Maar in die film e.a. wel bewezen imho over meer talent te beschikken dan Hugh Grant en wat andere acteurs die hier nog tussen staan.quote:Op zondag 22 mei 2005 03:30 schreef Georges het volgende:
En Jake Gyllenhaal? Wat doet ie er uberhaupt nog tussen, heeft een goede film gemaakt.
Ik vind de loting Oldman- Nicholson een veel grotere klapper eigenlijk...quote:Op zondag 22 mei 2005 03:30 schreef Georges het volgende:
Wel apart dat er mensen zijn die Spacey boven De Niro kiezen.
Spacey is een goed acteur maar heeft bij lange na niet het oeuvre van De Niro.
Smaken verschillen zeggen we dan maar.
Jack Lemmon? Some like it Hot, The Apartment, The China Syndrome, Glengarry Glen Ross, 12 Angry Men ('97), trek je allemaal niet?quote:
Ik vind die kop echt verschrikkelijk ja! Ik weet dat het verder niet aan de films ligt, maar er gaat gewoon een innerlijk alarm af als ik die kop zie. Tzelfde met cliniclown williams eigenlijk...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Jack Lemmon? Some like it Hot, The Apartment, The China Syndrome, Glengarry Glen Ross, 12 Angry Men ('97), trek je allemaal niet?
Zoals ik al zei: Kutuitslagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:40 schreef Dos37 het volgende:
Joe Pesci - Tommy Lee Jones 18 - 20
OMFG![]()
![]()
Tommy Lee Jones met zijn Men in Black
idd dit lijkt meer op de meest bekenste acteur dan op de beste acteur maarja dat zal wel vaker het geval zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |