Je hebt een paar platen van Evol Intent gemist. Ik kon mijn sluitspieren nog maar net bedwingen van genot!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
PRSPCT was 10 keer beter dan de laatste ML. Op Dylan na dan.
Godverdomme.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:54 schreef R2cksson het volgende:
Je hebt een paar platen van Evol Intent gemist. Ik kon mijn sluitspieren nog maar net bedwingen van genot!
Wat denk jequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef phreaky_professor het volgende:
BLACK SUN EMPIRE | BIBELOT | 17 JUNI
Supported by Josh Hill en ondergetekende. Wie komt?
He ff een vraag;quote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef reem het volgende:
Donderdagavond fckn wckd* @ bootleg dj cafe rotterdam
a.s. donderdag (morgen dus): fckn wckd crew @ bootleg café rotterdam.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:22 schreef H-blast het volgende:
[..]
He ff een vraag;
Me vrienden willen is naar een cafe in rotterdam waar ze DnB draaien. Zijn die er?
Dus geen discotheek, echt een cafe/kroeg.
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef phreaky_professor het volgende:
BLACK SUN EMPIRE | BIBELOT | 17 JUNI
Supported by Josh Hill en ondergetekende. Wie komt?
quote:
Ik gaf antwoord op de vraag 'wie komt?'quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:41 schreef phreaky_professor het volgende:
dat zegt ze niet.
Dat verklaart alles.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op de vraag 'wie komt?'
Hoe kom je aan dat nummer?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:22 schreef WeirdMicky het volgende:
A. Mav & Tyrah Morena_Me Against The Machine
Dit nummer is te relaxed
In nieuwstaat koop ik ze eigenlijk altijd voor 10 euro.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Wat is eigenlijk een normale prijs voor een 12" met twee nummers. Er was hier laatst een platen beurs en die waren allemaal tussen de 12 en de 20 euro, dat vind ik wel erg veel
Haha, thanks matequote:Op zondag 29 mei 2005 15:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat nummer?![]()
Lekker rollende beat zit er ook in!
Die gast is gewoon een in Nederland wonende Belg!
[afbeelding]
Teebee is relaxedquote:Op zondag 29 mei 2005 22:43 schreef fre4knc het volgende:
Aanstaande zaterdag komt Teebee in Groningen!![]()
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |