Nuek weet nog niet dat KLU blijft?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:37 schreef Nuek het volgende:
Kan er geen topic blijven bestaan door het hele jaar waar meubels opgeknapt worden? Ik vind het echt hartstikke leuk nl.
'MEDje' is eigenlijk te weinig eer, het was een hele leuke MED, kijk maar even!quote:Het Klusforum is begonnen als een ludiek forum. Dat zou dus betekenen dat aan het einde van de Meimaand het fprum zou worden opgedoekt. Maar.... Hij blijft!!!! Het blijkt zo'n succes te zijn dat het zeer zeker bestaansrecht heeft op FOK!.
Even offtopic, maar ik heb 3 photobucket accountsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:18 schreef Oblivion het volgende:
Helaas even geen foto's meer, want ik heb mijn limiet bij photobucket overschreden...![]()
Met alle respect -ik zou het niet kunnen- maar dat hart is op z'n kop gezien net een reet die doet waar reten goed in zijn...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef Nuek het volgende:
Ik heb mijn tafel opgeknapt/geairbrushed en ben nu bezig met een tijschriftenbakkie
Resultaat:
[afbeelding]
De stoel staat boven op zolder...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef ParanoidEv het volgende:
*kickje* Waar blijven de updates?
Ik weet niet waar jouw reet goed in is. Iets gedetailleerder svpquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Met alle respect -ik zou het niet kunnen- maar dat hart is op z'n kop gezien net een reet die doet waar reten goed in zijn...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Vrijdag ga ik ook meedoen met meubels verbouwen! Als het lekker weer is dan. Ik heb een eetkamertafel, stoelen en een heel schattig oud theekastje die allemaal geverft gaan worden. Omdat mijn inrichtig een beetje vreemd en bizar moet worden, wil ik het blad van de eetkamertafel zwart/wit geblokt maken, geen strakgetrokken vakjes maar wat bumpy. Daaromheen een paarse rand, en de poten paars met rode strepen. En de rest bijpassend natuurlikjk.
Dit klinkt heel spannendquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Vrijdag ga ik ook meedoen met meubels verbouwen! Als het lekker weer is dan. Ik heb een eetkamertafel, stoelen en een heel schattig oud theekastje die allemaal geverft gaan worden. Omdat mijn inrichtig een beetje vreemd en bizar moet worden, wil ik het blad van de eetkamertafel zwart/wit geblokt maken, geen strakgetrokken vakjes maar wat bumpy. Daaromheen een paarse rand, en de poten paars met rode strepen. En de rest bijpassend natuurlikjk.
Lijkt net een schijtende reet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw reet goed in is. Iets gedetailleerder svpHij's nu afgelakt en staat geweldig in mijn woonkamer.
Bedankt. Ik zou nu al willen beginnen maar 'n vriend moet even uitleggen hoe de schuurmachine werktquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Nuek het volgende:
[..]Cool!
Succes ermee ook!
Ik ben zo net begonnen met een 25 jaar oud beuken keukenkastje die parelmoer moet worden met cherries erop
Veel goeie tape kopen om alles netjes af te plakken en strak af te lakkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zou nu al willen beginnen maar 'n vriend moet even uitleggen hoe de schuurmachine werktDat kastje van jou zou ik ook graga willen zien, klinkt leuk.
Bluezz: Jaaa ik ben benieuwd wat het gaat worden ookOf het gaat heel mooi worden of een ramp.
quote:
Mijn dank.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef Rio het volgende:
Dat was nu ook weer niet de bedoeling. Zoals ik in het prille begin al aangaf: ik zou het zelf niet kunnen. Dat had je als compliment kunnen opvatten.
Persoonlijk opvatten vind ik overigens wat overdreven. Ik zeik je toch niet af? Het gaat om je tafel, niet om jou en was bovendien goed bedoeld hoor. Maar ik zal je theekransje verder niet verstoren.
Nou het verven vond ik heel leuk, maar het schuren van de poten was vreselijk! Die moesten dus met de hand.. Arg!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:25 schreef Oblivion het volgende:
Heel mooi gedaan, ParanoidEv!
Zeker wel een geduld gedoetje om te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |