Blowen, stoer?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:41 schreef Skv het volgende:
Daar komt bij dat blowen stoer is.
Ehm, diagnoses werden toch sowieso niet op prijs gesteld, grappig of niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we alle grappig (...) bedoelde diagnoses en tips achterweg laten?
Dank!
quote:Diagnoses die door users worden gesteld, vinden we niet gepast. Daarvoor kun je terecht bij professionals
Wat je hebt? Je hebt iig geen zelfvertrouwen of mischien negatief zelfbeeld. Daardoor stoot je mensen als het ware af, gevolg, eenzaamheid.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:21 schreef Perrow het volgende:
[..]
Nu ik in het tweede leerjaar zit voel ik me harstikke eenzaam, nooit is er iemand die mij belt om af te spreken of die mij meevraagt. Als iemand tegen me praat krijg ik vaak hartkloppingen en krijg het superwarm. Ook kom ik niet goed uit me woorden en kom een soort van adem te kort. Hier had ik nooit last van, maar nu wordt het echt te erg. Wat heb ik?![]()
Maar op school lul ik echt met iedereen, maar als ik thuis ben zit ik alleen maar achter de PC.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Caelo het volgende:
zoals de meeste dacht ik zo ook over mijzelf..
ik deed niks meer zat gewoon thuis achter de pc maarja dit ging over jou
ehh wat ik heb gedaan is gewoon elke maand 3 dingen die je aan jezelf wilt verbeteren in je hoofd stampen en er dan die hele maand aan werken nergens anders aan.. ik moet zeggen na 3 jaar ben ik er zelf ook nog mee bezig maar het helpt echt. geen beginnend minderwaardigheids complex hier niet meer iig
Spreek dan eens af met mensen van school als je vrij bent, of ga op een sport of andere hobby.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:17 schreef Perrow het volgende:
[..]
Maar op school lul ik echt met iedereen, maar als ik thuis ben zit ik alleen maar achter de PC.
G) Typische Fokkerquote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef amaranta het volgende:
Omdat jij het bent, mag je zelf kiezen:
A) Een aansteller
B) Borderline
C) Schizofrenie
D) Post Natale depressie
E) Syndroom van Asperger
F) Autisme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |