Hoe wilt gij dat weten?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar [helaas] voegt niet iedereen mij via fok toe, dat is nu juist het probleem
Heb je trouwens een CU2?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
rare antwoorden alsquote:
Werd ook eens toegevoegd door iemand die dacht mij te kennen omdat ik in zoetemeer zou wonen.. Nou als ik ergens niet woon is het daar welquote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rare antwoorden als
een site met plaatjes
een site met allemaal ledenlijsten van msn []
1 of andere site
en als ik vraag naar t forum is t antwoord negatief
Heb je zo'n laag iq dat je die 3 mensen in je msn lijst niet kan herkennenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:09 schreef Kippetje3 het volgende:
Ik denk dat Missy even opscheppen wiltEn nee, ik heb je niet toegevoegd (kan nu al moeilijk de mensen uit mekaar houden soms..)
*kuch* stront trekt ook vliegen aan *kuch*quote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
kijk, als jet er nou 1 zou zijn zou t niet erg zijn
maar ik zit al op 6 of 7
3???????????? WHAHAHAHA, Zou je willen.... Zou IK wel willen.. Het zijn er gelukkig maar 2.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je zo'n laag iq dat je die 3 mensen in je msn lijst niet kan herkennen
Geurend meisje zoekt geurend jongentjequote:Op maandag 2 mei 2005 21:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd wat er in mijn contact advertentie staat dan
Wat zou je er zelf inzetten ?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd wat er in mijn contact advertentie staat dan
gelukkig woont er maar 1 iemand in leiden die mirjam heetquote:Op maandag 2 mei 2005 21:21 schreef Kippetje3 het volgende:
http://www.dating.nl/sing(...)lland/Leiden/mirjam/
Sorryquote:Op maandag 2 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, dit topic had niet t gewenste effect, nu heb ik er weer een stapel fokkers bij
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, dit topic had niet t gewenste effect, nu heb ik er weer een stapel fokkers bij
Nou vooruit dan maar, omdat je er om vraagtquote:Op maandag 2 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:[21:46:40] &T i m:+^ Zo: Heej, heb jij nog meer foto's van jezelf?
[21:46:41] Mirjam: en de score zit op 6
[21:46:46] Mirjam: nee o
[21:46:48] Mirjam: :-O
[21:47:02] &T i m:+^ Zo: Hoe bedoel je de score zit op 6?
[21:47:09] Mirjam:
[21:47:35] &T i m:+^ Zo: Is dat een ja?
[21:47:46] Mirjam: die?
[21:48:02] &T i m:+^ Zo: Zou kunnen toch, ik wil best wel meer van je
zien..
[21:48:13] Mirjam: mag hoor DKkijk maar in mn fotoboek
[21:48:24] &T i m:+^ Zo: kut tifus
[21:48:28] &T i m:+^ Zo: hoe weet je dat nu weer![]()
[21:48:29] Mirjam: whehe
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:48 schreef Dark_Killah het volgende:
tifus
Mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:50 schreef ReadMe het volgende:
Beste MissyMirjaM,
Je hebt inderdaad een vervelend probleem.
Waarschijnlijk zijn het óf oude mannetjes achter de pc, óf jongetjes met kleine pielemannetjes die via internet toch nog enige hoop hebben op iets wat misschien wel een klein beetje in de buurt komt bij "geil".
Om van dit probleem af te komen, kan je mij natuurlijk altijd inhuren om je mailtjes te beantwoorden.
Je kan echter ook gewoon een nieuw e-mail/MSN adres nemen.
Veel succes met je probleem.
Groetjes,
ReadMe
PS: Kan je mij misschien een paar geile foto's van je sturen?
Ik zie het verband niet? Zie jij dat zelf überhaupt wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen kritiek kunnen
hou je ff stil![]()
dat je Hier niet de toffe kerel uit moet gaan hangen terwijl je in dat topic de grond word ingestamptquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:59 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? Zie jij dat zelf überhaupt wel?
Sick. wij kijken gewoon gezellig met zijn allen tv ofzo..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:53 schreef luciferist het volgende:
aftrekken en bij dat lol van mij wassie anaal aan het vingerenen mijn familie keek toen mee
Jij hangt hier de toffe kerel uit met je gelul..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat je Hier niet de toffe kerel uit moet gaan hangen terwijl je in dat topic de grond word ingestampt
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:06 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Jij hangt hier de toffe kerel uit met je gelul..![]()
Als je even uit die kinderoogjes van je had gekeken, had je gezien dat die post hier eerder was dan dat topic dat ik opende.
En dan nog...zolang ik in een ander topic aan het posten ben, mag ik dan niet naar anderen om ook even iets te posten?
Volgens mij ben jij hier trouwens de hijg-homo aan die foto's te zien die ik van je heb gevonden...![]()
maakt niet uit ik weet wie het zegt : Geboortedatum: 1989-01-18quote:Als je even uit die kinderoogjes
Trap ik hier trouwens iemand de grond in? En wat is hier 'toffe kerel' gedrag dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat je Hier niet de toffe kerel uit moet gaan hangen terwijl je in dat topic de grond word ingestampt
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:08 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Trap ik hier trouwens iemand de grond in? En wat is hier 'toffe kerel' gedrag dan?
Geert-Wilders, danke
Grote enge donkere wouden?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:08 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
mijn vrienden wouden ook wat lol hebben![]()
Goh, je hebt al genoeg van dat soort mensen om je heen zeker?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:07 schreef E- het volgende:
kep je alweer wegehaald..ben bang dat jij je werk mee naar huis neemt aangezien je in de zorg zit voor gehandicapten
Why?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goh, je hebt al genoeg van dat soort mensen om je heen zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |