Zo jaloers ... ik kan alleen naar Radar kijken via de antennequote:Op maandag 2 mei 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ga ik Pat's Life kijken of Bekend en Bekenen
quote:
Ik had 't ook wel geweten... gewoon feesten ... niet te laat weer terug en dan om 7 uur weer (een beetje brak misschien) weer opstaan...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:45 schreef bar_rel het volgende:
Ga ik :
God, nu maak je me weer aan het twijfelenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik had 't ook wel geweten... gewoon feesten ... niet te laat weer terug en dan om 7 uur weer (een beetje brak misschien) weer opstaan...
ik heb het een stukkie gezien... ik vindt haar toch een irritant wijf...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ga ik Pat's Life kijken of Bekend en Bekenen
gewoon gaan, niet denken maar doen...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
God, nu maak je me weer aan het twijfelen
Ga nu maar... neem aan dat je haar weer aangegroeid is, dus je hoeft je nergens voor te schamenquote:Op maandag 2 mei 2005 20:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
God, nu maak je me weer aan het twijfelen
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ga nu maar... neem aan dat je haar weer aangegroeid is, dus je hoeft je nergens voor te schamen
Ik praat je morgen wel bij over wat hier op 't forum gebeurd is
Patty!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu Patty, Sylvana, Wilma of Irene?
Nou en? Dan maak je van die onbekenden toch bekenden ?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:55 schreef bar_rel het volgende:
Maar dan kom ik binnen en zie ik geen bekende
dan moet je het gelijk op een zuipen zetten....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:55 schreef bar_rel het volgende:
Maar dan kom ik binnen en zie ik geen bekende
Ja ik weet dat er 90 bekende tussenlopen maar kom opquote:Op maandag 2 mei 2005 20:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nou en? Dan maak je van die onbekenden toch bekenden ?
Bleh, dat vind ik zo'n kutprogramma ... jammer dat ze Win 't en in 't eraf gedonderd hebben... dat vond ik nou wel weer leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |