Provinciaal!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ik weet niet waar je voorkeur naar uitgaat. Ikzelf vind Jackson And His Computer Band erg goed. Maar Murcof is ook hele geraffineerde stemmige ambient. Monolake is diepe, dubby en ruimtelijke luistertechno, terwijl Planet Delsin een compilatie is van de Amsterdamse draai aan warme detroit techno. Dijf Sanders is dan weer rommelige elektronica met een jazzy sfeertje. Take your pick.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke van de vijf raad je me het meeste aan, zodiakk?
Dan begin ik daarmee...
Als je soulseek hebt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik beluister ze allemaal wel...
Waarom kiezen als je niet hoeft te kiezen...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:37 schreef cosmick het volgende:
Jazz Addix - Oxygen
Heb je 'm ook digital eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:40 schreef Mar10Segovia het volgende:Nicolay - Duth Masters Vol. 1
Ah, weer eens van stal gehaald? Dope hoor. Ik draai 'm af en toe ook nog wel eens. Ik heb laatst nog een exemplaar op vinyl kunnen bemachtigen. En aangezien ik degene die ik had al aardig aan gort had gescratched klinken de beats weer helder en vooral kraakvrijquote:Ultramagnetic MC's - Critical Beatdown
Ja... Nog welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef cosmick het volgende:
Heb je 'm ook digital eigenlijk?
Ja ik had m vanmiddag 'effetjes' opgezet toen ik m'n band ging plakken.quote:Ah, weer eens van stal gehaald? Dope hoor. Ik draai 'm af en toe ook nog wel eens. Ik heb laatst nog een exemplaar op vinyl kunnen bemachtigen. En aangezien ik degene die ik had al aardig aan gort had gescratched klinken de beats weer helder en vooral kraakvrij![]()
mooi rijtjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:00 schreef koenimex het volgende:
Snow Patrol - Final Straw
Coldplay - X&Y
David Gray - A New Day At Midnight
Counting Crows - Recovering The Satellites
Ben Folds - Speed Graphic EP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |