Vraag aan je buurman of hij zijn tuinsproeier de andere kant op zet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:02 schreef JoeKurr het volgende:
Heej, waar komt die bui ineens vandaan?
Het water komt hier in Gilze weer met bakken uit de lucht
Nu valt het wel mee, ik zag ooit een bliksemcomplex (1,5 jr geleden) op dezelfde site met 80.000+ strikes. Dat was in Tjechie, die ook een behoorlijk noodweer te verduren hadden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:59 schreef DemonRage het volgende:
Confetti op de bliksemradar:
[[url=http://www.blikseminslagen.com/vdh/resources/images/home/CenterPhoto1.jpg]afbeelding][/url]
Plaatje is link
Rond 18:00u? * DemonRage heeft geen bui gezien...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:04 schreef nozem het volgende:
Son en Breugel, het hoost hier ineens. Ik zie een geniepig ding op de radar. Zo hard heb ik het de afgelopen dagen nog niet zien regenen.
Ik moet maar eens nodig naar duitsland gaan verhuizenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Helga van Leur kondigt alweer wat nieuwe buien aan die met name het ZO gaan raken.
Overigens zit Duitsland nog te genieten:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet maar eens nodig naar duitsland gaan verhuizen
Ik werd er ook wakker van, schrok me echt de tering bij die eerste donderklap, ging echt zooo verschrikkelijk hardquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:49 schreef Frutsel het volgende:
god wat een onweer vannacht in Oldenzaal, Hengelo, Borne..
Lang geleden dat ik lag te trillen in me nest. Flits Klap, Flits Knetter, Flits Kaboem..... DONDER ROFFEL... etc etc... wat een lawaai vanaf 2 uur vannacht.
Schijnt dat Enschede en Almelo weer minder gehad heeft...
Niets gewend, zo te horen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik werd er ook wakker van, schrok me echt de tering bij die eerste donderklap, ging echt zooo verschrikkelijk hard
quote:
Dat is inderdaad heel grappig om zo te zienquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geweldig!
toch leuk om te zien hoe die bui zich vlak voor twente weer ontpopt....
Zeker wetenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geweldig!
toch leuk om te zien hoe die bui zich vlak voor twente weer ontpopt....
Verhaal? Komop vertel.. Je maakt mijn nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:11 schreef xippie het volgende:
[..]
Niets gewend, zo te horen.
Maar je kan er iig behoorlijk doof van woorden, bliksem ingeslagen +- 7 meter bij mij vandaan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |