^^ With stupidquote:Op maandag 2 mei 2005 21:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik dacht precies hetzelfde toen ik het zag
![]()
quote:
Jij had haar adres al.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Phatzak het volgende:
Hej OPM, er is toch niets mis met die foto's van jou? Je hebt geen scheve bek ofzo![]()
Maargoed, als jij niet op het forum met je porum wil dan is dat ok, laat ons dan wel gewoon fotograveren op meets. Zetten we die gewoon niet online
Boeiuh borsten, lulquote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij had haar adres al.Ik vat hem nog steeds niet eigenlijk........
Anyone care to explain?
Het stond er zo klein in sub dat het op borsten leek, voor iemand die het adres al kent natuurlijk niet. Die leest gewoon Voorletter - Achternaam @ providerquote:
Puberquote:Op maandag 2 mei 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Het stond er zo klein in sub dat het op borsten leek, voor iemand die het adres al kent natuurlijk niet. Die leest gewoon Voorletter - Achternaam @ xs4all
quote:
quote:Dat Toekan van der Valk gebeuren is dus gewoon zelfde afslag als gister, onder de A2 door en dan zien we het vanzelf wel staan aan ons linkerzijde toch
Dezelfde plek ongeveer waar we gisteren hebben gemeet, de harde kerners zeg maar.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe en waar we afspreken is mij nog niet duidelijkgewoon in Veenendaal elkaar opzoeken dan maar
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij had haar adres al.Ik vat hem nog steeds niet eigenlijk........
Anyone care to explain?
Waar de rook opstijgt en de rubberdeeltjes wegvliegenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe en waar we afspreken is mij nog niet duidelijkgewoon in Veenendaal elkaar opzoeken dan maar
Puberclubquote:
Maakt nix uit toch, Martie had het beloofdquote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]We zijn geen pubers meer toch?
![]()
[..]maar dan links inderdaad ipv rechts. Na 75 meter kan je weer linksaf de parkeerplaats op.
Ik probeer dit nu wel allemaal zo te regelen maar ik weet helemaal niet of die MF groep het er mee eens is?![]()
vrij weinig eigenlijk maar ik ga niet via Vianen naar Veenendaalquote:Op maandag 2 mei 2005 21:35 schreef Phatzak het volgende:
Dezelfde plek ongeveer waar we gisteren hebben gemeet, de harde kerners zeg maar.Afslag 11 van de A2 - Vianen? Zegt dat je wat
Uit welk dorp kom je ook alweer?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vrij weinig eigenlijk maar ik ga niet via Vianen naar Veenendaal
Martie mag het gewoon lekker gaan regelen.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:35 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Maakt nix uit toch, Martie had het beloofdEn anders proberen wij gewoon aansluiting te vinden. Alleen nog zien te vinden waar ze langs knallen. Als er opeens 30 motoren langs komen gaan wij gewoon de oprit op
Ik wist het nietquote:Op maandag 2 mei 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Arnhemdus ik zie jullie daar wel
![]()
Lees nog eens en zet dan die gekneusde bril wel op je knar.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat las ik nou?? kon je alweer niet meekomen op een meeting
![]()
die boer met die ZX6Rquote:Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wist het niet
Wie woonde er dan in Beesd
Of werk je daar
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Lees nog eens en zet dan die gekneusde bril wel op je knar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |