quote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef TheSeeker_NL het volgende:
je begint een kluizenaar te worden, maar het is nog niet te laat! ga naar buiten! zoek een sport... wees cool, ga roken en met mensen praten!
Op dit soort reacties zit ik dus echt niet te wachten.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef TheSeeker_NL het volgende:
je begint een kluizenaar te worden, maar het is nog niet te laat! ga naar buiten! zoek een sport... wees cool, ga roken en met mensen praten!
quote:Voornaam: Perry
Achternaam: -
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1980-12-12
Opleiding: Student
Beroep: Student
Hobbies/interesses: FOK
Dat is fake.quote:
tja je bent echt niet de engiste puber die daar last van zal hebben mischien word je wel gewoon verlegenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Perrow het volgende:
Laat maar, dit had ik wel verwacht. Het viel te proberen, ik zit hier enorm mee en het beinvloed me hele leven.
Je bent veertien. Frigging veer-tien.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Perrow het volgende:
Laat maar, dit had ik wel verwacht. Het viel te proberen, ik zit hier enorm mee en het beinvloed me hele leven.
En dat gaat OVER. Zo was ik vroeger ook. Het gaat over, echt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef Perrow het volgende:
Ik denk altijd van: Vanaf morgen ga ik met iedereen praten enzo, en op school gaat dat ook gewoon harstikke goed. Maar als iemand met me praat kan ik ook nooit iemand recht in zijn ogen aankijken, ik denk dat het vooral komt omdat ik ontzettend onzeker bent.
Laat het nooit zo ver komen TS,quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je bent veertien. Frigging veer-tien.
Get a grip. Als het niet lukt kun je altijd nog Gothic worden.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen later wel met mij om willen gaan. Ik zie mezelf al zitten op zo`n studentenkamertje.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:28 schreef nozem het volgende:
[..]
En dat gaat OVER. Zo was ik vroeger ook. Het gaat over, echt.
ja preciesquote:Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Blowen wil inderdaad wel eens helpen als je 14 bent.
Een slechter advies had je eigenlijk niet kunnen geven.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Blowen wil inderdaad wel eens helpen als je 14 bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |