-N officieele rally uitlaat eronder te gooien, die knalt lekker
De meeste (wat oudere) gti'tjes zijn alles behalve snel en hebben nauwelijks noemenswaarig vermogen. De huidige generatie diesels laat hen alleen de achterlichten zien... Ik zelf zou drie keer overdenken alvorens in een auto te gaan zitten die je van drie straten ver hoort aankomen, maar waarmee het nog erg lang duurt voordat eindelijk die drie straten zijn afgelegd...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef TGT het volgende:
Ja kijk das vet! Originaliteit. Een gti mag ook best een beetje gillen. Je hebt immers de power om het geluid een beetje waar te maken
Ik zou voor lul rijden met dikke herrie onder mn 1.4 vandaan.
How kijk ik ben het hier verder wel volledig mee ens hoor. En trouwens... Een 205 gti met 140pk daar win je nog wel een aantal sprintjes mee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef Jereon het volgende:
[..]
De meeste (wat oudere) gti'tjes zijn alles behalve snel en hebben nauwelijks noemenswaarig vermogen. De huidige generatie diesels laat hen alleen de achterlichten zien... Ik zelf zou drie keer overdenken alvorens in een auto te gaan zitten die je van drie straten ver hoort aankomen, maar waarmee het nog erg lang duurt voordat eindelijk die drie straten zijn afgelegd...
De huidige generatie gti's (lees de wat sportievere benzine auto) vraagt mi ook niet om aangepast te worden. Deze auto's hebben meestal al een strak uitlaatje (niet zo'n raar ding dat behalve te groot is ook nog eens te veel lawaai maakt) en wat betreft bumpers en spoilers heeft deze auto ook al genoeg. Een auto moet mi niet dmv toeters en bellen aan elkaar hangen maar moet lekker strak zijn en alleen op detail van de gewone versie te onderscheiden zijn. En daarbij zou ik juist de opvallende details, zoals een gti-logo op de gril, verwijderen ipv aanbrengen. Dan heb je mi pas een strakke bak.
Maarja, smaken verschillen.... en da's maar goed ook want je moet, hoe gevaarlijk dat ook kan zijn, ook wel eens wat te lachen hebben op de weg...
![]()
En jouw auto is ook nog eens een stuk goedkoper, met het budget wat een huidige TDI kost, zou je van je GTi echt een monster kunnen makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:52 schreef -Muse- het volgende:
alles behalve snel... ja diesels rijden mij op de snelweg eruit, maar stoplichtsprintjes kan je echt vergeten met je dieseltje hoor...
En jij kan beter wegblijven uit dit topic, want blijkbaar erger jij je rot aan de "echte" gti's
Juist met een stoplichtsprintje zijn de sportieve diesel veel sneller... De meeste gti'tjes moeten eerst naar de 4000 toeren voordat er ook maar iets uitkomt... de diesel is dan al bijna uit het zicht verdwenen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:52 schreef -Muse- het volgende:
alles behalve snel... ja diesels rijden mij op de snelweg eruit, maar stoplichtsprintjes kan je echt vergeten met je dieseltje hoor...
En jij kan beter wegblijven uit dit topic, want blijkbaar erger jij je rot aan de "echte" gti's
en lees het topic goed door voor je antwoord, die herrie uitlaat komt onder eenm 1.4 en niet onder een GTi.
Dus waarom jij de gti's ineens aanvalt is mij ook een raadsel...
Dus: je laat je koppeling pas opkomen bij 4000 toeren... Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Jereon het volgende:
[..]
Juist met een stoplichtsprintje zijn de sportieve diesel veel sneller... De meeste gti'tjes moeten eerst naar de 4000 toeren voordat er ook maar iets uitkomt... de diesel is dan al bijna uit het zicht verdwenen...
ik denk dat jij beter weg kan blijven uit dit topic, als je er niet tegen kan dat iemand zijn mening over dingen geeft...
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Jereon het volgende:
[..]
ik denk dat jij beter weg kan blijven uit dit topic, als je er niet tegen kan dat iemand zijn mening over dingen geeft...
![]()
Tis nogal een prijsverschil he.. en trouwens.. Een 1.9 tdi die 9 sec nog heeft om naar de 100 te komen wint t niet van een 1.9gti...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Jereon het volgende:
[..]
Juist met een stoplichtsprintje zijn de sportieve diesel veel sneller... De meeste gti'tjes moeten eerst naar de 4000 toeren voordat er ook maar iets uitkomt... de diesel is dan al bijna uit het zicht verdwenen...
Ik weet wel ongeveer wat de wat oudere gti zoal doet en kan... ik heb een poosje een ibiza cupra gereden.... totdat ik het zo zat was een auto te rijden die wel snel klonk maar niet zo snel was als dat die klonk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Tis nogal een prijsverschil he.. en trouwens.. Een 1.9 tdi die 9 sec nog heeft om naar de 100 te komen wint t niet van een 1.9gti...
Ik heb zelf ook eens een paar keer in een 2051.9 mogen rijden.. Tis sneller dan je denkt
En dan sla je geen flater? Ik zie je al bij elke stoplicht zo wegrijden... en dan tref je misschien ook nog eens een vlotte diesel die normaal rijgedrag vertoont en toch naast je blijft rijden...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus: je laat je koppeling pas opkomen bij 4000 toeren... Zo moeilijk is dat toch niet![]()
De naam van die site spreekt me wel aan... ik zal straks es ff checken... (ben nog steeds aan het werk he....)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:52 schreef TGT het volgende:
Maja iig ik zal je een linkje geven. Ik denk dat dit wel jouw tuningstyle is..
www.cleaned.be
Dus bij elk stoplicht wil altijd iedereen met je sprintenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:09 schreef Jereon het volgende:
[..]
En dan sla je geen flater? Ik zie je al bij elke stoplicht zo wegrijden... en dan tref je misschien ook nog eens een vlotte diesel die normaal rijgedrag vertoont en toch naast je blijft rijden...
![]()
nofi...
Ooit gehoord van koppeling intrappen + gas daarna koppeling lossen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:56 schreef Jereon het volgende:
[..]
Juist met een stoplichtsprintje zijn de sportieve diesel veel sneller... De meeste gti'tjes moeten eerst naar de 4000 toeren voordat er ook maar iets uitkomt... de diesel is dan al bijna uit het zicht verdwenen...
ik denk dat jij beter weg kan blijven uit dit topic, als je er niet tegen kan dat iemand zijn mening over dingen geeft...
![]()
daar zeg je het al, cupraquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef Jereon het volgende:
[..]
Ik weet wel ongeveer wat de wat oudere gti zoal doet en kan... ik heb een poosje een ibiza cupra gereden.... totdat ik het zo zat was een auto te rijden die wel snel klonk maar niet zo snel was als dat die klonk...
En ja natuurlijk is een gti en een sportieve diesel over het algemeen wel lekker vlot... maar snel... ik denk dat we dat een verschillende definitie van 'snel' hebben...
nofi, ik ventileer alleen mijn mening...
![]()
Zoals ik al zei... "ik zie je al bij elk stoplicht zo wegrijden..." Je slaat dan mi echt een flater...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:36 schreef yup het volgende:
[..]
Ooit gehoord van koppeling intrappen + gas daarna koppeling lossen ?
Met RWD helemaal dikke lol![]()
Jah... hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn... ik verbaas me er nu nog over... maarja met de jaren komt ook een beetje verstand in mijn geval...quote:
..... vergelijk een peugeot aub niet met een vw of opel, die gti's en gsi's van vw/opel zijn niet snel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef Jereon het volgende:
[..]
Jah... hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn... ik verbaas me er nu nog over... maarja met de jaren komt ook een beetje verstand in mijn geval...
trouwens, mi verschilt een seat of een vw of een peugeot of een opel of wat dan ook in dezelfde trant, niet zeveel van elkaar... dus ik had toen de tijd evengoed een ander 'snel' autootje kunnen kopen...
![]()
Juist... je begint het te snappen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
..... vergelijk een peugeot aub niet met een vw of opel, die gti's en gsi's van vw/opel zijn ook niet snel...
Maar ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef -Muse- het volgende:
Wat wil je hiermee bereiken? Je hebt nu inmiddels al 7 keer gezegt dat een gti traag is, volgens mij is jou mening nu meer dan duidelijk overgekomen, dus post aub iets nuttigs?
ps. ik beweer niet dat ze zo snel zijn, maar sportief en vlot, jazeker
Ja man ik rij een polo 1.4 (75pk) Álles is snel voor mijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef Jereon het volgende:
[..]
Ik weet wel ongeveer wat de wat oudere gti zoal doet en kan... ik heb een poosje een ibiza cupra gereden.... totdat ik het zo zat was een auto te rijden die wel snel klonk maar niet zo snel was als dat die klonk...
En ja natuurlijk is een gti en een sportieve diesel over het algemeen wel lekker vlot... maar snel... ik denk dat we dat een verschillende definitie van 'snel' hebben...
nofi, ik ventileer alleen mijn mening...
![]()
?? ik denk dat jij een golf 1 gti niet bijhoudt met je 205...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
..... vergelijk een peugeot aub niet met een vw of opel, die gti's en gsi's van vw/opel zijn niet snel...
Je moet je niet irriteren... da's niet goed voor je... (en je moet je natuurlijk vooral niet irriteren aan personen die er enigzins dezelfde mening op na houden als jezelf...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:19 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga er op in omdat ik mij er aan irriteer.
En jij hebt waarschijnlijk een hele snelle wagen, waardoor jij pas weet wat snel is
Nee ok, das een uitzondering, maar de golfjes gti die erna zijn gekomen werden elke keer tragerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef TGT het volgende:
[..]
?? ik denk dat jij een golf 1 gti niet bijhoudt met je 205...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |