mee eens..quote:
Welquote:
quote:
Ook lekker:quote:
quote:
quote:
quote:
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minutenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hè dat domme
eehhhh als er een mod lurked..... kan dit gewijzigd worden
Nou, ik wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik vind haar dus echt niet lekker ofzo.....
zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook lekker:
[afbeelding]
In wording ook...
Ik lurkte toevalligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hè dat domme
eehhhh als er een mod lurked..... kan dit gewijzigd worden
ik heb knut al een tijdje niet meer gehoordquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minuten
quote:
3quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minuten
Knut is geen mod meer van onzinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb knut al een tijdje niet meer gehoord
zijn we zo lief de laatste tijd
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hemquote:
...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke blunder van Sjo...
Hij heeft een smsje gestuurd naar Nero en zo over zaterdag, met daarin wat grove dingen. Nou heeft hij die ook per ongeluk naar onze makelaar gestuurd![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hem
WHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
Hij heeft een smsje gestuurd naar Nero en zo over zaterdag, met daarin wat grove dingen. Nou heeft hij die ook per ongeluk naar onze makelaar gestuurd![]()
![]()
Brown let daar niet op johquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
?
Hij staat er toch niet meer bij.MUUS is toch voor hem in de plaats gekomen?
Ook nooit meer gekregen dat smsjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
Zoiets heeft ie bij mij ook wel eens gehad... toen wilde hij een smsje naar San sturen maar hij stuurde het naar Sander... stond er:
Schat, wil jij 2 pakken melk en koekjes meenemen! xxx
Ik... huh.... eehhh... ok..
Is de mat eraf bij Daantjequote:
Ja zag net in het PS2 topic dat er iemand vroeg wat een Gijs was en uiteraard reageerde choco daarop metquote:
Jaaaa, hij heeft zulke leuke haartjes nu. Lekker kort. Rens heeft goed gekniptquote:
Stuur eens een fototje van hemquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa, hij heeft zulke leuke haartjes nu. Lekker kort. Rens heeft goed geknipt
Breek me de bek niet openquote:
Hee, jij hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hem
Je kunt het hebben gijsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Breek me de bek niet openstelletje inboorlingen hier met een egoistische inslag
Was er nog een vacature bij jullie?
Soms heb je hier van die dagen dat je het gevoel hebt alleen te zijn.. geen dekking hier nooit ofzo., "Zoek het maar uit" "ik weet van niks hoor"
Nog wel Gijs.. nog wel... maar ook ik ken mn grenzen, en vaak wacht ik te lang om wacht aan te geven, totdat het een keer breekt.quote:
Klinkt bekend in de orenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog wel Gijs.. nog wel... maar ook ik ken mn grenzen, en vaak wacht ik te lang om wacht aan te geven, totdat het een keer breekt.
quote:[ Bericht 52% gewijzigd door Tain op 03-05-2005 12:28 (Layout verneukend, moest van Roy) ]
Oh zulke mensen... die over lijken gaan om zichzelf in te dekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Breek me de bek niet openstelletje inboorlingen hier met een egoistische inslag
Was er nog een vacature bij jullie?
Soms heb je hier van die dagen dat je het gevoel hebt alleen te zijn.. geen dekking hier nooit ofzo., "Zoek het maar uit" "ik weet van niks hoor"
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
![]()
dat boeit me dus echt nietquote:
die kont van haarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
He goed nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/20490981/Froukje_weer_single.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:44 schreef silver-surfer het volgende:
Zit hier met vochtige ogen achter m'n pc.... ik kak in elkaar ... dat duffe hier... zo stil..
Ik was zaterdag nog in A'dam Museumplein in het VIP-gedeelte van 538-party (connecties he), als ik dat had geweten had ik wel lijntjes bij haar uitgegooid, ik stond paar keer naast haar, pffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
He goed nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/20490981/Froukje_weer_single.html
zij zijn toch vriendje en vriendinnetje??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ik was zaterdag nog in A'dam Museumplein in het VIP-gedeelte van 538-party (connecties he), als ik dat had geweten had ik wel lijntjes bij haar uitgegooid, ik stond paar keer naast haar, pffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!![]()
Wel meer chicka's daarzo, geweldig genoten! (die Marit huppeldepup griet van die reclame was daar ook! alleen die stond klef te doen met die medepresentator van dat camping of reisprogramma)
vast wel, boeit mij dat nou..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zij zijn toch vriendje en vriendinnetje??
gewoon ook in adam zijn....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:10 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ik was zaterdag nog in A'dam Museumplein in het VIP-gedeelte van 538-party (connecties he), als ik dat had geweten had ik wel lijntjes bij haar uitgegooid, ik stond paar keer naast haar, pffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!![]()
Wel meer chicka's daarzo, geweldig genoten! (die Marit huppeldepup griet van die reclame was daar ook! alleen die stond klef te doen met die medepresentator van dat camping of reisprogramma)
vechten??quote:
Ja erg he als Hagenees.. maar was wel dope, relaxte muziek en leuke sfeer (wat zeg ik nou?? Eeuh er waren geen A'dammmers om me heen )quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:27 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
k maak je af gek! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
![]()
das ook echt wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ja erg he als Hagenees.. maar was wel dope, relaxte muziek en leuke sfeer (wat zeg ik nou?? Eeuh er waren geen A'dammmers om me heen )![]()
quote:
allebei een groot ballonhoofd perfect matchquote:
WHAHAHAHHAAHA kan niet..... mijn hoofd is groter, dat van hem klopt in verhouding tot dat lichaamquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
allebei een groot ballonhoofd perfect match![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef Magneet het volgende:
gtvp
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
Voor as zaterdag gereserveerd om 19:00u
Met 18 gijsjes en gijsinnetjes
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders ga je je zelf eens nuttig maken met je bolle plofkop.
zo veelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
Dat breken van zijn bottenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
Tering... wat een mongool ...surfen in een orkaan
http://www.big-boys.com/articles/hurricaneivan.html
jongenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jongenjij moet echt oppassen met dat hoofd van je pisventje..... ben het nu echt zat!!!
[afbeelding]
kwam het een beetje over???
k sta helemaal te shaken hier man, pfff!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jongenjij moet echt oppassen met dat hoofd van je pisventje..... ben het nu echt zat!!!
[afbeelding]
kwam het een beetje over???
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
k sta helemaal te shaken hier man, pfff!!
kamelenballenzuigende smegmabeffer! of niet soms?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:51 schreef Bastard het volgende:
Wat een kuttopic weer..
Zullen we gewoon afsluiten? Roy.. doe jij het licht uit als je als laatste wegrolt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hou nou es opmet die KUTSMILIES DAN!!!!![]()
[afbeelding]
Hee, hallo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Dawast.
Gewoon hallo.
Heeft verder niks met de TT te maken. Gewoon zomaar hallo.
Muusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Dawast.
Gewoon hallo.
héquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:12 schreef MUUS het volgende:
Hallo!
Dawast.
Gewoon hallo.
Excuse me.... Do I have "fuck me" written on my forehead..quote:
Hij?quote:
Daar kan je het onafhankelijksverklaringsdocument in 2 talen op kwijt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Excuse me.... Do I have "fuck me" written on my forehead..
Ik ga maar geen grap maken over wat er op jou voorhoofd kan staan...
Baard, had ik allang gezien.. was klein Muusje nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:29 schreef chibibo het volgende:
Het grote "Ik sta in een tijdschrift"topic!
hijquote:
om te narrenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Waarom besta jij eigenlijk?
![]()
Psst, bijna weekend... k ga hard man!
Mag je nog niet naar huis?quote:
En weg is die bolle grotpaddestoelquote:
Toen kwam er een kut binnen.quote:
Ohja.... nog best grof ook,... ben blij dat mijn huis al verkocht isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
![]()
afz: Brownquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
Dat lol hebben in zn eentje, en geen hond die de links aan klikt.
Ster toch! Ik vouw je maar weer eens dubbel zaterdag...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Bastard het volgende:
Heb je samen met Wendy avond?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ster toch! Ik vouw je maar weer eens dubbel zaterdag...
Moet toch wat hier he...
Neeee ik ben nu net thuis... Cho heeft avond met Mupu...quote:
Je post thuisquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee ik ben nu net thuis... Cho heeft avond met Mupu...
Maar ik moest tot 18:00 en ik verveelde me
Ik heb zo weinig motivatie de laatste tijd... het werk trekt me totaal niet meer...
Maar het betaald goed.. dus ik doe wat ik moet doen..
Ik zit op m'n werk.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk.
Vanavond thuis maar weer eens RE4 spelen, bij gebrek aan nieuwe spellen. Nu op Normal i.p.v. Easy.
Twerd weer es tijd voor wat beweging daar, en hoe beter reacties uit lokken dan een mooie stelling in de titel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:41 schreef chibibo het volgende:
Die verveling.
Dat "games.fok moet dicht" topic loopt trouwens goed, B.
ok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
B.... doet eens videoreview streamen
http://www.gamespot.com/xbox/driving/forzamotorsport/review.html?gcst=forzamotor_om_xbox_042905.asx&tag=gs_hp_flashtop_media
Ik tel er 900 meer !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Jullie zijn al bijna over de 100 heen.
Doe jullie goed.
Waarom klik je niet op de link.... en ja het is niet echt een review nee... ben ik mijn kont geneukt door Gamespotquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
Ik zie alleen een video preview staan bij de video's?
Ik heb de link geklikt lulquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom klik je niet op de link.... en ja het is niet echt een review nee... ben ik mijn kont geneukt door Gamespot
Nee ben je weer wegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeee ik ben nu net thuis... Cho heeft avond met Mupu...
Maar ik moest tot 18:00 en ik verveelde me
Ik heb zo weinig motivatie de laatste tijd... het werk trekt me totaal niet meer...
Maar het betaald goed.. dus ik doe wat ik moet doen..
Nog steeds misselijk is van jou mailtjequote:
Dat was een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer respectloos mailtje, die ikquote:
OH ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:38 schreef Quinny het volgende:
Trouwens sjo heeft Daan nog iets voor me met moederdag![]()
Boodschappen gedaan net... Nasi gemaaktquote:
Niet dusquote:
Post eens een foto !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet dus
Oh en opa en oma hebben zijn haartje goed gekeurd
Ja ziek hequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat mailtje waar een vrouw de wcpot in werd geneukt?
Hou opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
stink homo die je bentquote:
Nee, dat doen ze dit jaar niet. Wel is er 3 juni een feestje voor alle papa's en mama's op het kdv. Maarja dan zijn we met vakantiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:52 schreef Magneet het volgende:
maakt Daan niks voor je op het KDV Quinny?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:57 schreef Quinny het volgende:
Sjo, vuile klootzak![]()
Je hebt een slot op je account gezet![]()
Wat is je password? Anders geen foto van Daan met korte haartjes
flauw zeg, je gaat er als ouder toch van uit dat je ieder jaar een waardeloos maar met liefde gemaakt prul krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dit jaar niet. Wel is er 3 juni een feestje voor alle papa's en mama's op het kdv. Maarja dan zijn we met vakantie![]()
Wat.... weer aangekomen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:01 schreef silver-surfer het volgende:
Nee he!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lul, dat wilde ik ook al postenquote:
Daarom ben ik ook met je getrouwd vrouw !quote:
Ik denk dat we op die dag wel wat krijgen van Daan. Zag namelijk een paar weken geleden weer eens verf aan zijn kleren en onder zijn nageltjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
flauw zeg, je gaat er als ouder toch van uit dat je ieder jaar een waardeloos maar met liefde gemaakt prul krijgt
Je was zeker bang voor 3 maanden pikstrafquote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook met je getrouwd vrouw !![]()
whehequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat we op die dag wel wat krijgen van Daan. Zag namelijk een paar weken geleden weer eens verf aan zijn kleren en onder zijn nageltjes
That's it............. nu kan je lachen !quote:
DAAAAN !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ventje is het al
Geloof me schat, onze wc is te kleinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
That's it............. nu kan je lachen !
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef QueenR het volgende:wat een snoepie weer die daan ...
kids heerlijk!!
ik ook ff pimpen met de mijne![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
wat voor account? hier?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:24 schreef Quinny het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik een password op mijn account kan zetten?
Want ik vrees namelijk voor het ergste
Wat een lief gezicht broer en zusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:35 schreef QueenR het volgende:wat een snoepie weer die daan ...
kids heerlijk!!
ik ook ff pimpen met de mijne![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee thuisquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat een lief gezicht broer en zus
Je dochter lijkt erg op je, vind ik
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ziek heHeb je die van die dikke gehad ??
Hij is nu al breder dan zn vader.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ventje is het al
Dat voel ik al als hij aan komt rennen en me een knuffel geeft als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wordt bij jullie dadelijk ook zo tof, het gevoel wat door je heengaat als je dadelijk daantje voor het eerst die kleine ziet vastpakken en ertegen zegt: ik hou zoooo veel van je![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat voel ik al als hij aan komt rennen en me een knuffel geeft als ik thuis kom.![]()
Ik houd van hemquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ventje is het al
Wees blij. Die feestjes met de papa's en mama's zijn vreselijk, als ik de verhalen mag geloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:53 schreef Quinny het volgende:
Wel is er 3 juni een feestje voor alle papa's en mama's op het kdv. Maarja dan zijn we met vakantie![]()
quote:
Je hebt gelukkig nooit problemen om vroeg op te staanquote:
Kheb volgende week Dinsdag mn eerste Live contact... gaan we hartje luisteren, en voor uitslag bloedonderzoek.quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nooit problemen om vroeg op te staanGa je nodig hebben in het 4e kwartaal van dit jaar
Ga je volgende keer mee voor de echo? Kan je hem of haar zien bewegen..... of even omdraaien of trappen in zijn of haar slaap.... kippenvel dan hoor
Hartjequote:Op woensdag 4 mei 2005 07:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb volgende week Dinsdag mn eerste Live contact... gaan we hartje luisteren, en voor uitslag bloedonderzoek.
Ik moet wel op tijd naar bed hoor, maar dan stap ik gewoon lekker wakker op om 0700, zelden dat ik wakker word van een wekker.
Ja dat denk ik ook welquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 07:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Gijs, als het zaterdag aardig weer is kom even kijken met Daan bij de sluis... kwam je daar nou 11 uur 's ochtends of s' avonds aanAnders kom ik zondag even kijken maar ook dan moet het weer een beetje meezitten
Hij heeft z`n acht uurtjes slaap nodig hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig nooit problemen om vroeg op te staanGa je nodig hebben in het 4e kwartaal van dit jaar
Ga je volgende keer mee voor de echo? Kan je hem of haar zien bewegen..... of even omdraaien of trappen in zijn of haar slaap.... kippenvel dan hoor
weer internet?quote:
En mij ook maar wakker maken danquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij heeft z`n acht uurtjes slaap nodig hoor
Blijft tie maffen afgelopen vrijdag, komtie me uit bed schoppen zaterochtendomdat m`n kuiken de laptop meenam en hij zicht ging vervelen
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En mij ook maar wakker maken dan
Ik verveel me snel ja?quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Blijft tie maffen afgelopen vrijdag, komtie me uit bed schoppen zaterochtendomdat m`n kuiken de laptop meenam en hij zicht ging vervelen
![]()
dat IS dvd profilerquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet? Die DVD site die je gebruikt in je sig, is die handiger dan dvd profiler? Ik vind de database van dvd profiler wel mooi, maar dat updaten elke keer suckt.
Ohwquote:
Dat heb je ook maar van horen zeggen van iemand die 3 maanden duurt om een blokhut in elkaar te zetten en 6 maanden bezig is om een kuil te graven voor zijn vijver.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef Magneet het volgende:
Maar ja jij bent nu eenmaal een luie aarsch student
nee hoor, iedere student is in mijn ogen een luie aarsch totdat hij/zei het tegendeel bewezen heeftquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar van horen zeggen van iemand die 3 maanden duurt om een blokhut in elkaar te zetten en 6 maanden bezig is om een kuil te graven voor zijn vijver.
Naast studeren werk ik 14 uur in de week, ben ik ER op een gamesite en ben ik constant bezig om mijn kamer netjes te houden, de was te doen en te koken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor, iedere student is in mijn ogen een luie aarsch totdat hij/zei het tegendeel bewezen heeft
naast mijn werk ben ik zo'n 25 uur per week bexig als nieuwsposter op een websitequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naast studeren werk ik 14 uur in de week, ben ik ER op een gamesite en ben ik constant bezig om mijn kamer netjes te houden, de was te doen en te koken.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Magneet het volgende:
nu hoop ik niet dat noot de postaantallan kan zien op sport
dat levenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
naast mijn werk ben ik zo'n 25 uur per week bexig als nieuwsposter op een website
nu hoop ik niet dat noot de postaantallan kan zien op sport
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde een plaatje posten van Ali B met de mededeling dat zijn "Mocro Flavor" best een OK nummer is. Maar ja, ik kwam dit tegen met google:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
Ben die plaat en die kut Alibi al helemaal zat eerlijk gezegd.
ik ben jou wel een beetje zatquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
Ben die plaat en die kut Alibi al helemaal zat eerlijk gezegd.
Naaajaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben jou wel een beetje zat
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet? Die DVD site die je gebruikt in je sig, is die handiger dan dvd profiler? Ik vind de database van dvd profiler wel mooi, maar dat updaten elke keer suckt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
zit ff op de algemene computer op de gang hier
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je ook maar van horen zeggen van iemand die 3 maanden duurt om een blokhut in elkaar te zetten en 6 maanden bezig is om een kuil te graven voor zijn vijver.
quote:
quote:
Gijsjequote:
Trek anders nog een Balisto uit de automaat als je vingers er tenminste tussen kunnen.quote:
Matige comeback blonde klootzak!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek anders nog een Balisto uit de automaat als je vingers er tenminste tussen kunnen.
Ik verwacht anders wel wat whoehahahaha's ronde oliebol !quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Matige comeback blonde klootzak!!
Nix matig, hij was best goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Matige comeback blonde klootzak!!
Je overschat jezelf ieltje (quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik verwacht anders wel wat whoehahahaha's ronde oliebol !
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je overschat jezelf ieltje ()
En anders is het medelijden
quote:
WHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek anders nog een Balisto uit de automaat als je vingers er tenminste tussen kunnen.
Haal je vinger nou eens uit je big mac ogen en kijk nou nog eens naar die grap...quote:
die droomquote:
Ik had van jou niet anders verwacht..quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHHAHAA![]()
![]()
zie het helemaal voor me:
vinger klem
met zijn buik tegen het glas een duwen hopende dat er toch een balisto uitvalt....
kwijlend tegen de ruit.....![]()
Nou 'dit' is nu een slechte comeback Gijsquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Haal je vinger nou eens uit je big mac ogen en kijk nou nog eens naar die grap...
Ja..quote:
Ja nu ga ik haar gek makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja..... maar nu lokt ie het ook uit hoor.
Klaar... ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou 'dit' is nu een slechte comeback Gijs
Tuurlijk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nu ga ik haar gek makenLeek me de beste methode
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik had van jou niet anders verwacht..
Muesli/chocolade candybarquote:
geloof dat ze met 13 weken vaak een echo doen, dus misschien heb je gelukquote:Op woensdag 4 mei 2005 07:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
Khoop dat ze ook een echo doen eigenlijk
13 weken alweer vandaag
Mn kleinequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
geloof dat ze met 13 weken vaak een echo doen, dus misschien heb je geluk![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00567.wmv
Ik zou mn neger voorop binden
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00567.wmv
Ik zou mn neger voorop binden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |