Ik heb je vraag al eerder gezien en ik wil hem echt wel beantwoorden, maar ik weet het antwoord niet. Is er nou geen enkele man die Lacoste polo's en A&F draagt die deze jongen even helpt.quote:
niet echt insideinformation te noemen. ik ben er klant en zag zaterdag een reclamebordje staan van Abercrombie & Fitch met een tafel met Abercrombie kleding. toen ik het navroeg kon de verkoper nogal trots melden dat ze dat sinds kort verkopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:01 schreef RikDeMan het volgende:
Lovegrrl, heb je insideinformation soms? Hier in de stad zit ook een Newport Blue. Vond dat altijd een beetje een duffe winkel met alleen ruitjeshemden. Zit ik net op hun site te koekeloeren blijkt dat ze veel meer merken hebben dan Gaastra, Helly Hansen en McGregor. Moet ik dan binnenkort toch eens gaan kijken.
lijkt me nieuw want ze hadden het echt net binnen gekregen. wil het wel voor je checken?quote:
Dude... neuk je soms ook met thom broekman?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Guusie het volgende:
Ik zag ook een aantal overhemden in de winkel Thom Broekman liggen van A&F!
Ik ook nooit... Hoewel ik er niet vaak kom, vind NPB beetje een boutwinkel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
hier in Groningen zit ook een Newport Blue, maar heb er tot nu toe geen Abercrombie and Fitch gezien. moet binnenkort maar ff kijken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef Speth het volgende:
[..]
Dude... neuk je soms ook met thom broekman?
[..]
Ik ook nooit... Hoewel ik er niet vaak kom, vind NPB beetje een boutwinkel.
Volgens mij staat de herfstcollectie nu al (deels) online, of niet? Ik kreeg gisteravond een mailtje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:02 schreef Avani het volgende:
Eind augustus hebben ze denk ik wel de herfstcollectie, althans dat lijkt mij wel logisch.
Wat is die 3de voor modelquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Volgens mij staat de herfstcollectie nu al (deels) online, of niet? Ik kreeg gisteravond een mailtje.
Anyway, ik vond er wel een aantal leuke dingetjes tussen staan... En laat mijn schoonmama nou net in Amerika zitten![]()
. A.s. woensdag wordt netjes bij mij afgeleverd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor vriendje
[afbeelding]
[afbeelding]
In europa kan je het zeer sporadisch aantreffen in bepaalde winkels, zoals america today, en dan is 't vaak alleen de dumpzooi die ze niet kwijt konden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:49 schreef MaRySe het volgende:
Verkopen ze dit ergens in Europa of alleen Amerika?
Ik bedoel niet Nederland, maar gewoon Europaquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:52 schreef Speth het volgende:
[..]
In europa kan je het zeer sporadisch aantreffen in bepaalde winkels, zoals america today, en dan is 't vaak alleen de dumpzooi die ze niet kwijt konden.
Maar volgens mij heb ik deze vraag nou al 10x beantwoord...
Het zal ongetwijfeld te vinden zijn in bepaalde winkels, echter waarschijnlijk overal even sporadisch als hier. In grote steden heb je denk ik nog het meeste kans.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Nederland, maar gewoon EuropaVoor als ik op vakantie ga
quote:
Het is gewoon een normaal modelquote:
in Parijs ben ik in een winkel geweest met veel Abercrombie.. dus ik denk idd gewoon de grote stedenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Nederland, maar gewoon EuropaVoor als ik op vakantie ga
Same herequote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:15 schreef TheVotary het volgende:
NPB Nijmegen ook niet. Heb het nog gevraagd, maar kreeg niet echt de indruk dat het eraan zat te komen. Scheen erg moeilijk te zijn om dat naar Europa te halen. Dat werd mij verteld. Merk was wel bekend bij de verkoper.
Aanvulling; A&F wordt niet verkocht in Enschede bij Newport Blue. Vreselijk stugge verkoper ook. Was te beroerd om uit z''n stoel op te staan. Had er nog nooit iets gekocht en ga dat nu zeker ook niet doen!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:52 schreef RikDeMan het volgende:
Lovegrrl, het zou wel handig zijn als je het wilt checken inderdaad. En even navragen of alle filialen dan meedoen.
Ja vuile kut verkoopers zijn datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef RikDeMan het volgende:
[..]
Aanvulling; A&F wordt niet verkocht in Enschede bij Newport Blue. Vreselijk stugge verkoper ook. Was te beroerd om uit z''n stoel op te staan. Had er nog nooit iets gekocht en ga dat nu zeker ook niet doen!!!
Ik heb ze in het verleden wel een keer gemaild. Je kunt internetbestellingen ook bij hun (VS adres) laten bezorgen en dan sturen ze het door naar Nederland. Het scheelt een hoop geld, maar ja of het zo veilig is ivm je creditcardgegevens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:09 schreef schatje het volgende:
Wie heeft er weleens van de Huifkar gehoord?
Voor de geïnteresseerden: klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |