Livelink de laatste tijd plast ze weer regelmatig in dr luier. We laten het maar zo. Het is nog geen moeten hoor. Ze wilde het zelf eerst graag. Toen ze steeds droog was wilde ze niet zonder luier slapen dat vond ze eng. En soms is ze weer een paar nachten droog. Wisselend dus.
O o o het tijdperk vriendinnen die in en uit lopen vind ik wel heel erg leuk hoor. Vandaag ook weer. De meeste zijn hier ouder als Bo en zitten al op school. Dus Bo wacht met smart tussen de middag of smiddags als ze uit school komen op haar kinderen (zo noemt ze haar vriendinnen
![]()
) Tussen de 4 en 7 jaar zijn ze. Dan komen ze aangerend fietsen worden in de tuin gesmeten (ook zo grappig Bo probeerde dat met haar schattige nieuwe roze fietsje ook even na te doen
![]()
Maar met zijwieltjes ging dat toch niet zo makkelijk. Dat had je moeten zien
![]()
Dan komt Bo weer vragen of "haar kinderen"een snoepje mogen want dat hadden ze gevraagd. (dan zie je ze fluisteren Bo ga jij eens een snoepje aan je moeder vragen) Ze wil rondjes om t huis fietsen, net als "haar kinderen." Maar als ze het dan eindelijk mag (vinden we nog wel eng) dan vind ze het ineens toch zelf ook nog wel eng en zegt ze dat ze de weg niet meer weet
![]()
Ja zeggen dat je het eng vind doe je natuurlijk niet. Elke dag nodigd ze al "haar kinderen" uit om mee te eten. En ga zo maar door. Janneke is de mascotte van iedereen en die doet gezellig mee. En vind het (nog) niet erg dat ze in de tuin moet blijven.
Pas was ik met de meiden aan t wandelen en ziet Bo vanuit de verte haar vriendinnen aankomen. Oh mama gilt/roept ze dramatisch, kijk dan, daar lopen mijn kinderen. Voorbijgangers schoten hard in de lach. Ik ook
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!