jah, wat valt er nog meer te verprutsen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij de klusprogramma's zie je ook 10 keer in een seizoen dezelfde soort klus voorbij komen.
En daarnaast leggen ze de klussen zo uit dat als jou situatie afwijkt van de gene die zij geschetst hebben je er niks meer van snapt als je zelf niet handig bent.
Je kunt je hele huis gaan doen op die manier maar dan ben je wel een paar seizoenen bezig.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:55 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jah, wat valt er nog meer te verprutsen...
Ja, kan ook de tuinman zijn, die klust soms ook in de tuin. Maakt ie bijvoorbeeld zo'n rare opklapbare tafel die dan te zwaar is om omhoog te trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
topic lezen, stond , maar dat was over die tuinman t zelfde...
---------
en dan gan we nu de... heg zetten...die.......zetten we op.......2 meter........afstand van.........de schutting, zodat...........
ergens is er een topic over, maar de secrch........doet t .............niet,
Ja en wat dacht je van die "Klussen" die ze tegen woordig hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 02:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik mag het van mijn vrouw niet meer kijken, ik erger me werkelijk groen en geel aan de sluik reclames. Ik ga er zelfs schreeuwend voor de tv van zitten.![]()
Nou ja sluik reclames, laat dat sluik maar weg.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |