Ik ga dan zeker weten mee doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef Steijn het volgende:
Ik heb alles even nagerekend en het is allemaal goed zo. De dollar is iets duurder uitgevallen dan ik gedacht had, maar dat gaat om minimale bedragen. kollie en Tjab krijgen nog geld terug omdat een deel van hun bestelling uitverkocht was. Bedankt voor de deelname allemaal en het goede verloop van de actie.Als ze weer leuke spullen hebben wil ik graag weer een actie organiseren.
Ik snap dus het hele punt niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef mic_forever het volgende:
hij gaat niet via Daar
het is alleen voor fokka's
waarom zou hij? Het is deze keer toch perfect gelukt? Waarom anders doen als het op deze manier al goed gaat. Snap ook niet dat je zo door blijft hameren op dat IA systeem.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:22 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik snap dus het hele punt niet.
Je zorgt er gewoon voor dat iedereen daar mag meedoen mits hij 250 posts hier heeft. Zo kun je alle "fokka's" eruit halen en blijft het lekker overzichtelijk dankzij het IA systeem.![]()
Voor welke prijs?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:33 schreef Avani het volgende:
Ik ben ook voor het systeem van Steijn. Dat werkt toch goed, waarom veranderen dan.
Bling bling slippers hebben ze tegenwoordig ook al.![]()
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het hier zit maar dit lijkt me toch best onduidelijk...........quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Voor welke prijs?
En ik vind dat Steijn het gewoon goed geregeld heeft en ik wil graag weer meedoen met een volgende actie, mensen die ontevreden zijn of liever IA gebruiken kunnen dat toch altijd zelf doen...
Je mailt, ik zet het zaakje in een Excelsheet, met Excel en PDF genereer ik automatisch de facturen, even rondmailen, geld overmaken, vinkje in het Excelsheet zetten, en de totale bestelling invoeren op de A&F site. Valt mee toch. Bovendien heb ik alles in eigen hand en dat geeft gewoon een goed gevoel, verder zit je met de beperking dat niet iedereen zomaar mee kan doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:05 schreef Stretto het volgende:
Ik weet niet hoe het hier zit maar dit lijkt me toch best onduidelijk...........
Althans dat is mijn 1e indruk![]()
Just checking........quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je mailt, ik zet het zaakje in een Excelsheet, met Excel en PDF genereer ik automatisch de facturen, even rondmailen, geld overmaken, vinkje in het Excelsheet zetten, en de totale bestelling invoeren op de A&F site. Valt mee toch. Bovendien heb ik alles in eigen hand en dat geeft gewoon een goed gevoel, verder zit je met de beperking dat niet iedereen zomaar mee kan doen.![]()
Ik had niet die 'eenvoudige', maar wel een van dezelfde prijs ($39.95 als we het over dezelfde hebben) en ik was iets van ¤53 kwijtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:57 schreef Steppingout het volgende:
Wat koste die polo's nou uiteindelijk per stuk? Gewoon de eenvoudigste, die gele bv.?
Bij een Dollarkoers van 0,7932.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik had niet die 'eenvoudige', maar wel een van dezelfde prijs ($39.95 als we het over dezelfde hebben) en ik was iets van ¤53 kwijt
edit: ik heb de factuur nog; ¤53,24 inclusief alle verzendkosten ed.
Ik was de mijne met de hand.. In lauw water.. En daarna gewoon uithangen.. Iig niet in de droger..quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
hoe wassen jullie je A&F polo's ? volgens de voorschriften? (koud)
Nee, staat er niet meer opquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:55 schreef Steppingout het volgende:
Heeft dit shirt ook een naampje op de site?
[afbeelding]
Gewoon 30 graden, bontewas en dan met zo'n speciaal wasmiddel voor donkere kleuren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:34 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
hoe wassen jullie je A&F polo's ? volgens de voorschriften? (koud)
polo's of je overhemden? of hebben ook de overhemden het voorschrift ze koud te wassen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gewoon 30 graden, bontewas en dan met zo'n speciaal wasmiddel voor donkere kleuren.
Beide, alleen op hogere temperaturen als het echt nodig is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:52 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
polo's of je overhemden? of hebben ook de overhemden het voorschrift ze koud te wassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |