mee eens..quote:
Welquote:
quote:
Ook lekker:quote:
quote:
quote:
quote:
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minutenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hè dat domme
eehhhh als er een mod lurked..... kan dit gewijzigd worden
Nou, ik wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik vind haar dus echt niet lekker ofzo.....
zoooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook lekker:
[afbeelding]
In wording ook...
Ik lurkte toevalligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hè dat domme
eehhhh als er een mod lurked..... kan dit gewijzigd worden
ik heb knut al een tijdje niet meer gehoordquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minuten
quote:
3quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het goed is lurken ze dus veel mee, ik geef ze 10 minuten
Knut is geen mod meer van onzinquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb knut al een tijdje niet meer gehoord
zijn we zo lief de laatste tijd
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hemquote:
...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke blunder van Sjo...
Hij heeft een smsje gestuurd naar Nero en zo over zaterdag, met daarin wat grove dingen. Nou heeft hij die ook per ongeluk naar onze makelaar gestuurd![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hem
WHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke blunder van Sjo...
Hij heeft een smsje gestuurd naar Nero en zo over zaterdag, met daarin wat grove dingen. Nou heeft hij die ook per ongeluk naar onze makelaar gestuurd![]()
![]()
Brown let daar niet op johquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
?
Hij staat er toch niet meer bij.MUUS is toch voor hem in de plaats gekomen?
Ook nooit meer gekregen dat smsjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
Zoiets heeft ie bij mij ook wel eens gehad... toen wilde hij een smsje naar San sturen maar hij stuurde het naar Sander... stond er:
Schat, wil jij 2 pakken melk en koekjes meenemen! xxx
Ik... huh.... eehhh... ok..
Is de mat eraf bij Daantjequote:
Ja zag net in het PS2 topic dat er iemand vroeg wat een Gijs was en uiteraard reageerde choco daarop metquote:
Jaaaa, hij heeft zulke leuke haartjes nu. Lekker kort. Rens heeft goed gekniptquote:
Stuur eens een fototje van hemquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa, hij heeft zulke leuke haartjes nu. Lekker kort. Rens heeft goed geknipt
Breek me de bek niet openquote:
Hee, jij hierquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk helemaal nieuw voor hem
Je kunt het hebben gijsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Breek me de bek niet openstelletje inboorlingen hier met een egoistische inslag
Was er nog een vacature bij jullie?
Soms heb je hier van die dagen dat je het gevoel hebt alleen te zijn.. geen dekking hier nooit ofzo., "Zoek het maar uit" "ik weet van niks hoor"
Nog wel Gijs.. nog wel... maar ook ik ken mn grenzen, en vaak wacht ik te lang om wacht aan te geven, totdat het een keer breekt.quote:
Klinkt bekend in de orenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog wel Gijs.. nog wel... maar ook ik ken mn grenzen, en vaak wacht ik te lang om wacht aan te geven, totdat het een keer breekt.
quote:[ Bericht 52% gewijzigd door Tain op 03-05-2005 12:28 (Layout verneukend, moest van Roy) ]
Oh zulke mensen... die over lijken gaan om zichzelf in te dekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Breek me de bek niet openstelletje inboorlingen hier met een egoistische inslag
Was er nog een vacature bij jullie?
Soms heb je hier van die dagen dat je het gevoel hebt alleen te zijn.. geen dekking hier nooit ofzo., "Zoek het maar uit" "ik weet van niks hoor"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |