quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Slappe_hap het volgende:
[afbeelding]
En, krijgen jullie al trek in een kroketje, ouwe floepers!![]()
1 Losse en 1 op wit puntje,.quote:
Die van mij nu ook,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:43 schreef Slappe_hap het volgende:
Aii, die van mij is alweer op!
Zo goed dattie was!![]()
*Zucht*![]()
Daarom ben ik anti kantie kroketten,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef Slappe_hap het volgende:
Dat is het voordeel van kroketten uit de kantine.. ze komen niet direct uit de frituur, maar liggen al ff op zo'n warmhoudplaat, dus zijn al op goede eet temperatuur![]()
De kunst is wel om een knapperige kroket ertussenuit te graaien, zo'n slappe kleffe word je ook niet echt vrolijk van![]()
Die van mij was anders wel erg goed hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:50 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Daarom ben ik anti kantie kroketten,..
dar zit indd wat in,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:52 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Die van mij was anders wel erg goed hoor!
Gewoon op drukke tijden de kantine bezoeken, niet om 10 uur 's ochtends of na 13.00, maar wanneer de kroketten goed in de omloop zijn![]()
Geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:56 schreef Slappe_hap het volgende:
Jazeker![]()
Op m'n school, Inholland (kut bende daar) kunnen ze de kroketten ook al niet vers ende knapperig leveren.
Als je d'r daar 1 pakt heb je 90% kans dattie er al een halve dag ligt =(
Wat een rust rondom dit topic trouwens.. Zijn wij de enige 2 kroketten lovers op dit forum![]()
Die zal Braun wel gewonnen hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:34 schreef Molluck het volgende:
goed topic, maar dat herinnert met eraan, wat is er met de fok! frikadellenwedstrijd gebeurd?
Wat was dat voor wedstrijd dan??quote:
Zal wel iets zijn van wie het meeste frikandellen in de minste tijd opat ofzoquote:
Owkeej dan,...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn van wie het meeste frikandellen in de minste tijd opat ofzo
On-topic aubquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:33 schreef het_ismij het volgende:
[..]
We kunnen het ook met melk drinken doen???![]()
Het fabeltje dat als je 1 liter melk achter elkaar drinken dat je dan over je NEK gaat is dus NIET waar. iig niet bij mij dan
Kroketten eet wedstrijd???quote:
Ik kan idd ook wel een liter melk achter elkaar opdrinken zonder te brokken..quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Kroketten eet wedstrijd???![]()
![]()
![]()
Of met bitterballen kan ook..![]()
![]()
Hmmmmm van mora,..
Eej dat zijn ook mijn specialiteiten,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:08 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik kan idd ook wel een liter melk achter elkaar opdrinken zonder te brokken..
Kroket eet wedstrijd zou ik wel goed trekken denk ik, 10 moet wel lukken..
Spareribs bunkeren is echter mn specialiteit, heb wellees 6 porties bij besteld bij unlimited spareribs eten![]()
Als je van het vrouwelijke geslacht was....quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Eej dat zijn ook mijn specialiteiten,..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |