zeg ga je mond spoelen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef soapie het volgende:
Babette die foto van jou op die cover, niet slaan maar de eerste waar ik aan dacht was: Suzy de Ruyg....![]()
hee iwan, ik ben het erwin ff op ander account : ik ga samen met richard van soapvision.nl de officiele ONM fansite maken, op soapvision!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik ga even mee in je delirium:
Draai Ron om => Nor... Wie heeft er in de nor gezeten? Juist: Sid. Waarom doet Sid een DNA-test? Omdat hij Tara niet herkent. Art-department was vergeten om Tara's foto in Sids portemonnee te vernieuwen. Sid had meisje Klomp verwacht en niet die graftak.
haha jouw laatste zin had ik net precies zo nog onder m'n bericht staan, maar weer gedelete!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb ook het idee dat de heer Maas aardig wat improviseerde. Want zulke teksten kan je van het schrijversteam van ONM niet verwachten.
Precies, want anders waren de teksten nu niet zo bedroefend slecht!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik heb ook het idee dat de heer Maas aardig wat improviseerde. Want zulke teksten kan je van het schrijversteam van ONM niet verwachten.
Ik geloof niet dat het Kim is hoor, ik zie maar weinig gelijkenis. Ik blijf nog even bij Suzy. (Het spijt me!!!) Iemand toevallig even een foto ter vergelijking bij de hand????quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg ga je mond spoelen...
als ik maar lang genoeg blijf kijken zie ik er wel meer bekende gezichten in, wat nergens op slaat want niemand zegt dat ze bekend moet zijn... maar ik blijf nog even bij Kim Pieters [zeker ook omdat de originele scan ongeveer 4x zo groot als het origineel is en daardoor elk detail - op de befaamde pukkelna - zichtbaar is]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:01 schreef Stefan902 het volgende:
[..]
hee iwan, ik ben het erwin ff op ander account : ik ga samen met richard van soapvision.nl de officiele ONM fansite maken, op soapvision!wil jij meehelpen aan video/fotomateriaal?
high-five Sven!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:Dat had je al gevraagd en hij had allang antwoord gegeven
Scheer je weg nu
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat had je al gevraagd en hij had allang antwoord gegeven
Scheer je weg nu
Nou sorry hoor!, maar ik kan dat niet meer vinden rusting man! denk nou om je hart, maak je niet te druk!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat had je al gevraagd en hij had allang antwoord gegeven
Scheer je weg nu
haha geeft niet hoor... Viking is reeds op onderzoek uitgegaan bij de Yes, ik wacht rustig afquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:04 schreef soapie het volgende:
Ik geloof niet dat het Kim is hoor, ik zie maar weinig gelijkenis. Ik blijf nog even bij Suzy. (Het spijt me!!!) Iemand toevallig even een foto ter vergelijking bij de hand????
Ja die heb ik gezien, maar ik bedoelde een foto van Suzy (babyface) de Ruyg.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha geeft niet hoor... Viking is reeds op onderzoek uitgegaan bij de Yes, ik wacht rustig af
en Iwan had er toch 'n fotootje onder gezet?!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:09 schreef Stefan902 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor!, maar ik kan dat niet meer vinden rusting man! denk nou om je hart, maak je niet te druk!
was zelfs uitermate zielig voor Claire, ze ging zelfs 'n maand de serie uit door hém!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef Svensational het volgende:
Claire en Bram was helemaal niet grappig
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef soapie het volgende:
Ja die heb ik gezien, maar ik bedoelde een foto van Suzy (babyface) de Ruyg.Ik was weer eens lekker duidelijk.
![]()
lol....quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we het volgende topic gewoon weer overnieuw moeten beginnen. Over toen ONM nog leuk was.
ONM #133: Daphne duwt Frank van de trap
Je hebt gelijk!!! De enige overeenkomst is de kleur haar!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry, heb op het moment weinig Monique online staan [tja "de jongens van..." he...]
wmb is het Monique zeker níet... totaal ander gezicht en daarnaast moet er ook nog eens 8 jaar af!
Jaaaaaaaa, dat was een gaaf lijntje!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol....
ONM #134: het keldertje van Kennard...
zo he, jij slaat ineens 3 jaar over!!!!!!!quote:
ONM #136: Arthur keert terug uit de doodquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo he, jij slaat ineens 3 jaar over!!!!!!!![]()
topic is bijna vol... iemand geknutseld?! ik niet iig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |