Heerlijkquote:
Volgens mij zijn er geen gratis goede online RPG's !quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:50 schreef KumA het volgende:
Wat zijn goede online RPG's voor de ps2? En dan t liefst gratis, gezien ik geen credit card heb. En zijn er multiplayer tactical rpgs voor de ps2?
Waarom wel ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef menesis het volgende:
Waarom brengen ze world of wwarcraft niet uit op de PS2?
Omdat ik het wel vanaf de bank zou willen kunne spelenquote:
Onmogelijk denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef menesis het volgende:
Waarom brengen ze world of wwarcraft niet uit op de PS2?
Alleen de onderste niet voor zover ik weet. Maakt dat je een halfbloedje ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:18 schreef chibibo het volgende:
Als die onderste twee beelden in-game zijn, ben ik een neger.
Maar het blijft een must-have.
Een halfbloedje van een albino dan toch.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:31 schreef Chocobo het volgende:
Alleen de onderste niet voor zover ik weet. Maakt dat je een halfbloedje ?
Indeed, het kan niet op zeg!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia III wordt een musthave! De PS2 blijft dus ook in 2006 nog aangesloten
Een Koreaanse game zelfs! Daar zijn er nog niet veel van... toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef TopStyle het volgende:
...deze Koreaanse prachtgame.
Meer dan Nederlandsequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een Koreaanse game zelfs! Daar zijn er nog niet veel van... toch?
Ja oké...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meer dan Nederlandse
Och als ze allemaal zo fraai zijn hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja oké...Toch zie je hier niet zo vaak een Koreaanse game verschijnen.
Ziet er goed uit allemaal!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:16 schreef TopStyle het volgende:
Och als ze allemaal zo fraai zijn hoor je mij niet klagen.
Bekijk ook magnacarta.co.kr eens. Bijzonder fraaie art van Hyung-Tae-Kim en via Download -> OST krijg je een aardige indruk van de muziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |