Ja precies.. omhoog schieten met druppels werkt nooit lekker.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik hoop dat het droog is zaterdag
Mooiere foto's dan!
Mijn punt precies!!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik hoop dat het droog is zaterdag
Mooiere foto's dan!
Ik trek alle druppels naar me toe... maar waar ik me ook wel zorgen over maak is de windkracht 5 voor Cho...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Dope_Nexium het volgende:
di wo do vr za
Zonneschijn (%) 30 20 20 20 20
Neerslagkans (%) 80 80 80 80 80
Neerslaghoeveelheid (mm) 5 2-5 3-6 3-6 3-6
Minimumtemperatuur (ºC) 10 8/11 5/8 5/8 5/7
Middagtemperatuur (ºC) 17 13/15 11/14 11/14 11/14
Windrichting W NW W NW NW
Windkracht (bft) 4 5 5 5 5
ik geloof dat die 80 al gepost was, maar t ziet er lekker uit ja.. Denk dat Cho wel droog blijft, die springt tussen de druppels door, maar surfer... oei!
quote:
Soms is IQ niet te metenquote:
600 layersquote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat filmpje van Forza![]()
Ik ga zoooo'n coole auto maken
Lachen he? Het is ECHT helemaal je eigen auto, geen tweede van te vinden!!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
alleen dat lijkt me al cool.... dat pimpen van de auto'squote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
eeeuuhhh...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms is IQ niet te meten,......... wist je dat ?
laat je dan wel iets voor hem over? want als je dat grote ronde hoofd van je ziet lijkt het alsof de rest van den haag pech heeft.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
eeeuuhhh...![]()
![]()
![]()
Ga nou maar eten, want als je beenomvang met een - begint, wordt je ook niet vrolijk van![]()
quote:
GEWELDIGE FOTO!quote:
Deze foto gaat opzeker in zijn fotoboekquote:
wat een coole software is dat van de Hema zegquote:
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat een coole software is dat van de Hema zeg![]()
kan je echt wel iets moois van maken
of met een foto van de kleine Ernesto die nu in je buikje groeitquote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.
Ik wil eigenlijk eindigen met een foto met Daan en mijn buikje
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
eeeuuhhh...![]()
![]()
![]()
Ga nou maar eten, want als je beenomvang met een - begint, wordt je ook niet vrolijk van![]()
anders lees je de zin in 1x goedquote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.
Ik wil eigenlijk eindigen met een foto met Daan en mijn buikje
die tietenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderen
stttt....quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of met een foto van de kleine Ernesto die nu in je buikje groeit![]()
en dan: to be continued.....
Maar het blijft een lekker dingquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderen
Op het schoolpleintje aan de overkant. Dat ballendingquote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
Cool die foto![]()
Maar wat is dat op de achtergrond joh ... ik heb zitten kijken maar echt geen idee
Ach die paar kilootjes erbij zie je toch niet bij jequote:
ahhaaa...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op het schoolpleintje aan de overkant. Dat ballending
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach die paar kilootjes erbij zie je toch niet bij je
Precies, even wat kallorietjes verbrandenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!
Die is niet te genieten., maar daar kom je straks wel achterquote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ahhaaa...
Hoe is het met de pik vandaag
kaasquote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
Cool die foto![]()
Maar wat is dat op de achtergrond joh ... ik heb zitten kijken maar echt geen idee
Ik vind het echt zo'n reklame foto idd voor kaasquote:
Gijs, we hebben lol gehad tot aan de Belgisch grens met jou uitspraakquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!
Ster .... dikke kut shaka!!!quote:
He lekkerquote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die is niet te genieten., maar daar kom je straks wel achter
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, we hebben lol gehad tot aan de Belgisch grens met jou uitspraak
dikke mensen zijn altijd gezelligquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
eeeuuhhh...![]()
![]()
![]()
Daarom kan ik uren met je door brengenquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAAHAquote:
Hoor ik daar het geluid van brekende botten?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je straks een echte baard krijgt kan je je plak sik verwijderen
Geen idee....quote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoor ik daar het geluid van brekende botten?
Op je vrouw!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee....Op wie ben je gevallen dan ?
Als je binnen kwam op KS.....quote:
Weet je nog dat je dat: Pom pom poooom pom pom...quote:
lieve schat dat is allang verdwenen.. hij heeft nu een hoofd als een ballonquote:Op maandag 2 mei 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]Domme olifant
Als je straks een echte baard krijgt kan je je plak sik verwijderen
Is zijn plaksnor wegquote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
lieve schat dat is allang verdwenen.. hij heeft nu een hoofd als een ballonhete lucht dat is...
![]()
Echt.. stelletje magere kleine mannetjes die iedere ochtend dat bol tunetje neuriede..quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weet je nog dat je dat: Pom pom poooom pom pom...
Daar werd je zo schijt ziek van....![]()
lol ja, je kent dat liedje toch wel.. een nederlandse amerikaan ; ging toch zoiets van zijn hoofd is net een luchtballon ik wou dat ik er mee vliegen konquote:Op maandag 2 mei 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is zijn plaksnor wegOhjee,...... een ballon ??
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt.. stelletje magere kleine mannetjes die iedere ochtend dat bol tunetje neuriede..![]()
En een lol dat ze hadden!!
Fucking kabouters.
?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jade EmpireHeerlijk zo'n spel dat je zo heilig als Jezus himself kan zijn
![]()
Geen ideequote:Op maandag 2 mei 2005 14:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol ja, je kent dat liedje toch wel.. een nederlandse amerikaan ; ging toch zoiets van zijn hoofd is net een luchtballon ik wou dat ik er mee vliegen kon![]()
Hahahahaha... gijs.. als ik die tune nu op de radio hoor moet ik nog aan die momenten denkenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Echt.. stelletje magere kleine mannetjes die iedere ochtend dat bol tunetje neuriede..![]()
En een lol dat ze hadden!!
Fucking kabouters.
Ik denk ALTIJD aan B als ik iets bij Bol.com koop, bestel, pre-order,... op de site surft, reclame hoor etc etc... tot in het bejaardenhuis toe denk ik !quote:Op maandag 2 mei 2005 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha... gijs.. als ik die tune nu op de radio hoor moet ik nog aan die momenten denken![]()
... die tijden
Speel jij een ander spel ofzo?quote:
sure, dek jezelf maar inquote:
Ik ook inderdaad.. ie-de-re klote keer dat ik reklame van bol.com zie...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha... gijs.. als ik die tune nu op de radio hoor moet ik nog aan die momenten denken![]()
... die tijden
gEEN IDEEquote:Op maandag 2 mei 2005 14:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol ja, je kent dat liedje toch wel.. een nederlandse amerikaan ; ging toch zoiets van zijn hoofd is net een luchtballon ik wou dat ik er mee vliegen kon![]()
Dek mezelf maar inquote:Op maandag 2 mei 2005 14:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
sure, dek jezelf maar inIk neem de verantwoordelijkheid wel hoor
blijven jou botjes heel
![]()
Het is een leuk spel maar je opmerking snap ik niet echt... beetje overdrevenquote:
Nou idd... ELKE keer ja..quote:Op maandag 2 mei 2005 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad.. ie-de-re klote keer dat ik reklame van bol.com zie...
Narren inderdaad
Zelfs dat mis ik
Hoezo dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een leuk spel maar je opmerking snap ik niet echt... beetje overdreven
aha,... lees hem nu pas goedquote:Op maandag 2 mei 2005 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo dan?De Open Palm way is duidelijk een pad van goedheid.
quote:'Gebroken been of niet, spelen zal je'
2/5/2005 15:05
Met ontslag van trainer Jos Daerden wilde de leiding van Bergen de discipline aanhalen. Maar daar gingen ze misschien wel iets te rigoureus mee om.
Dat ondervond Alain Behi zaterdag. De Franse middenvelder strompelde tijdens de wedstrijd tegen GBA van het veld. De clubarts constateerde een gebroken scheenbeen, maar een wissel zat er niet in. Behi werd gewoon het veld weer ingestuurd.
Het bleef niet bij dit voorval voor de ongelukkige Behi, die na afloop ook nog eens op de verkeerde parkeerplaats terechtkwam. Huilend belde hij zijn ploeggenoten op, maar veel reacties kreeg hij niet. Alleen Philippe Billy was bereid te helpen.
Uiteindelijk was er wel een meevaller voor Behi. De middenvelder blijkt zijn been niet te hebben gebroken. Er is 'slechts' sprake van een barst in het scheenbeen.
uhm tja ik had een hele theoriequote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dek mezelf maar in![]()
Waar heb je het over
Gijs.. inderdaad.... bij geen enkele "grap" heb ik ook maar een beetje mijn mondhoeken bewogen.... echt GEEN 1.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
Dat F5'en, en dan flauwe IT humor lezen tijdens de downtime
Moest toch lachen dat ie huilend zijn teamgenoten opbelde omdat ie op de verkeerde parkeerplaats stond en niemand kwam die neger helpenquote:Op maandag 2 mei 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat niet boeiend vinden.
Stink voetballers.
Geloof toch niet altijd in brute kracht joh,........quote:Op maandag 2 mei 2005 16:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
uhm tja ik had een hele theoriemaar ben ik tijdens die downtime vergeten
blond he. Maar iig iets met dat jij dan vrij bleef van evt "beledigingen" naar dope, en je botjes dus heel bleven.
![]()
Ik heb het niet gelezen !quote:Op maandag 2 mei 2005 16:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moest toch lachen dat ie huilend zijn teamgenoten opbelde omdat ie op de verkeerde parkeerplaats stond en niemand kwam die neger helpen![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof toch niet altijd in brute kracht joh,........Mario wint ook altijd van Donkey Kong
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
Vreselijk idd,.......... ! En dan nadenken wat er nou weer met die kutserver is enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
Een neger met een wit vel in zijn handquote:
quote:
Belgische grens oooookquote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, we hebben lol gehad tot aan de Belgisch grens met jou uitspraak
Vond `m wel leukquote:Op maandag 2 mei 2005 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
thats more like it...quote:
Hey dat ben ik op een goede dag!!!quote:
hihi, zo schattig ben ik niet hoorquote:
hij was gebannend toen hij weg gingquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Bastard het volgende:
Strol zal ook niet ff zeggen dat ie vertrekt ofzo he
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Bastard het volgende:
Ik vind strol een hoer!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef Bastard het volgende:
Zaterdagquote:
Zekerrrsssquote:Op maandag 2 mei 2005 18:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik zeg auwhttp://www.compfused.com/directlink/752/
[afbeelding]
Ik heb er zin in !!quote:
Aanhang komt mee... allebeiquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er zin in !!Quin wilde geloof ik weten of je aanhang meenam ?
quote:
Ik jas 'm er zo doorheenquote:
Eeeeerm... ik heb het over zaterdag, het springen met de Gijsjes en het etentje...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Mail quin even ivm de reservering pjee !
Je hebt het toch over eten toch ??
Ja ik ook vlegelquote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeeeerm... ik heb het over zaterdag, het springen met de Gijsjes en het etentje...
Cinnamongirl en QueenR natuurlijk, wie de fuck denk je dat ik anders als dates meeneemquote:Op maandag 2 mei 2005 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook vlegelDus 3 man erbij
? Wie in Godsnaam ?
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cinnamongirl en QueenR natuurlijk, wie de fuck denk je dat ik anders als dates meeneem
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cinnamongirl en QueenR natuurlijk, wie de fuck denk je dat ik anders als dates meeneem
quote:
Dat moest je om 14:00u al toen je wegging. Heb je trouwens dan wel lang volgehoudenquote:
Ik ga met dribbel spelen zaterdagquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef Bastard het volgende:
Zo'n bal aan een werpstok gehaald.. lekker makkelijk 150 meter gooien er mee, en die hond is niet moe te krijgen
komt daantje ook mee?quote:
Nee, sorryquote:
Neequote:
Of jij neemt die stok meequote:
Gijs met hoeveel man kan je eigenlijk tegelijk gamen ?quote:
8quote:Op maandag 2 mei 2005 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs met hoeveel man kan je eigenlijk tegelijk gamen ?
8.. net zoveel als in PGR2 dus..quote:Op maandag 2 mei 2005 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs met hoeveel man kan je eigenlijk tegelijk gamen ?
Ohja, shipsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jaJa ze mag niet meer op het strand he..
Serieus... must see..quote:Op maandag 2 mei 2005 20:02 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/download_8630.shtml
Forza Pro racer filmpje...
Heb jou zelden zo enthousiast gezien over een game Gijsquote:
Gijs ik hype niet.. dit is echte shit.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jou zelden zo enthousiast gezien over een game GijsHeeeerlijk om je te zien hypen
keertje strand met mooi weerquote:Op maandag 2 mei 2005 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NeePapa en mama willen ook even vrij(en)
Maar je kan hem wel eens komen bekijken toch !
Voor Surfer..... wordt wel een hele grotequote:Op maandag 2 mei 2005 20:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
keertje strand met mooi weersamen een reuzekasteel bouwen
misschien heeft een duitser wel een flinke kuil achtergelaten, dan halen we het wel om hem in een dag te begraven....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor Surfer..... wordt wel een hele grote
doet mee....quote:
Ach dat heeft geen nut....... cookiesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:36 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat ik mijn thuis account maar even ga uitloggen
die vent heeft echt grote voetenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:53 schreef QueenR het volgende:
anders of niet, zie ik dit toch liever
[afbeelding]
quote:
tja, veel meer valt er niet te zienquote:Op maandag 2 mei 2005 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
tis maar waar je naar kijkt, wasme nog niet opgevallen...
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef -Struikrover- het volgende:Ik mag op sollicitatie gesprek komen
ZOOO om gelachenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.danerd.com/videoconferencing.php?vid=390![]()
heb je mn mailtje gehad?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ZOOO om gelachen![]()
Natte oogjes hier hoor !!!!
Ok,........... nu ben ik SERIEUS onder de indruk.... dat was ziek die comparison !!!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:02 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/download_8630.shtml
Forza Pro racer filmpje...
Zal wel... zal zo straks thuis kijkenquote:
Welk bedrijf Gijs?quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef -Struikrover- het volgende:Ik mag op sollicitatie gesprek komen
Lekker Gijsquote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef -Struikrover- het volgende:Ik mag op sollicitatie gesprek komen
diepe dalen maken hoge bergenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Rare week, nu weer een beetje goed nieuws en morgen een begrafenis
Niks ontvangen Gijs.........quote:
Gijs.......... ik zie nu pas je sig........ gecondoleerd !quote:Op maandag 2 mei 2005 23:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Rare week, nu weer een beetje goed nieuws en morgen een begrafenis
nog een keer dan maarquote:Op maandag 2 mei 2005 23:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks ontvangen Gijs.........p.achternaam@xs4all.nl
Ik had een appel en een banaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:49 schreef Chocobo het volgende:
3 puntjes.... 1 met kaas, 1 met salami en 1 met pindakaas... 2 blokjes kaas, schaaltje chips en een danoontje !! (en een halve liter Brouwers uiteraard)
midnight snacks heeeersen
respect .... !!quote:
Ik heb ook nog trekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
respect .... !!Ik heb er toch ook nog maar een ei bij gebakken
Honger
Maar ik neem zo nog wel een stroopwafel voor het slapen gaan !
Ja hequote:Op maandag 2 mei 2005 22:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,........... nu ben ik SERIEUS onder de indruk.... dat was ziek die comparison !!!![]()
Whahaha.. word je alweer chubby Gijs?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
respect .... !!Ik heb er toch ook nog maar een ei bij gebakken
Honger
Maar ik neem zo nog wel een stroopwafel voor het slapen gaan !
Ik sterf nog liever dan te werken voor de overheid.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Provincie Noord Brabant , dan word ik ambtenaar
blablabla.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan te werken voor de overheid.
Nog een dikke week Gijs ... laatste loodjesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Vind dit filmpje toch wel heeeeel mooi
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/1870/Mitsubishi-Replay/
Je kunt dus ook je ruiten blinderen
Weet ik Gijsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
blablabla.....
gijs, ik doe alles voor een andere baan, moet ik je pijpen ?
Die klik ik net aan vanuit jouw link 1 blz terugquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is alweer een baard Gijs.. waar zit je toch met je hoofd!
Jazeker Gijsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Misubitshi filmpje gezien dan?
Ik ook Gijs...quote:
Ze doen het express gijsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook Gijs...
Zo geeeeeekkk van het wachten... vandaag Amerikaanse release, als het al kon nog meer shit over dat spel op verschillende sites...
windows xp sp2quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer nog op f5 duwen na het posten van een bericht
Nee, ik heb mn cookies op meteen weggooien gezet ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer nog op f5 duwen na het posten van een bericht
Kan fiefox niet meer gebruiken, heb een virusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
windows xp sp2bekend probleem
, gebruik firefox dan heb je er geen last van
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan fiefox niet meer gebruiken, heb een virus
Jij kent alle virussen ter wereld?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]lijkt me eerder dat je firefox dan gewoon vertieft is, er zijn geen virus die als doel hebben de cpu gebruik bij firefox naar 100% te sturen
Symptoom van dat virus is dat Firefox niet meer werkt.. en System gebruik op 100% staatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]lijkt me eerder dat je firefox dan gewoon vertieft is, er zijn geen virus die als doel hebben de cpu gebruik bij firefox naar 100% te sturen
jawelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:41 schreef Magneet het volgende:
Vrouwen maken zulke opmerkingen nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:48 schreef Quinny het volgende:
Morgen luitjes !!Hoe is het met iedereen........... reservering voor zaterdag gaat straks gebeuren !
Mijn kut stinkt dus ik ga maar eens even douchen !
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:48 schreef Quinny het volgende:
Morgen luitjes !!Hoe is het met iedereen........... reservering voor zaterdag gaat straks gebeuren !
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:48 schreef Quinny het volgende:
Valt wel mee schatquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben er nietbij trouwens zaterdag![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee schat........ je dikke pik zat vannacht nog diep in mijn kontje..... het is nog wat schraal
Tering wat kan jij neuken zeg
Op mijn eigen account...........quote:
zoooo gelachen hieromquote:
de AI kan je op verschillende moeilijkheden zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker Gijs
Valt me op dat ze nog makkelijk winnen van de AI hier en daar..
Dit topic ookquote:
He lekker, ik hou wel van een beetje duwwerk en een echte overwinningquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
de AI kan je op verschillende moeilijkheden zetten
zekers, dat is echt leukquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, ik hou wel van een beetje duwwerk en een echte overwinning
teringquote:
Heb geen zin man..quote:
ze is ongesteldquote:
fantastischquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=bottle_flip&width=320
Dat nutteloze
Ik kwam erachter jaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kwam erachter jamaar ik ben een bikkel
Thanks Gijs........quote:
neuken??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
Moggeh allemaal![]()
lekker weer om te lezen, dat nutteloze, dat domme, dat grovezo mijn niveau
neuken??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
Moggeh allemaal![]()
Baffen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
Moggeh allemaal![]()
Likken??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:53 schreef QueenR het volgende:
Moggeh allemaal![]()
ik eerstquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:06 schreef QueenR het volgende:![]()
wow.... krijg het nog druk...
regelen jullie ff welke volgorde?
Jij hebt al iemand die met je wil vrijen.... he schat!!quote:
Zoenen met jou ben ik altijd in voor engeltjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef Angelcakes het volgende:
heeeey! is er niemand die gewoon wil zoenen met haar ? dan bied ik me wel aan voor dat gedeelte
* Angelcakes weer vlug wegduikt voor ze allerlei ziektes naar haar hoofd geslingerd krijgt
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:15 schreef Angelcakes het volgende:
heeeey! is er niemand die gewoon wil zoenen met haar ? dan bied ik me wel aan voor dat gedeelte
* Angelcakes weer vlug wegduikt voor ze allerlei ziektes naar haar hoofd geslingerd krijgt
dat effect hebben wij nu altijd als we samen zijnquote:
Krijgen we eindelijk eens toffe meet foto'squote:
ja iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijgen we eindelijk eens toffe meet foto's
ik heb gelurkt netquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat effect hebben wij nu altijd als we samen zijn![]()
Snorkelenquote:
lekker hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |