Het lijkt mij dat als je alles gewoon betaald dat ze er geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef Iceflake het volgende:
Ik had een vraag over inkoopacties in het algemeen...krijg je er geen problemen bij de douane mee? (invoerrechten/authenticiteit etc?)
Ik niet, alles loopt leeg en er komt niets nieuws bijquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:53 schreef Avani het volgende:
Ik heb overigens nieuwe dingen gezien op de site.Het was alweer een verbetering al zeg ik het zelf.
![]()
je tekent voor het pakket, dus het is wel controleerbaar. De kans dat je een factuur achteraf krijgt van de doane is ongeveer 50%.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:21 schreef Molluck het volgende:
Steijn, je hebt nog niet geantwoord, maar toevallig sprak mijn vader vanmiddag met iemand van TPG. Die werkte op de afdeling pakketafhandeling van TPG en die vond jouw verhaal eigenlijk "onzin". In die zin dat het onmogelijk is dat de rekening later komt (Omdat jij altijd kan zeggen dat je het pakket niet gehad hebt.
De rekening voor de invoerheffingen krijg je pas maanden later, ik heb hem toevallig net gisteren binnen gekregen van een bestelling in maart. Overigens heb ik bij al m'n A&F bestellingen tot nu toe belasting moeten betalen.quote:Steijn, je hebt nog niet geantwoord, maar toevallig sprak mijn vader vanmiddag met iemand van TPG. Die werkte op de afdeling pakketafhandeling van TPG en die vond jouw verhaal eigenlijk "onzin". In die zin dat het onmogelijk is dat de rekening later komt (Omdat jij altijd kan zeggen dat je het pakket niet gehad hebt. Dat is oncontroleerbaar en niemand kan je dan nog dwingen die rekening te betalen) maar hij beaamde dat het goed mogelijk is dat zo'n pakket ergens doorheen glipt en dus zonder invoerkosten bij de ontvanger uitkomt
Dat geld van de douane doet mij niks. Dat mag je lekker in je eigen zak steken voor de moeitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:41 schreef Steijn het volgende:
Ik heb inmiddels de afrekening van de CC binnen, de wisselkoers is iets ongunstiger geweest dan ik ingeschat had maar het scheelt niet veel.Maar wat zullen we doen met FedEx en de douane? Is er niet een verjaring of zoiets, want als het zo door gaat heb ik in augustus pas zekerheid of de rekening ooit komt. Dat zou ik wel minder vinden.
Nee maar je wilt het ook een keer afgerond hebben he.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef ook_gek het volgende:
Dat geld van de douane doet mij niks. Dat mag je lekker in je eigen zak steken voor de moeite![]()
Voor mij is het afgerond tenzij je geld te kort hebt dan moet je me maar even mailenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee maar je wilt het ook een keer afgerond hebben he.
Als je er 1 besteld is het bagger veelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef tonks het volgende:
Vraagje, als je een shirt van abercrombie.com besteld he.. wat voorn kosten komen er dan nog bij? en hoeveel zijn die
tonks is ongeduldigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef tonks het volgende:
Vraagje, als je een shirt van abercrombie.com besteld he.. wat voorn kosten komen er dan nog bij? en hoeveel zijn die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |