heb je geen foto's?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:00 schreef flugeltje het volgende:
WOW.....
Het is inmiddels aardedonker hier... Niet te geloven. Dit heb ik écht nog nooit gezien...
Het was geen rolwolk voor zover ik kon zien, het was gewoon ineens aardedonker. Nu wordt het wat lichter maar begint het fiks te bliksemen. Echt om de paar seconden een ontlading. Lucht is nu gifgroen...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je geen foto's?![]()
vorig jaar zag ik de ' beruchte' rolwolk voor het eerst in mijn leventjuh![]()
Ik kan ook weer buiten kijken (voor zover de mist dat toelaat)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:15 schreef JoeKurr het volgende:
Hier is het weer voorbij, de werkplaats hier achter staat blank.
beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:21 schreef Weerman het volgende:
oh lol, flugeltje, heeft het ook geonweert?
Hoe wist je dan dat het hier zo tekeer is gegaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:27 schreef Weerman het volgende:
Nee jammer genoeg niet... Hoofddorp, bij Amsterdam.
Omdat ik overzicht heb in heel Nederland. Bijv: Me radar detectie / Bliksem detectie. Etc etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe wist je dan dat het hier zo tekeer is gegaan?
Ach so....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef Weerman het volgende:
[..]
Omdat ik overzicht heb in heel Nederland. Bijv: Me radar detectie / Bliksem detectie. Etc etc.
Ik zit op mijn werk in Tilburg-centrum en ik dacht even dat ik nachtwerk aan het doen was, zo donker was het.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:19 schreef Weerman het volgende:
Iemand die in Tilburg woont?
Net als gister, zware neerslag met onweer...
glashelder??? Of elders?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:49 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk in Tilburg-centrum en ik dacht even dat ik nachtwerk aan het doen was, zo donker was het.. We hebben een kleine lekkage hier, da's iets minder. Ik heb nog nooit zo'n donkere lucht gezien als daarstraks.
Was wel ff kicken hoor..... Ik heb het ook overdag nog nooit zó donker gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Nee wel in de buurt, aan de andere kant van het spoor
wat ik bedoel is het heftige gedeelte, gezien de radars zal het in apeldoorn nog wel gaan meevallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:10 schreef Weerman het volgende:
Nee hoor Party, komt nog.
Zie je wel...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:19 schreef Party_P het volgende:
Apeldoorn meldt onweer gerommel en het wordt inmiddels wat donkerder
Ah ik zie het al, dat wordt niksquote:Op maandag 2 mei 2005 21:50 schreef DemonRage het volgende:
Probeer anders de gratis radar ff:
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm
met dit beeld:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |