quote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kaart van hem gehad, en vlak naast hem gezeten.
Het leven is zo slecht nog niet, QyRoZ.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik snap het niet meer.
De vliegende panters?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef Bupatih het volgende:
Auticia![]()
![]()
De Vliegende Panters?
Ik vind ze geniaal
This is whatever you want it to be.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Ja, dit is SHO geen blauwe-mannetjes-verhalen-reeks
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:19 schreef Christine het volgende:
Nouja, waarschijnlijk is iedereen gewoon aan het lunchen, Auticia
Zoals daar zijn?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
De vliegende panters?
Waar zit jij op te doelen?
Waarschijnlijk zit ik er ook helemaal naast. Een hersenfactuur kan het ook geweest zijn, anyways, totaal niet boeiend.quote:
Toevalligquote:
Oe!quote:
Dat "Waar zit jij op te doelen" sloeg toch op de laatste show van De Vliegende Panters (De Grote Drie)?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:33 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik er ook helemaal naast. Een hersenfactuur kan het ook geweest zijn, anyways, totaal niet boeiend.
Ik ken de Grote Drie niet, wel de eerste 2. En Daar Vliegende Panters.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat "Waar zit jij op te doelen" sloeg toch op de laatste show van De Vliegende Panters (De Grote Drie)?
En mijn "Zoals daar zijn?" sloeg daar ook op.
Ik krijg er honger vanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oe!.
Ik zit nog te knabbelen aan mijn crackers met kaas en (veel) mosterd.
Misschien kunnen jullie anders ophouden met de inside-jokes die jullie zelf niet eens snappenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat "Waar zit jij op te doelen" sloeg toch op de laatste show van De Vliegende Panters (De Grote Drie)?
En mijn "Zoals daar zijn?" sloeg daar ook op.
Ja, juf.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie anders ophouden met de inside-jokes die jullie zelf niet eens snappen
ZOWIEE snapt ze wel, denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie anders ophouden met de inside-jokes die jullie zelf niet eens snappen
Zei iemand "De Grote Drie" ??quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ken de Grote Drie niet, wel de eerste 2. En Daar Vliegende Panters.
Amsterdamquote:
SEX en Hype?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ken de Grote Drie niet, wel de eerste 2. En Daar Vliegende Panters.
Ja, zo rond 12 uurquote:
Wat johquote:
Neequote:
Oh. Die ken ik nietquote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Amsterdam
en een paar nummer van hun nieuwe album
Daaromquote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat joh
Er is niks mis met DVP
Al is die show wel de slechtste
Ik pies werkelijk waar bijna in mijn broek van het lachen. In walibi!, maar we moeten er mee ophouden van Chr.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SEX en Hype?!!!!!
Tuinbouw, landbouw, Veeteelt en Visserij
Dikkie Dik.
Anne Frank-rap.
Kumbajee.
Vrij als een eend.
etcetera, etcetera!!!!
Nee hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Die ken ik niet
Moet ik me nu schamen?