ik ben niet kieskeurig, heb wel zo'n me voorkeuren. innerlijk moet ook goed kloppenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat je eerder een ware tegen zal komen indien je minder kieskeurig bent.
even geheel offtopic, sorry.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:28 schreef DIA het volgende:
waar?
Is dat zo? Nooit iets van gemerkt.quote:
Gepost door DIA - woensdag 27 april 2005 @ 21:13quote:
Is goed, wie helpt mij? Ik moet voor de verandering es een oudere man scoren.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef thabit het volgende:
Laten we gaan brainstormen voor date-ideeën.
Ja. Hoewel minder leuke ideeën ook gemeld mogen worden, zodat we in elk geval weten wat we niet moeten doen.quote:
Ow ja, die tips wil ik ookquote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Is goed, wie helpt mij? Ik moet voor de verandering es een oudere man scoren.
Waar vind ik die?
Edit: dan bedoel ik ouder dan ikzelf, niet bejaard
Ja natuurlijk, gaan we lekker geld betalen voor iets dat we hier gratis kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef MouseOver het volgende:
Of we melden ons gewoon allemaal aan op relatieplanet
Is inderdaad nog nooit eerder uitgeprobeerd.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind naar de bios en na afloop wat gaan drinken een zeer origineel idee.![]()
Echt? Goed dat je dat er even bij zegt.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja uiteten vind ik ook altijd wel geslaagd. Heb je tenminste nog kans op te kletsen. In de bios wordt dat niet op prijs gesteld.
Dan moet ik afhaken met ideeën opperen. Zo ver ben ik nog nooit gekomen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:17 schreef thabit het volgende:
Het gaat om een tweede date, mensen. Laten we dat er even bijvermelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |