quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:14 schreef melonovy het volgende:Oeps... Remco en ik keken elkaar toch even geschrokken aan. Het is hier echt oppassen op wat je zegt...
Ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:28 schreef jessie het volgende:
Maar die ketting breekt toch door een ruk? Ik dacht dat dat van die veiligheids kettingen waren. Rewimo jij heb er toch 1 voor Chirstan? Doe is vertellen!
Knorretje, jij bent nou typisch zo'n moeder die voor de lat voor de overige moeders wel heel erg hoog legt!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef Knorretje het volgende:
Morgen gaat alicia weer naar de psz en mag ze trakteren...
op het stokje komt nog een plakje kaas in de vorm van een bloemblaadje en het steeltje word een runderworstjeWe mogen erbij zijn tijdens het trakteren dus vast en zeker dat er nog meer foto's volgen
Het zijn washandjes met de naam van de juf of kind erop en erin zit een mandarijn... (met daarop dus morgen een stukkie kaas en worst)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Knorretje, jij bent nou typisch zo'n moeder die voor de lat voor de overige moeders wel heel erg hoog legt!Maar wel mooi hoor en de rest ziet er ook leuk uit.
Zeg ladies, ik ga hier ook maar vast een plekje reserveren. Nog maar een paar weekjes en dan mag ik me hier officieel melden.Val momenteel wel een beetje tussen wal en schip op OUD. Léon is te groot voor het servet en nog te klein voor het tafellaken, snappen jullie?
en dat hoeft dus helemaal niet. Het interesseerd doorgaans de kinderen geen hol hoe het er uit ziet as het maar lekker (en evt veel is). Ik vind het bv jammer dat ik nu weer een jaar moet wachten voor ik iets nieuws mag verzinnen, een ander is blij dat het achter de rug is. Iedereen zijn eigen 'hobby' en idee daarover. En zou me daar beslist niet 'druk' om maken hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Knorretje, jij bent nou typisch zo'n moeder die voor de lat voor de overige moeders wel heel erg hoog legt!Maar wel mooi hoor en de rest ziet er ook leuk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |