dat vroeg ik me ook af..... linkje naar Arthur? of is dat wishfull thinking?!quote:
ohja? heb ik iets gemist?! [ behalve de eerste helftquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt warempel nog spannend?
Eindelijk weer een beetje mysterie in ONM.quote:
Vandaag had ik heel even medelijden met hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef haagse_elfje het volgende:
niets Daan![]()
ze moeten hem gewoon zo snel mogelijk laten dood gaan..
ik hoop het ook!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat de hulpactie van Shirina wat oplevert
je was iets te vroeg want ik had hem net een beetje aangepast, zodat de beat net niet meer wegvalt onder het Claire gedeelte....quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
En wat een megagoed filmpje van HillardHoe Claire vermoord werd had ik nog helemaal niet gezien, met die lach van Hillard erbij! Geniaal gewoon
En de muziek erbij is ook top
ssst geheimpje: het ís A. van Walsum helemaal niet... 't is dhr. B. Zwart! Van Walsum is nl helemaal niet dood!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
welk stuk onverlaat heeft de heer A. van Walsum een knal verkocht?
Ik was eigenlijk (tevergeefs) op zoek naar dat fragment waarin Aïsha's kwade geest werd uitgedreven en toen kwam ik deze aflevering tegen. Het is al weer 758 afleveringen geleden dat Babette ging studeren in Amerika en dat Duuk vertelde dat hij in Nebraska heeft gewoond.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:29 schreef Wup het volgende:
dank Iwan, wat leuk een Babette filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |