Ze is al een tijdje bezig hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
Heel knappe zangeres. We hebben er een fenomeentje bij in Nederland hoor
Ik ken haar amper een jaar.quote:
Ja, maar dit is voor het eerst iets anders dan haar chansons en zo....zover ik weetquote:
quote:
Ik was gister ook in het concertgebouw. Vond het echt geweldig. Zo goed gewoon... zo overweldigend. Ben nog steeds helemaal onder de indruk!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef qu63 het volgende:
Net terug van het concertgebouwW
E
N
D
E
Ze was geweldig
Waar zat jij?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik was gister ook in het concertgebouw. Vond het echt geweldig. Zo goed gewoon... zo overweldigend. Ben nog steeds helemaal onder de indruk!!!
Dan zag jij net iets meer van wat er op het podium gebeurde dan ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Rij 9... stoel weet ik ff niet uit m'n hoofd...
Want??quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zag jij net iets meer van wat er op het podium gebeurde dan ik
Ik zag Wende alleen maar als ze vooraan het podium stond en Bart Wolvekamp zag ik pas toen het concert afgelopen was.. Annabelle Lopz Ochoa heb ik de helft van de tijd dat ze er was ook niet gezien doordat ze achter de piano stond of achter de strijkersquote:
Wende's glimlach (en lachende ogen) na ieder applaus!quote:Wat was trouwens wat jou betreft het 'hoogtepunt' van de avond?
Ja! Mn zusje zei het inderdaad!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Wende was afgelopen week trouwens in het Klokhuis, leuk om te zien!![]()
![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=10526335
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
welke nummers zong ze met blof dan ?
Oh, vond ik juist wel best heel goed, wetende dat het vanuit het publiek met waarschijnlijk een compactcamera gefilmd is.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef qu63 het volgende:
Ik vind de beeldkwaliteit alleen niet zo mooi![]()
Ik heb persoonlijk nie zo veel met dat nummer.quote:En jammer dat Rip the ribbon maar 1x is opgenomen, en dan niet eens helemaal!
Maar soms is haar gezicht niet meer duidelijk te zien of teveel belicht enzoquote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef sunmoonstar het volgende:
Oh, vond ik juist wel best heel goed, wetende dat het vanuit het publiek met waarschijnlijk een compactcamera gefilmd is.
Ik vind vooral de opbouw in het nummer heel mooi, en vooral haar gezicht(suitdrukkingen) aan het einde!quote:Ik heb persoonlijk nie zo veel met dat nummer.
Je bedoelt die 'pose' op 4.18 in bovenstaande youtube-filmpje?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:00 schreef qu63 het volgende:
Ik vind vooral de opbouw in het nummer heel mooi, en vooral haar gezicht(suitdrukkingen) aan het einde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |