Ja precies.. omhoog schieten met druppels werkt nooit lekker.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik hoop dat het droog is zaterdag
Mooiere foto's dan!
Mijn punt precies!!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik hoop dat het droog is zaterdag
Mooiere foto's dan!
Ik trek alle druppels naar me toe... maar waar ik me ook wel zorgen over maak is de windkracht 5 voor Cho...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:42 schreef Dope_Nexium het volgende:
di wo do vr za
Zonneschijn (%) 30 20 20 20 20
Neerslagkans (%) 80 80 80 80 80
Neerslaghoeveelheid (mm) 5 2-5 3-6 3-6 3-6
Minimumtemperatuur (ºC) 10 8/11 5/8 5/8 5/7
Middagtemperatuur (ºC) 17 13/15 11/14 11/14 11/14
Windrichting W NW W NW NW
Windkracht (bft) 4 5 5 5 5
ik geloof dat die 80 al gepost was, maar t ziet er lekker uit ja.. Denk dat Cho wel droog blijft, die springt tussen de druppels door, maar surfer... oei!
quote:
Soms is IQ niet te metenquote:
600 layersquote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat filmpje van Forza![]()
Ik ga zoooo'n coole auto maken
Lachen he? Het is ECHT helemaal je eigen auto, geen tweede van te vinden!!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
alleen dat lijkt me al cool.... dat pimpen van de auto'squote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
eeeuuhhh...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms is IQ niet te meten,......... wist je dat ?
laat je dan wel iets voor hem over? want als je dat grote ronde hoofd van je ziet lijkt het alsof de rest van den haag pech heeft.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
eeeuuhhh...![]()
![]()
![]()
Ga nou maar eten, want als je beenomvang met een - begint, wordt je ook niet vrolijk van![]()
quote:
GEWELDIGE FOTO!quote:
Deze foto gaat opzeker in zijn fotoboekquote:
wat een coole software is dat van de Hema zegquote:
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat een coole software is dat van de Hema zeg![]()
kan je echt wel iets moois van maken
of met een foto van de kleine Ernesto die nu in je buikje groeitquote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.
Ik wil eigenlijk eindigen met een foto met Daan en mijn buikje
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
eeeuuhhh...![]()
![]()
![]()
Ga nou maar eten, want als je beenomvang met een - begint, wordt je ook niet vrolijk van![]()
anders lees je de zin in 1x goedquote:Op maandag 2 mei 2005 13:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja cool he. We moeten nog een paar pagina's en dan gaan we hem afdrukken.
Ik wil eigenlijk eindigen met een foto met Daan en mijn buikje
die tietenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderen
stttt....quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of met een foto van de kleine Ernesto die nu in je buikje groeit![]()
en dan: to be continued.....
Maar het blijft een lekker dingquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die beenomvang is nu een +je geworden. Stoppen met roken doet schijnbaar wonderen
Op het schoolpleintje aan de overkant. Dat ballendingquote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
Cool die foto![]()
Maar wat is dat op de achtergrond joh ... ik heb zitten kijken maar echt geen idee
Ach die paar kilootjes erbij zie je toch niet bij jequote:
ahhaaa...quote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op het schoolpleintje aan de overkant. Dat ballending
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ach die paar kilootjes erbij zie je toch niet bij je
Precies, even wat kallorietjes verbrandenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!
Die is niet te genieten., maar daar kom je straks wel achterquote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
ahhaaa...
Hoe is het met de pik vandaag
kaasquote:Op maandag 2 mei 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
Cool die foto![]()
Maar wat is dat op de achtergrond joh ... ik heb zitten kijken maar echt geen idee
Ik vind het echt zo'n reklame foto idd voor kaasquote:
Gijs, we hebben lol gehad tot aan de Belgisch grens met jou uitspraakquote:Op maandag 2 mei 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het gaat alleen wat meer hangen dan... dus dat word wat vaker een beetje lopen he!!
Ster .... dikke kut shaka!!!quote:
He lekkerquote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die is niet te genieten., maar daar kom je straks wel achter
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, we hebben lol gehad tot aan de Belgisch grens met jou uitspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |