Flikker toch op mongooltje ga je mama pesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Viking84 het volgende:
VMBO en leren?ga maar in de zandbak spelen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:58 schreef boyv het volgende:
In je PTA en als je slim zou zijn dan zou je dat op school ook kunnen vragen. Maar goed, je hebt VMBO
In mijn PTA staat alles wat ik moet leren voor elk CT, SE en eindexamen aangegeven volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]W doe normaal, alsof wij geen fuck hoeven te leren, in ons pta staan de schoolonderzoeken, geen examens . al gekeken enzo, dus daar valt niks in te vinden, en ja, de school zit dicht in de vakantie (ga ik van uit..)
Je hebt overduidelijk nog veel te leren meid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]W doe normaal, alsof wij geen fuck hoeven te leren. In ons pta staan de schoolonderzoeken, geen examens.Ik heb daarin al gekeken enzo, dus daar valt niks in te vinden. En ja, de school is gesloten in de vakantie (ga ik van uit).
Subtielquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:00 schreef Viking84 het volgende:
VMBO en leren?ga maar in de zandbak spelen!
Ik schrijf toch geen brief, wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk nog veel te leren meid.
Examenbundel? , nog niet eerder gezegd, maar er zijn wel 10-15 examenbundels, om die allemaal te kopen (of alleen de genen van welke vakken je hebt) lijkt me niet de bedoeling, (iig , 12,50 per boek, x 6 = 75 euri, nee dank je)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:02 schreef amaranta het volgende:
Koop een examenbundel, staat alles in. Meestal is dat op school al een keer of zesmiljoen gezegd door de desbetreffende docent.
Naja, ik weet niet hoe het nu zit, maar toen ik examen deed, was het voor de talen NL en ENG gewoon begrijpend lezen en dan multiplegok antwoorden.
Wat betreft economie, alles wat je geleerd heb, en dan ook multiplegok.
WIskunde....vraag het je juf
Beetje onzin dat je een andere opleiding gaat afkraken omdat jij zelf hoger zit of zat,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het mongooltje hier is TS, die weet niet eens wat 'ie moet leren![]()
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij:)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Flikker toch op mongooltje ga je mama pesten.
Leren.. wij krijgen voor duits en engels en nederlands een tekst en wiskunde en economie het hele boek.
Zoals ik al zei, 3 examens zijn niet-leer examen,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
[..]
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij:)
Vanuit jouw standpunt misschien niet (de stof die in VMBO-examens voorkomt is voor vwo'ers waarschijnlijk erg simpel). Maar voor iemand die op het VMBO zit is het waarschijnlijk toch nog redelijk veel leerwerk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:27 schreef frizzel het volgende:
eh... ik keek vorig jaar terwijl ik VWO examen deed naar de vragen van VMBO, en je hoeft er idd vrij weinig voor te leren volgens mij
Sowieso bij dat soort vakken, dus ook natuur- en scheikunde, altijd het antwoord motiveren, anders 0 punten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:21 schreef Dementor het volgende:
Eco moet je goed doornemen en ook berekeningen maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |