welke van de bovenste, staan er zes...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is die op de bovenste foto nogeens (op dat 4 mei-ding) ?
Geheugenproblemen? Misschien tijd voor een sessie met Frommelmans?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ze moeten ONM echt gaan herhalen, ik weet dat allemaal niet meer
dan zouden we al een geheimzinnig lachje gezien hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zou Renée echt geheugenproblemen hebben... of faked ze de boel om die schadevergoeding te ontlopen? Ze weet natuurlijk nog niet dat Marjolein de aanklacht heeft ingetrokken.![]()
je meent tquote:
Het zou me anders niks verbazen. In GTST wordt er door Valerie ook aardig wat afgesimuleerd. En aangezien GTST en ONM dit seizoen veel parallellen vertonen...quote:
Dan moet je je ouwe pictogram weer aanvinken, in je profile en dan klikken op "use this icon". Je hebt twee icons, zie ik. Eentje met iemands gezicht en het huidige dat niet helemaal is gelukt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:06 schreef Viking84 het volgende:
je meent tik zou even een andere gaan gebruiken en nu heb ik niets meer
nog een broerquote:Op donderdag 5 mei 2005 04:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit hier nog ff te werken op de redactie en ik heb great news! Ron Raven is de broer van Tara, Joost en Hugo. Vandaar de DNA- test.
ja ja....quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit hier nog ff te werken op de redactie en ik heb great news! Ron Raven is de broer van Tara, Joost en Hugo. Vandaar de DNA- test.
En hij is Sids vader?quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou vooruit dan, ik ga even mee in je delirium:quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
oh come on!! dacht dat Yvonne de enige naïeveling was...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:
niets deed mij vermoeden dat bettina yvonne zo'n rotstreek zou flikken,
Arthur: Zij die vooruitlopen, lopen zich doodquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef babette21 het volgende:
bij mij hangt ie reeds op 't toilet, tussen die van Arthur en Hillard in;)
hé, die's goed!! maar: vergeet papa Arthur niet...!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Draai Ron om => Nor... Wie heeft er in de nor gezeten? Juist: Sid.
haha hij's leuk!!quote:Waarom doet Sid een DNA-test? Omdat hij Tara niet herkent. Art-department was vergeten om Tara's foto in Sids portemonnee te vernieuwen. Sid had meisje Klomp verwacht en niet die graftak.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
Arthur: Zij die vooruitlopen, lopen zich dood
Hillard: Een vrouw heeft het recht haar schoonheid te delen (zoiets)
Deze twee?
LOLquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Draai Ron om => Nor... Wie heeft er in de nor gezeten? Juist: Sid. Waarom doet Sid een DNA-test? Omdat hij Tara niet herkent. Art-department was vergeten om Tara's foto in Sids portemonnee te vernieuwen. Sid had meisje Klomp verwacht en niet die graftak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |